Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз ринку послуг ресторанного господарства району

Для того щоб визначити кількість місць у мережі ресторанного господарства в Першотравневому районі м. Чернівці спочатку потрібно знайти коефіцієнт внутрішньої міграції населення в мікрорайоні, де планується побудувати комплексний заклад ресторанного господарства, за формулою(1):

K = (N1-(N2-N3))q/N1 (1)

де:

K- коефіцієнт внутрішньої міграції;

N1 - кількість мешканців району; тис. чол.;

N2- кількість виїжджаючого населення, тис. чол.;

N3- кількість приїжджаючого населення, тис. чол.;

q - коефіцієнт, який враховує співвідношення самодіяльного і несамодіяльного населення (0,6 - 0,67).

K=(22000-(5000-6000))0.6%/22000=0.57

Кількість місць у закладах визначається за формулою(2):

(2)

де: Р - загальна кількість місць у закладах ресторанного господарства;

N1 - кількість місцевого населення, чол.;

К – коефіцієнт внутрішньої міської міграції;

η - коефіцієнт, що враховує кількість місць для задоволення попиту у відкритій мережі на послуги ресторанного господарства (60/100 осіб).

 

 

 

Наведені розрахунки показують, що в даному мікрорайоні для задоволення потреб споживачів повинно бути 753 місць, а зайнято всього 665, тобто в даному мікрорайоні недостатньо закладів ресторанного господарства, що створює необхідність будівництва нових закладів ресторанного господарства.

Це нам дає змогу проектувати кафе-вареничну на 90 місць та борошняний цех потужністю 5 тис. вир./зміну.

 

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  7. SWOT-аналіз у туризмі
  8. SWOT-аналіз.
  9. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  10. V. Нюховий аналізатор
  11. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  12. VII. За видами товарів і послуг




Переглядів: 1338

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослідження ареалу діяльності закладу ресторанного господарства | Дослідження ринку споживачів в ареалі діяльності закладу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.