МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Структура фінансової системи закладу освіти та її організаційні рівніФінансова система освітнього закладу характеризується наявністю таких організаційних рівнів: 1. Структурно-стратегічного (адміністрація та управління), функціями якого є: • визначення цілей; • визначення політики; • складання бюджету; • фінансова та адміністративна організація; • фінансова перевірка та оцінювання; • підтримання зовнішніх зв'язків із тими, хто надає субсидії. 2. Структурно-оперативного (адміністратори, ревізори), функціями якого є: • складання схеми бюджету та його обробка; • формулювання фінансових цілей низького рівня; • адміністративна організація; • координація та контроль; • корекція і контроль бюджету; • підготовка річного звіту. Умови підвищення ефективності діяльності освітніх організацій, • обробка фінансових даних; • відповідальність за невеликі суми безготівкових коштів; • звітування, надання даних; • укладання фінансових угод; • комп'ютерне управління. 4. Рівня зовнішніх операцій, функцією якого є: • зовнішнє фінансове управління. Фінансову систему навчального закладуможна представити у вигляді двох підсистем (суб'єкта управління та об'єкта управління). Об'єктом управлінняу фінансовому менеджменті є сукупність умов здійснення грошового обігу, руху фінансових ресурсів та фінансових в\р носин між адміністрацією та центрами відповідальності навчальної закладу (кафедрами, адміністративно-управлінськими службами тошо, Суб'єкт управління— це група спеціалістів (адміністрація, галтерія, планово-фінансовий відділ), які за допомогою різних Як будь-яка система, фінансова система навчального закладу має прагнути до стабільного стану. Тому метою фінансового менеджменту освітнього закладу єпідтримка стабільності фінансової системи закладу в цілому, а не тільки окремих її елементів. До функцій об'єкта управлінняналежать: організація грошового обігу, забезпечення фінансовими ресурсами, забезпечення основними та оборотними фондами, організація фінансової роботи тощо. Загальні функції суб'єкта управлінняпередбачають спрямоване здійснення впливу на стосунки людей у процесі фінансово-господарської діяльності. Це функції збору, систематизації, передачі, збереження інформації, вироблення та прийняття рішень, перетворення їх на накази, розпорядження, вказівки. До специфічних (управлінських) функційналежать: планування, регулювання, організаційна робота, ділові контакти (обмін інформацією) та стимулювання.
4. Впровадження та реалізація фінансового менеджменту Читайте також:
|
||||||||
|