МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дослідження ринку споживачів в ареалі діяльності закладуПеред тим як відкрити заклад ресторанного господарства необхідно визначити чітку цільову аудиторію. Відповідно чим ширшим буде сегмент споживачів, тим популярнішим та прибутковішим буде заклад. Із загальної кількості людей, що перебувають в мікрорайоні, визначається репрезентативна вибірка, за якою проводять дослідження потенційних споживачів. Оскільки основні явища, що досліджуються в дипломному проекті є малопоширеними, для отримання результатів необхідно досліджувати вибірку обсягом, який розраховують за формулою: , (3) де n – обсяг вибірки z – нормоване відхилення, обране виходячи зі ступеню довіри; p – прийнята варіація для вибірки 50%; q = 50; e – допустима похибка ± 10% При визначеному ступені довіри 95% і відповідному відхилені 1,96 розмір вибірки буде складати 96 анкет на 10 тис. потенційних споживачів =1,96*1,96*50*50/10*10=96
Аналіз результатів опитування споживачів представлено в таблиці 1.2. Таблиця 1.2 Аналіз результатів опитування споживачів
За даними, що наведені в табл. 1.2 встановлено, що жителі мікрорайону, де планується збудувати комплексний заклад ресторанного господарства віддають перевагу українській кухні – 30%, середній дохід на душу населення становить 2000-2500 грн. Відповідно до даних підсумків, можемо зробити висновок, що більшість опитаного населення були б не проти, щоб у їхньому мікрорайоні збудували новий комплексний заклад ресторанного господарства, а саме – заклад швидкого обслуговування. Тому по вул. Красноїльській 2, доцільно було б здійснити проект комплексного закладу:кафе-варенична на 90 місць з борошняним цехом потужністю 5 тис. вир./зміну. Оскільки кухня закладу буде українською, тому кафе-варенична буде названо також по-українськи, «Козацька втіха».
1.2.4. Дослідження конкурентів. Визначення дислокації закладів ресторанного господарства, режиму роботи, типу та кількості місць у закладі. Важливою основою планування маркетингу є аналіз роботи конкурентів, визначення сильних і слабких напрямків діяльності. Це допоможе визначити тип та концепцію закладу, що проектується, щоб забезпечити потенційних споживачів необхідними послугами харчування, обслуговування та організації дозвілля. Визначивши основні тенденції розвитку та надання послуг в Першотравневому районі, наступним кроком є вивчення закладів ресторанного господарства, які можуть скласти конкуренцію. Результати визначення дислокації закладів, що є конкурентами, представлено в таблиці 1.3. Таблиця 1.3 Дислокація конкурентів
Дослідження показали, що найближчими конкурентами для нового проектованого закладу ресторанного госопдартсва є бар «Леотон», який знаходиться на території аеропорту, ресторан «Меркурій» , ресторан «День і Ніч» та ресторан «Фенікс». Як бачимо в дослідженому ареалі діяльності закладів ресторанного господарства немає спеціалізованих кафе, а саме – вареничної, а також підприємств, які б виробляли борошняні вироби. Для подальшого вивчення конкурентного середовища, потрібно розглянути такі основні параметри характеристики роботи закладів-конкурентів як: кухня, яку вони пропонують; якість продукції; форма та рівень обслуговування; цінова політика; надання додаткових послуг; інтер’єр та обладнання. Щоб більш детально дослідити недоліки та переваги в діяльності конкурентів, проведено SWOT-аналіз (табл. 1.4). Таблиця 1.4 Конкурентна карта
У закладах ресторанного господарства, що є конкурентами, визначено основні групи ресторанної продукції та досліджено їх кількісний склад (табл.1.5).
Таблиця 1.5 Кількісна характеристика ресторанної продукції
Отже, закладів ресторанного господарства в даному районі недостатньо. І жоден, з перерахованих вище закладів, не пропонує споживачам здорову їжу, багату на вітаміни та мінеральні речовини. За результатами анкетного опитування та аналізуючи роботу закладів ресторанного господарства, що знаходяться в даному мікрорайоні, визначено, що найперспективнішим проектом тут буде проект комплексного закладу: кафе-варенична з борошняним цехом. На основі зібраного матеріалу складено таблицю 1.6 якісного діапазону продукції та оцінено її у балах (від 1 до 5 балів). Таблиця 1.6 Характеристика якості ресторанної продукції
Враховуючи всі факти та результати досліджень, можна зробити висновок, що заклад, який проектуються, повинен надавати ряд основних та додаткових послуг; бути обладнанні сучасним обладнанням; мати свій фірмовий стиль та забезпечувати якісне обслуговування і, що головне, реалізувати високоякісну продукцію за доступними цінами. Особливістю закладу є те, що кухня кафе-вареничної буде основана на поживних та звичних борошняних стравах, але з додаванням вівсяного та гречаного борошна, що підвищить їх харчову та біологічну цінність. Окремо від товарної політики потрібно дослідити цінову політику, щоб зорієнтуватися у виборі власної цінової стратегії на ринку та визначити цінову політику закладу, що проектується. Данні про ціни на ресторанну продукцію, за обраними в попередніх дослідженнях групами, надано в таблиці 1.7. Таблиця 1.7 Характеристика цін на ресторанну продукцію конкурентів
Проаналізувавши дані можна зробити висновок, що заклади ресторанного господарства використовують різну цінову політику. І немає відповідної середньої позиції. Тому проектується комплексний заклад, у якому б ціна на продукцію була максимально відповідною якості продукції. Політика ціни традиційно є одним з основних елементів маркетингу. По-перше, за низького рівня доходів населення відповідна ціна дає змогу виробникам продати, а покупцям придбати товари чи послуги. По-друге, ціна – один із основних інструментів у конкурентній боротьбі. Для комплексного закладу, що проектується, цінову політику можна визначити як "завоювання ринку", вона полягає у просуванні товарів та послуг на ринок за доступними середніми цінами, завоюванні споживачів та встановленні відповідної позиції на ринку ресторанних послуг. Що стосується конкурентного середовища, то в даному мікрорайоні немає подібних закладів, які б пропонували населенню такий асортимент страв та послуг. Дослідження та аналіз конкурентів показав, що більшість конкурентів знаходяться на відстані від проектованого закладу, цінова політика направлена тільки на дохід, а не на приваблення споживача помірними цінами з якісною продукцією та наданням якісних послуг. В даному мікрорайоні немає закладів швидкого обслуговування, які б могли надавати послуги харчування, як для жителів мікрорайону так і для працівників організацій, що знаходяться неподалік. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|