Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Концептуальна основа управління освітою

Г. В. Єльнікова здійснює аналіз факторів, що дають можливість визначитись із точкою зору:

а) випереджальний характер розвитку суспільства щодо освіти;

б) випереджальний характер розвитку освіти щодо суспільства.

Перша теза стверджує, що розвиток освіти за умов загальної кризи в Україні неможливий. Цей підхід заводить у безвихідь. Дійсно, зміни у суспільстві зумовлюють зміни в усіх сферах людської діяльності, у тому числі — в загальній сфері освіти, що в свою чергу впливає на діяльність конкретних людей (наприклад, директора, педагога). Схематично це має такий вигляд:

Суспільство, держава Освіта, заклад освіти Діяльність, управління

Друга теза більш дієва. Вона стверджує, що свідома діяльність людини, самоорганізація, яка базується на високій організованості, можуть забезпечити випе­реджальний характер щодо розвитку освіти та суспільства:

Суспільство, держава Освіта, заклад освіти Діяльність, управління

Зрозуміло, що обидві тези є крайніми, полюсними. Оптимальним буде рух на­зустріч — держави і людини:

Суспільство, держава Освіта, заклад освіти Діяльність, управління

З боку держави: визнання пріоритету освіти щодо розвитку суспільства. З боку керівника: усвідомлення власної ролі, відповідальності за стан справ у закладі освіти.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  5. Oracle Управління преміальними
  6. А. Видання прав актів управління
  7. Автоматизація управління діяльністю готелю
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  9. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  10. Автоматизовані станції управління насосними станціями водопостачання першого, другого і третього підйомів
  11. Адаптивні організаційні структури управління.
  12. Адміністративне право і державне управління.




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційно-педагогічні методи управлінської діяльності | Зміст і компоненти стратегічного управління навчальним закладом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.