Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік варіантів завдань до виконання аркуша 1 КР №2

Таблиця 10

№ Вар. Рис.75 Болт Гвинт ГОСТ на гвинт Шпилька Матеріал болта, гвинта, шпильки Матеріал гайки Виносний елемент Зварне з’єднання
М8 М6 1491-80 М10 Сталь 10 Сталь 10 Болт Кутове одност.,б/скосу  
M16 M12 –"– М10 Сталь 40Х Сталь 45 Шпилька Внапусток одност.,б/скосу
М10 М6 –"– М8 Сталь 45 Сталь 35 Гвинт Стикове одност.,з/скос.
М12 M10 17473-80 М8 Сталь 40Х Сталь 45 Шпилька Таврове двост., б/скосу
М10 M8 –"– М6 Сталь 20кп Сталь 15кп Гвинт Кутове одност.,б/скосу  
M14 M16 –"– М12 Сталь 35 Сталь 20 Болт Внапусток одност.,б/скосу
M8 М6 17475-80 М10 Сталь 10 Сталь 40Х Шпилька Стикове одност.,з/скос
M10 М8 –"– М12 Сталь 35 Сталь 35 Гвинт Таврове двост., б/скосу
M12 М10 –"– М8 Сталь 40Х Сталь 45 Шпилька Кутове одност.,б/скосу  
M10 М12 1491-80 М10 Сталь 10 Сталь 10 Болт Внапусток одност.,б/скосу
M16 M12 –"– М10 Сталь 40Х Сталь 35 Шпилька Стикове одност.,з/скос
M8 М6 –"– М10 Сталь 10 Сталь 35Х Шпилька Таврове двост., б/скосу
M10 М6 17473-80 М8 Сталь 45 Сталь 35 Гвинт Кутове одност.,б/скосу  
M16 M14 –"– М12 Сталь 10 Сталь 10 Болт Внапусток одност.,б/скосу
M12 М10 –"– М8 Сталь 40Х Сталь 45 Шпилька Стикове одност.,з/скос
M16 М8 17475-80 М10 Сталь 35 Сталь 35 Гвинт Таврове двост., б/скосу
M8 М8 –"– М10 Сталь 10 Сталь 40Х Шпилька Кутове одност.,б/скосу  
M12 М10 –"– М8 Сталь 10 Сталь 10 Гвинт Внапусток одност.,б/скосу
M14 M16 1491-80 М12 Сталь 35 Сталь 20 Шпилька Стикове одност.,з/скос
M10 М12 –"– М8 Сталь 45 Сталь 40Х Гвинт Таврове двост., б/скосу

Умовні співвідношення для виконання кріпильних виробів.

 

 

Таблиця 11

Позна­чення Параметр Формула
d Зовнішній діаметр різьби За варіантом завдання \
d1 Внутрішній діаметр різьби d1 = 0,85d
do Діаметр отвору шайби d0 = 1,1 d
D Діаметр кола, описаного навколо головки болта або гайки D = 2d
h Висота головки болта h = 0,7d
h1 Висота головки гвинта з циліндричною головкою h1 = 0,6d
h2 Висота головки гвинта з напівкруглою головкою h2 = 0,7d
H Висота гайки P = 0,8d
S Розмір під ключ болта або гайки S=0,85d
S1 Товщина шайби S1 = 0,15d
Діаметр шайби Dш = 2,2d
l0 Довжина нарізаної частини болта, шпильки або гвинта l0 = 2d
l1 Довжина вгвинчуваного кінця шпильки: для сталевих, бронзових та латунних деталей для деталей з чавуна l1 = d l1 = 1,25d
l Довжина стержня болта, шпильки, гвинта Обирається конструктивно
Діаметр циліндричної головки гвинта Dв = l,5d
R Радіус дуги головки гвинта з напівкруглою головкою R = 0,8d
b Ширина шліца головки гвинта b = 0,2d
e Глибина шліца гвинта з циліндричною головкою e = 0,25d
е1 Глибина шліца гвинта з напівкруглою головкою e1 = 0,4d

 

Болт виконувати за ГОСТ 7798 – 70, гайку – за ГОСТ 5915 – 70, шайба – ГОСТ 11371 – 68, шпилька – ГОСТ 22034 – 76.

 
 

 

 


Рисунок 75 (1)

 
 

 

 


Рисунок 75 (2)

 
 

 

 


Рисунок 75 (3)

 

Рисунок 75 (4)

 
 

 

 


 

 

 

Рисунок 76. Приклад виконання аркуша №1, КР 3


Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  7. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  10. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  11. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  12. БАЖАННЯ і НАМІРИ - це миттєво виникаючі і досить часто змінюють один одного мотиваційні суб'єктивні стани, що відповідають змінюваних умов виконання дії.




Переглядів: 850

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація зварних з’єднань | Пояснення до виконання аркуша №2 КР-3: «Специфікація»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.