Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз фінансового стану торгових підприємств

До завдань аналізу фінансового стану відносяться: визначення складу розміщення господарських засобів, виявлення забезпеченості торгового підприємства власними обіговими коштами їх схоронності, перевірка правильності використання власних і позикових обігових коштів (чи відповідає їх розміщення в статтях активу плану), вивчення товарних запасів і джерел їх формування, а також розрахунків. При вивченні фінансового стану використовуються результати раніше проведеного аналізу товарообігу, витрат обороту і прибутку.

Показники, що характеризують фінансовий стан торгової організації — це забезпеченість власними обіговими коштами, оборотність товарних запасів, наявність надпланових запасів, забезпеченість кредитів, дебіторська заборгованість, прострочена заборгованість кредиторам за позичками, платежами у бюджет.

Джерелами інформації аналізу фінансового стану використовуються дані фінансового плану, бухгалтерського балансу.

Аналізові фінансового стану повинні передувати вивчення балансу і перевірка його статей.

При цьому особлива увага приділяється товарним запасам, зокрема, з’ясуванню, чи немає недоброякісних і залежаних товарів. У зв’язку з тим, що залишки товарів відбиваються в балансі за роздрібними цінами, для аналізу стану обігових коштів і визначення частки кредитів банку в товарних запасах необхідно одержати дані про їх собівартість. Для цього до суми залишків товарів до активів додаються обігові витрати і віднімається сума торгових знижок на зазначений залишок. Залишки малоцінних і швидкозношених предметів зменшуються на суму їх зносу.

 

 

Висновки з третього питання:Студенти ознайомилися із завданнями аналізу, до яких входять: перевірка виконання плану роздрібного товарообігу торговим підприємством, вивчення динаміки і змін у структурі товарообігу, стану торгової мережі і розвитку прогресивних форм торгівлі, визначення факторів, що роблять вплив не реалізацію товарів, виявлення резервів подальшого зростання і можливостей поліпшення обслуговування населення; із вихідними даними для аналізу, які містяться в річному і квартальному бухгалтерських звітах про реалізацію, відпуск товарів, доданих до місячного балансу, а також в статистичній звітності про надходження, продаж і залишки товарів. Студенти вивчили методику проведення фінансово-економічного аналізу роздрібного та оптового товарообігу, прибутку, збитків, рентабельності, виручки, валових доходів, товарних запасів, фінансового стану торгових підприємств.

 

Висновки з теми:Студенти ознайомилися з об’єктами аналізу в капітальному будівництві, до складу яких входять: вартість будівельних і монтажних робіт; витрати на устаткування, інструмент та інвентар; інші капітальні роботи і витрати (проектно-дослідницькі роботи); витрати дирекції споруджуваних підприємств і технічного нагляду; витрати з оргнабору робочої сили та ін.; ознайомилися із завданнями аналізу: оцінка виконання планових завдань; визначення впливу залежних і не залежних від аналізованого об’єкта факторів на виконання планових завдань; виявлення резервів підвищення ефективності будівельного виробництва. Студенти вивчили методику проведення аналізу виконання плану капітальних вкладень і стану незавершеного будівництва, резервів підвищення їх економічної ефективності, аналізу капітальних вкладень, аналізу фінансового стану забудовника.

Студенти ознайомилися з аналізом виконання плану за обсягом виробництва продукції, величини валової продукції сільськогосподар­ського підприємства, до якої входять: продукція рослинництва, тваринництва, підсобного промислового виробництва, роботи й послуги допоміжно-обслуговуючих виробництв, виконані для сторонніх замовників; з аналізом валового збору сільгосппродукції, врожайності, продуктивності тварин та іншим. Студенти засвоїли, що джерелами інформації для аналізу собівартості продукції служать виробничо-господарський план і річний звіт, поточні дані за рахунками витрат, звіти виробничих підрозділів, технологічні карти, зоотехнічна документація.

Студенти ознайомилися із завданнями аналізу, до яких входять: перевірка виконання плану роздрібного товарообігу торговим підприємством, вивчення динаміки і змін у структурі товарообігу, стану торгової мережі і розвитку прогресивних форм торгівлі, визначення факторів, що роблять вплив не реалізацію товарів, виявлення резервів подальшого зростання і можливостей поліпшення обслуговування населення; із вихідними даними для аналізу, які містяться в річному і квартальному бухгалтерських звітах про реалізацію, відпуск товарів, доданих до місячного балансу, а також в статистичній звітності про надходження, продаж і залишки товарів. Студенти вивчили методику проведення фінансово-економічного аналізу роздрібного та оптового товарообігу, прибутку, збитків, рентабельності, виручки, валових доходів, товарних запасів, фінансового стану торгових підприємств.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  3. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  4. IV група- показники надійності підприємства
  5. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  6. SWOT-аналіз у туризмі
  7. SWOT-аналіз.
  8. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  9. V. Нюховий аналізатор
  10. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  11. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.
  12. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.




Переглядів: 1112

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості аналізу оптового товарообігу | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.296 сек.