Як відомо, кожний управлінський процес складається з певних фаз Управління:
1. Визначення цілей організації.
2. Формулювання основних напрямів здійснення політики школи.
3. Планування діяльності.
4. Проектування (конструювання) структури організації.
5. Забезпечення управління діяльністю організації та її спрямування.
6. Визначення форм управління процесом і контролю за ним.
7. Оцінювання процесу.
Усі зазначені вище стадії є необхідними для повноцінної фінансової Системи, як і для будь-якого іншого виду менеджменту. У грамотно ораНізованій фінансовій системі мають враховуватися всі аспекти вище°писаних фаз.
Паралельно з фазами (стадіями) управління в організаціях (школах) йзначаються різні рівні управління:
Умови підвищення ефективності діяльності освітніх організацій
2. Структурне фінансове управління — планування на певних пі нях та організація виконання.
3. Оперативне управління — забезпечення управління процесами т