Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Функції фінансового менеджменту

Як і будь-який інший менеджмент, фінансовий менеджмент здій­снює п'ятьосновних функцій:

1. Планування — з'ясування становища організації, її цілей та спо­собів їх досягнення.

2. Організації — створення самої організації, її структури, системи управління, складання необхідної документації тощо.

3. Координації — забезпечення необхідного рівня взаємодії між пра­цівниками та підрозділами організації.

4. Мотивації — визначення потреб людей та пошуку найдієвішого способу їх задоволення в певній ситуації для того, щоб забезпечити їх якнайактивнішу діяльність у процесі досягнення цілей організації.

5. Контролю — виявлення помилок та відхилень у роботі з метою вчасного виправлення ситуації.

Безпосередньо фінансовий менеджмент передбачає реалізацію низ­ки фінансових блоків. Визначивши ступінь реалізації кожного блоку ФМ, можна оцінювати дієвість фінансового менеджмен­ту закладу.

1. Суттєвою для управління сьогодні є проблема забезпечення опе­ративної інформації для прийняття управлінських рішень. З огляду на свою специфіку фінансовий (бухгалтерський) облік — це облік уже здійснених операцій, реєстрація яких виконується після їх проведення. Це так званий «посмертний» облік, за якого вже нічого не можна зро­бити, крім узагальнення та прийняття фактів. А управляти необхідно в момент виникнення певної ситуації чи явища.

2. Підпорядкованість системи бухгалтерського обліку цілям оподат­кування спричиняє викривлення реальної картини фінансово-економіч­ного стану закладу. Діюча система бухгалтерського обліку зумовлює спотворення співвідношення прибутків та витрат, оподаткування фік­тивного прибутку, позбавляє заклад права на самостійну кваліфікацію капітальних і поточних затрат, витрат на поточні потреби й потреби наступних періодів. Існуюча державна статистична звітність головним чином спрямована на забезпечення органів державної влади необхід­ною інформацією і дає змогу лише частково задовольнити попит самих закладів на необхідну інформацію.

3. Деякі важливі функції не виконуються, що призводить до неефек­тивності управління. Наприклад, дуже часто в навчальних закладах на­лежним чином не організована робота з аналізу грошових потоків, ці­ноутворення, управління дебіторською заборгованістю тощо.

4. Суто бухгалтерські функції часто превалюють над фінансовою функцією внаслідок того, що бухгалтери несуть відповідальність перед державними органами, а це, в свою чергу, обумовлює ставлення до усіх інших підрозділів, як до менш важливих.

Умови підвищення ефективності діяльності освітніх Організацій

5. Невизначеність у розподілі обов'язків та відповідальності між фі нансово-економічними службами освітнього закладу (як правило, між бухгалтерією та планово-фінансовим підрозділом) провокує конфлікти між структурами, дублювання деяких функцій та невиконання «непо­пулярних» видів робіт.

6. Жоден із керівників не здійснює в повному обсязі цілеспрямова­ної роботи з координації та удосконалення фінансової діяльності. Ди­ректори не в змозі повністю виконувати функцію фінансового менед­жменту, передусім через велику кількість різноманітних обов'язків та проблем.

7. Розгорнута реалізація фінансової функції безпосередньо залежить від компетентності та підготовки керівника, оскільки, на відміну від да­них бухгалтерського обліку, користувачем яких є також і держава в осо­бі різноманітних контролюючих органів, дані про реалізацію усіх фун­кцій фінансового менеджменту призначені виключно для внутрішньо­го використання.

Перелік проблем, породжуваних діючими фінансовими структура­ми, можна продовжувати, але більш цікавою і доцільною є розробка ба­жаного «образу» фінансового менеджменту освітнього закладу.


Читайте також:

  1. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  2. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  3. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  4. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  5. Аналіз зарубіжних концепцій менеджменту
  6. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  7. Аналіз ризикованості підприємства на основі показників фінансового стану.
  8. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  9. Аналіз фінансового стану
  10. Аналіз фінансового стану
  11. Аналіз фінансового стану торгових підприємств
  12. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ




Переглядів: 432

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фінансовий механізм. Його структура та функції | Структура фінансової системи закладу освіти та її організаційні рівні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.