МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Основні пошкодження підшипників кочення.Розрахунки показують, що 50 % всього навантаження на підшипник сприймає одна кулька або ролик, розташований в даний момент на лінії дії навантаження. На довговічність підшипників впливає втомне вифарбовування робочих елементів підшипників, яке залежить головним чином від чисельного значення контактних напруг. Однією з причин незадовільного розподілу навантаження між тілами кочення є наявність посадочного зазору між отвором корпусу і зовнішнім кільцем підшипника і радіального зазору в підшипнику. Підшипники кочення виходять з ладу унаслідок надмірного нагріву, втрати точності обертання, абразивного і корозійного зносу, розриву сепаратора, забруднення і заклинювання, провертання кілець на валу і в корпусі, появи тріщин на деталях. На підшипник можуть діяти наступні сили: - радіальна сила, прикладена в одній крапці, від ваги деталей механізму або від технологічного навантаження, постійна по напряму (місцеве навантаження); - радіальна сила, прикладена в двох крапках, що деформує зовнішнє кільце підшипника, виникає в результаті відхилень форми посадочного місця підшипника; - радіальна сила, прикладена в одній крапці, що здійснює періодичний коливальний рух в обмеженому секторі; - радіальна сила, що обертається разом з валом, виникає при неврівноваженості ротора, при вигині валу (циркуляційне навантаження); - осьова сила, що діє в повздовжньому напрямі на всі тіла кочення, в результаті вигину валу, не співвісності валів, дії подовжнього технологічного навантаження. Сліди радіальної сили, прикладеної в одній крапці, постійній по напряму, при внутрішньому і нерухомому зовнішньому кільці, що обертається, виявляються у вигляді безперервного сліду на внутрішньому кільці і місцевому зношуванні зовнішнього кільця (рисунок 5.1.).
Рисунок 5.1 - Сліди радіальної сили, постійної по напряму: а) безперервний слід зносу на внутрішньому кільці; б) місцеве зношування зовнішнього кільця
Якщо нерухомим є внутрішнє кільце, а рухомим зовнішнє, тоді дія постійної радіальної сили виявиться у вигляді безперервного сліду зносу на зовнішньому кільці і місцевому зношуванні внутрішнього кільця. Радіальна сила, прикладена в одній крапці, що здійснює періодичний коливальний рух в обмеженому секторі приводить до місцевого зношування зовнішнього і внутрішнього кілець підшипника (рисунок 5.2). Такий вид зношування і навантаження характерний для шарнірних механізмів, в яких вал не здійснює повний поворот.
Рисунок 5.2 - Місцеве зношування внутрішнього кільця при коливальному русі підшипника
Радіальна сила, що обертається разом з валом, приведе до появи постійного сліду зносу на нерухомому зовнішньому кільці і місцевого вифарбовування на внутрішньому кільці (рисунок 5.3).
Рисунок 5.3 - Місцеве викришування внутрішнього кільця при радіальній силі, що обертається, і нерухомому зовнішньому кільці
Осьова сила, що діє в подовжньому напрямі, приведе до зсуву слідів зносу на внутрішньому і зовнішньому кільцях підшипника (малюнок 5.4).
Рисунок 5.4 - Зсув слідів зношування на внутрішньому кільці Читайте також:
|
|||||||||||
|