МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організаційно-педагогічна дільність керівника закладу освітиВ організаційно-педагогічній діяльності керівників шкіл виокремлюють шість основних напрямів. 1. Виховна діяльність директора школи спрямована: • на створення в педагогічному колективі єдиних ціннісних орієнтацій, того св тоглядного потенціалу, на основі якого забезпечується формування погляді і переконань кожного вчителя, відповідність його виховних ідеалів соціальні му призначенню педагога; • на постійне збагачення і духовне зростання педагога в процесі його вихованні ісамовиховання, позитивно впливає на формування і збагачення особистою сучасного школяра, проектування морального становлення, духовного облич чя майбутнього громадянина; • на вивчення кожного учня та вчителя, діагностику їх особистісних і професіо нальних можливостей, потреб та інтересів, рівня навченості та вихованості розвитку колективу і кожного його члена. 2. Суспільно-організаторська діяльність передбачає: • залучення загальношкільних організацій до вирішення навчально-виховнш соціально-побутових, управлінських завдань, необхідність організації спільно діяльності керівників і суспільних організацій школи, позашкільних заклади щодо здійснення всіх соціальних перетворень; • створення шкільної та методичної ради, організацію їх роботи спільно з педй гогічною радою; демократизацію стилю, характеру організаційних відносин! громадськими організаціями; керівник включає їх у процес управління і ро бить їх співорганізаторами та відповідальними за результативність діяльносі школи. 3. Інструктивно-методична діяльність. Головне завдання директора школи — організувати життя шкільного колега ву відповідно до нормативних документів про школу, систематично проводити відповідний інструктаж учителів, учнів, батьків із метою пояснення основнш положень цих документів і шляхів реалізації їх у навчально-виховному процесі 4. Педагогічна діяльність. Директор школи — це не лише керівник, організатор, але й педагог. У його педагогічній діяльності можна виокремити два аспекти: діяльність як вчителя з навчання, виховання і розвитку учнів і діяльність із професійного навчання вчителів. 5. Адміністративно-розпорядча діяльність. На відміну від інших членів колективу директору надана влада і він особисто відповідає за стан і якість навчально-виховного процесу. Він повинен приймати оперативні конкретні і чіткі рішення за всіма питаннями, які висуває життя шкільного колективу. 6. Фінансово-господарська діяльність. Необхідності виокремлення цього виду діяльності сприяли наявність у шкільному колективі навчально-допоміжного й обслуговуючого персоналу, необхідність вирішення фінансово-господарських питань, пов'язаних із функціонуванням школи й усіх підсистем, експлуатацією шкільної будови. Принципи організаційно-педагогічної діяльності керівника школи спрямовані на організацію діяльності шкільного колективу і передбачають необхідність оцінки її результатів для організації вирішення нових завдань, розділяють за двома критеріями: • за організацією дій: науковості, цілеспрямованості, плановості, головної ланки, стимулювання, безперервності; • за організацією оцінки: компетентності, об'єктивності, оптимальності. Принцип науковості потребує від керівника закладу обов'язкового використання при визначенні цілей, змісту та методів управління результатів наукових досліджень, новітніх досягнень у педагогіці, психології, теорії управління та практичного досвіду. Принцип цілеспрямованості органічно пов'язаний із наступністю та перспективністю управлінської діяльності, використовується для конкретизації і лей і завдань управління освітнім процесом. Цілеспрямованість потребує є ності змістовного і методичного апаратів, організації діяльності і створені матеріальних умов для досягнення цілей, чіткої регламентації під час руху, визначеної мети. Принцип плановості. Планування є однією з найважливіших функцій упраї ління. Принцип плановості витікає з об'єктивних законів розвитку суспільств Навчитися планувати роботу колективу і власну діяльність — важливе завдані кожного керівника. Чіткий, конкретний, добре продуманий план є необхідна передумовою успішного здійснення управління освітнім закладом. Принцип безперервності витікає із діалектичного принципу розвитку, безперевної еволюції матеріального світу, економічного та духовного життя в суспільстві. Принцип головної ланки передбачає визначення головного чинника, причк його виникнення, що дає можливість керівнику виробити заходи щодо регулі вання педагогічного процесу і цим усунути дію інших чинників, менш суттєвих або випадкових. Принцип стимулювання відображає думку про вирішальну роль виконавці у будь-якій справі. Стимулювання виступає не тільки як засіб адекватної оціни праці, а й як засіб наповнення смислового змісту праці такими чинниками, яі матимуть для працівників більш вагомий зміст. Принцип компетентності випливає з багатомірності сутності об'єктів управління, умов, в яких вони функціонують. Принцип об'єктивності передбачає повне й беззастережне організаційне забезпечення життєдіяльності об'єктів. Відтворити в управлінському рішенні максимум особливостей об'єкта, ситуацій, у яких він перебуває в системі зв'язків внутрішнього і зовнішнього порядку і є найвищою управлінською об'єктивністю. Принцип оптимальности Оптимальність розглядається як умова необхідності і достатності. Ця умова є обов'язковою для всієї організаційно-педагогічної діяльності керівника як при її плануванні й організації, так і при аналізі та оцінці ефективності. Читайте також:
|
||||||||
|