Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типові помилки при підготовці публікацій і доповідей

1. Неточні, розпливчасті формулювання назви або мети статті чи доповіді.

2. Немає чіткого визначення особистого внеску науковця.

3. У публікаціях, вказаних в авторефераті, не викладені зміст та основні результати дисертаційного дослідження.

4. Дисертацію опубліковано у виданнях, що не входять до переліку наукових фахових видань, затверджених ВАК України.

5. Порушено вимогу ВАК України щодо мінімальної кіль­кості та обсягу публікацій на тему дисертаційного дослід­ження.

6. Більшість праць здобувача опубліковано у співавторстві, зокрема з науковим керівником.

7. Не подано рекомендацію вченої ради установи на пуб­лікацію монографії та вихідних даних друкарні.

8. Текст монографії тотожний тексту дисертації.

9. Публікації суттєво дублюють одна одну.

10. Основні результати дисертації оприлюднені в надто короткий термін (1—2 роки).


Читайте також:

  1. D. Помилки та пропуски.
  2. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  3. Аналіз останніх досліджень та публікацій.
  4. Атипові форми.
  5. Багато уваги приділяється підготовці засідань педагогічних рад.
  6. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  7. Визначення середньої і граничної помилки репрезентативності.
  8. Визначення середньої і граничної помилки репрезентативності.
  9. ВПРАВА 15. Проаналізуйте вживання числівників. Виправте речення, поясніть помилки.
  10. Дівчинка Оля вивчила назви місяців, але плутає, до якої пори року вони належать. Виправте помилки.
  11. Діяльність командування по підготовці та організації бойових дій.
  12. Знайдіть помилки у відповідності букв і цифр і виправте їх (А-…,Б-…,): вказати цифру помилкової ідеї




Переглядів: 1236

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Доповідь | ЛІТЕРАТУРА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.