МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура фінансової системи закладу освіти та її організаційні рівніФінансова система освітнього закладу характеризується наявністю таких організаційних рівнів: 1. Структурно-стратегічного (адміністрація та управління), функціями якого є: • визначення цілей; • визначення політики; • складання бюджету; • фінансова та адміністративна організація; • фінансова перевірка та оцінювання; • підтримання зовнішніх зв'язків із тими, хто надає субсидії. 2. Структурно-оперативного (адміністратори, ревізори), функціями якого є: • складання схеми бюджету та його обробка; • формулювання фінансових цілей низького рівня; • адміністративна організація; • координація та контроль; • корекція і контроль бюджету; • підготовка річного звіту. Умови підвищення ефективності діяльності освітніх організацій, • обробка фінансових даних; • відповідальність за невеликі суми безготівкових коштів; • звітування, надання даних; • укладання фінансових угод; • комп'ютерне управління. 4. Рівня зовнішніх операцій, функцією якого є: • зовнішнє фінансове управління. Фінансову систему навчального закладуможна представити у вигляді двох підсистем (суб'єкта управління та об'єкта управління). Об'єктом управлінняу фінансовому менеджменті є сукупність умов здійснення грошового обігу, руху фінансових ресурсів та фінансових в\р носин між адміністрацією та центрами відповідальності навчальної закладу (кафедрами, адміністративно-управлінськими службами тошо, Суб'єкт управління— це група спеціалістів (адміністрація, галтерія, планово-фінансовий відділ), які за допомогою різних Як будь-яка система, фінансова система навчального закладу має прагнути до стабільного стану. Тому метою фінансового менеджменту освітнього закладу єпідтримка стабільності фінансової системи закладу в цілому, а не тільки окремих її елементів. До функцій об'єкта управлінняналежать: організація грошового обігу, забезпечення фінансовими ресурсами, забезпечення основними та оборотними фондами, організація фінансової роботи тощо. Загальні функції суб'єкта управлінняпередбачають спрямоване здійснення впливу на стосунки людей у процесі фінансово-господарської діяльності. Це функції збору, систематизації, передачі, збереження інформації, вироблення та прийняття рішень, перетворення їх на накази, розпорядження, вказівки. До специфічних (управлінських) функційналежать: планування, регулювання, організаційна робота, ділові контакти (обмін інформацією) та стимулювання.
4. Впровадження та реалізація фінансового менеджменту Читайте також:
|
||||||||
|