МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Основні пошкодження підшипників кочення.Розрахунки показують, що 50 % всього навантаження на підшипник сприймає одна кулька або ролик, розташований в даний момент на лінії дії навантаження. На довговічність підшипників впливає втомне вифарбовування робочих елементів підшипників, яке залежить головним чином від чисельного значення контактних напруг. Однією з причин незадовільного розподілу навантаження між тілами кочення є наявність посадочного зазору між отвором корпусу і зовнішнім кільцем підшипника і радіального зазору в підшипнику. Підшипники кочення виходять з ладу унаслідок надмірного нагріву, втрати точності обертання, абразивного і корозійного зносу, розриву сепаратора, забруднення і заклинювання, провертання кілець на валу і в корпусі, появи тріщин на деталях. На підшипник можуть діяти наступні сили: - радіальна сила, прикладена в одній крапці, від ваги деталей механізму або від технологічного навантаження, постійна по напряму (місцеве навантаження); - радіальна сила, прикладена в двох крапках, що деформує зовнішнє кільце підшипника, виникає в результаті відхилень форми посадочного місця підшипника; - радіальна сила, прикладена в одній крапці, що здійснює періодичний коливальний рух в обмеженому секторі; - радіальна сила, що обертається разом з валом, виникає при неврівноваженості ротора, при вигині валу (циркуляційне навантаження); - осьова сила, що діє в повздовжньому напрямі на всі тіла кочення, в результаті вигину валу, не співвісності валів, дії подовжнього технологічного навантаження. Сліди радіальної сили, прикладеної в одній крапці, постійній по напряму, при внутрішньому і нерухомому зовнішньому кільці, що обертається, виявляються у вигляді безперервного сліду на внутрішньому кільці і місцевому зношуванні зовнішнього кільця (рисунок 5.1.).
Рисунок 5.1 - Сліди радіальної сили, постійної по напряму: а) безперервний слід зносу на внутрішньому кільці; б) місцеве зношування зовнішнього кільця
Якщо нерухомим є внутрішнє кільце, а рухомим зовнішнє, тоді дія постійної радіальної сили виявиться у вигляді безперервного сліду зносу на зовнішньому кільці і місцевому зношуванні внутрішнього кільця. Радіальна сила, прикладена в одній крапці, що здійснює періодичний коливальний рух в обмеженому секторі приводить до місцевого зношування зовнішнього і внутрішнього кілець підшипника (рисунок 5.2). Такий вид зношування і навантаження характерний для шарнірних механізмів, в яких вал не здійснює повний поворот.
Рисунок 5.2 - Місцеве зношування внутрішнього кільця при коливальному русі підшипника
Радіальна сила, що обертається разом з валом, приведе до появи постійного сліду зносу на нерухомому зовнішньому кільці і місцевого вифарбовування на внутрішньому кільці (рисунок 5.3).
Рисунок 5.3 - Місцеве викришування внутрішнього кільця при радіальній силі, що обертається, і нерухомому зовнішньому кільці
Осьова сила, що діє в подовжньому напрямі, приведе до зсуву слідів зносу на внутрішньому і зовнішньому кільцях підшипника (малюнок 5.4).
Рисунок 5.4 - Зсув слідів зношування на внутрішньому кільці Читайте також:
|
|||||||||||
|