Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організаційно-педагогічні методи управлінської діяльності

Реалізація функцій управління здійснюється за допомогою різноманітних мето­дів.

Метод — це система дій з організації відносин у колективі, взаємопов'язана система прийомів впливу на виробничий процес, учасників процесу управління. У теорії управління склалася система з чотирьох основних груп методів, влас­тивих будь-якому виду управління, а саме:

1) організаційно-педагогічні;

2) організаційно-розпорядчі;

3) соціально-психологічні;

4) економічні, фінансово-господарські методи.

Класифікацію організаційно-педагогічних методів управління показано на рис. 9.

Ці методи використовуються при розробці єдиного режиму роботи навчального закладу, поєднанні управління та самоврядування, організації суспільно корис­ної діяльності учасників освітнього процесу, створенні традицій, організації нау­ково-методичної роботи.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  8. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  9. Автоматизація метрологічної діяльності
  10. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  11. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  12. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційно-педагогічна дільність керівника закладу освіти | Концептуальна основа управління освітою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.