МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
РОЗДІЛ 2. МАШИНОБУДІВНЕ ТА БУДІВЕЛЬНЕ КРЕСЛЕННЯ.2.1.Види конструкторської документації………………………………….49 2.2. Нанесення розмірів та бази…………………...………………………..50 2.3. Види з'єднань деталей…………………………………….…………….52 2.4. Різьба та різьбові з'єднання………………………………….…………52 2.4.1. Зображення різьби……………………………………..…………53 2.4.2. Позначення різьби……………………………………..…………53 2.5. Пояснення до виконання аркуша №1 КР – 3: «Складальний кресленик. Рознімні та не рознімні зєднання»...……………………..58 2.5.1. Болтове рознімне з’єднання та його параметри…………….…58 2.5.2. Гвинтове рознімне з’єднання та його параметри………….…..59 2.5.3. Шпилькове з'єднання та його параметри………………………60 2.5.4. Зварні з'єднання………………………………………………….61 2.5.5. Класифікація зварних з'єднань……………………………...…..62 Перелік варіантів завдань до аркуша №1 КР-3…….………...………68 Зразок виконання аркуша №1, КР – 3: «Складальний кресленик»72 2.6. Пояснення до виконання аркуша №2 КР – 3: «Специфікація»…..73 Зразок виконання аркуша № 2 КР – 3 «Специфікація»..................75 2.7. Пояснення до виконання аркуша №3 КР – 3:«Деталювання»…..76 2.7.1. Кресленик загального виду……………………………………..76 2.7.2. Читання та деталювання креслеників загального виду…...…..77 2.7.3. Шорсткість поверхні…..………………………………….……..78 2.7.4. Позначення матеріалів.………………………………………….81 2.7.5. Поняття про граничні відхилення….…………………..……….84 2.8. Пояснення до аркушу № 4 КР – 3 «Побудова зубчастого колеса»..86 2.8.1. Загальні положення.……..………………………………………86 2.8.2. Порядок виконання завдання.……………….………………….89 Перелік варіантівзавдань до виконання аркуша №4 КР-3 «Побудова зубчастого колеса»………………………………………..91 Зразок виконання аркуша №4, КР – 3 «Побудова зубчастого колеса»…….……………………………………………………………92 2.9. Пояснення до аркушу № 5 КР – 3 «Побудова будівельного кресленика»…………………………………………………………….93 2.9.1. Основні конструктивні елементи будинків…………..………..93 2.9.2. Зображення……………..………………………………………..97 2.9.3. Порядок виконання завдання………………...……..…….…….99 Зразок виконання аркуша №5 КР – 3 «Побудова будівельного кресленика»………………………………………………………..…..100 2.10. Пояснення до аркушу № 7 КР – 2 «Побудова електросхеми електронного вузла» (для спеціальностей ЕМ)……………………..101 2.10.1. Основні вимоги до виконання схем (ГОСТ 2.701-84)……...101 2.10.2. Електричні схеми…………………………….………………..102 Зразок аркуша №7 КР – 2 «Побудова електросхеми електронного вузла» ( для ЕМ)……………..…………….………….106 Зразок виконання аркуша №7 КР – 2 (специфікація), (для ЕМ)..107 a. Питання для підготовки до диференційованого заліку (з оцінкою) ……………………………………………………………..108 Література…………………………………..……………………………....112 Додаток 1……................................................................................................113
Навчально-методичне видання
Тюнін Віктор Дмитрович Конопля Олена Володимирівна
НАРИСНА ГЕОМЕТРІЯ І КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА (для ВВГ, ЛЛГ) Читайте також:
|
||||||||
|