МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Функції фінансового менеджментуЯк і будь-який інший менеджмент, фінансовий менеджмент здійснює п'ятьосновних функцій: 1. Планування — з'ясування становища організації, її цілей та способів їх досягнення. 2. Організації — створення самої організації, її структури, системи управління, складання необхідної документації тощо. 3. Координації — забезпечення необхідного рівня взаємодії між працівниками та підрозділами організації. 4. Мотивації — визначення потреб людей та пошуку найдієвішого способу їх задоволення в певній ситуації для того, щоб забезпечити їх якнайактивнішу діяльність у процесі досягнення цілей організації. 5. Контролю — виявлення помилок та відхилень у роботі з метою вчасного виправлення ситуації. Безпосередньо фінансовий менеджмент передбачає реалізацію низки фінансових блоків. Визначивши ступінь реалізації кожного блоку ФМ, можна оцінювати дієвість фінансового менеджменту закладу. 1. Суттєвою для управління сьогодні є проблема забезпечення оперативної інформації для прийняття управлінських рішень. З огляду на свою специфіку фінансовий (бухгалтерський) облік — це облік уже здійснених операцій, реєстрація яких виконується після їх проведення. Це так званий «посмертний» облік, за якого вже нічого не можна зробити, крім узагальнення та прийняття фактів. А управляти необхідно в момент виникнення певної ситуації чи явища. 2. Підпорядкованість системи бухгалтерського обліку цілям оподаткування спричиняє викривлення реальної картини фінансово-економічного стану закладу. Діюча система бухгалтерського обліку зумовлює спотворення співвідношення прибутків та витрат, оподаткування фіктивного прибутку, позбавляє заклад права на самостійну кваліфікацію капітальних і поточних затрат, витрат на поточні потреби й потреби наступних періодів. Існуюча державна статистична звітність головним чином спрямована на забезпечення органів державної влади необхідною інформацією і дає змогу лише частково задовольнити попит самих закладів на необхідну інформацію. 3. Деякі важливі функції не виконуються, що призводить до неефективності управління. Наприклад, дуже часто в навчальних закладах належним чином не організована робота з аналізу грошових потоків, ціноутворення, управління дебіторською заборгованістю тощо. 4. Суто бухгалтерські функції часто превалюють над фінансовою функцією внаслідок того, що бухгалтери несуть відповідальність перед державними органами, а це, в свою чергу, обумовлює ставлення до усіх інших підрозділів, як до менш важливих. Умови підвищення ефективності діяльності освітніх Організацій 5. Невизначеність у розподілі обов'язків та відповідальності між фі нансово-економічними службами освітнього закладу (як правило, між бухгалтерією та планово-фінансовим підрозділом) провокує конфлікти між структурами, дублювання деяких функцій та невиконання «непопулярних» видів робіт. 6. Жоден із керівників не здійснює в повному обсязі цілеспрямованої роботи з координації та удосконалення фінансової діяльності. Директори не в змозі повністю виконувати функцію фінансового менеджменту, передусім через велику кількість різноманітних обов'язків та проблем. 7. Розгорнута реалізація фінансової функції безпосередньо залежить від компетентності та підготовки керівника, оскільки, на відміну від даних бухгалтерського обліку, користувачем яких є також і держава в особі різноманітних контролюючих органів, дані про реалізацію усіх функцій фінансового менеджменту призначені виключно для внутрішнього використання. Перелік проблем, породжуваних діючими фінансовими структурами, можна продовжувати, але більш цікавою і доцільною є розробка бажаного «образу» фінансового менеджменту освітнього закладу. Читайте також:
|
||||||||
|