Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетингові дослідження ринку ресторанного господарства.

Сучасна індустрія ресторанного бізнесу постійно поширюється та видозмінюється під впливом різних факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. В якості сфери підприємницької діяльності ЗРГ виконує соціальні (задоволення потреб споживачів) та економічні функції (підприємницька одиниця сфери обслуговування). Економічні функції сфери РГ розглядаються як єдиний комплексний механізм виробництва та обігу продукції, що забезпечує ресторанному бізнесу певні переваги в порівнянні з іншими галузями народного господарства. Перш за все, це перспективна галузь для інвестування капіталу, що гарантує достатньо швидку оберненість вкладених засобів. Прибуток від інвестування складає близько 15-25 %, що зацікавлює нових учасників цього ринку і стимулює його поширення. В нашій країні можна простежити збільшення кількості ресторанів і кафе, що свідчать про відповідну градацію попиту споживачів. У теперішній час можна прослідкувати існування різноманітних концепцій організації ресторанного бізнесу на локальному ринку, що забезпечує, з одного боку, підтримку одне одному, а з іншого створює конкурентне середовище, яке сприяє підвищенню рівня якості, залученню більшої кількості споживачів і, як результат, збільшенню прибутку. За даними Асоціації франчайзингу України у 2012 р. українські ресторатори заробили близько 2,2 млрд. доларів - майже на 30% більше, ніж роком раніше.

Чернівці — адміністративний центр Чернівецької області, політичний, культурний і релігійний центр Буковини. Місто розташоване на південному заході України за 40 км від кордону з Румунією.

Чернівці - молоде місто: більша частина населення Чернівців має вік до 44 років. Проте, відстежуючи тенденції, можна спостерігати ознаку наростаючого «старіння» населення.

За національним складом Чернівці є поліетнічним містом. Сьогодні у Чернівцях проживає населення 65 національностей. Серед них найбільше українців — близько 80%, росіян — до 12%, румун — до 5%, молдован — до 2%, поляків, євреїв, білорусів — до 1%.

Розташований Першотравневий район у центральній частині міста. Загальна кількість мешканців району становить 72000 чоловік. Кількість населення в досліджуваному мікрорайоні – 25000 чол. Розглядаючи Першотравневий район з економічної точки зору, його можна охарактеризувати, як район з розвинутою сферою виробництва продукції ресторанного господарства. Тут функціонують 35 закладів ресторанного господарства, а в досліджуваному мікрорайоні – 5.

Розмаїття контингенту споживачів спонукає до створення різних типів закладів ресторанного господарства з відповідним архітектурно–художнім конструюванням внутрішнього та зовнішнього їх середовища, з використанням різних методів і форм обслуговування.

Комплексний заклад ресторанного господарства «Козацька втіха» планується збудувати в м. Чернівці на вул. Красноїльській, 2 .

 


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  4. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  5. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  6. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  7. Актуальність дослідження
  8. Алгоритм дослідження кон’юктури
  9. Алгоритм променевого дослідження опорно-рухової системи
  10. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  11. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  12. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження




Переглядів: 952

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення | Дослідження ареалу діяльності закладу ресторанного господарства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.