МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Додаток 1Зразок виконання Арк. №5, КР-№3 «Будівельне креслення» Зміст
Вступ …………………………………………………………………..…..…………3 Зміст контрольної роботи (КР – 2, КР – 3) з «Нарисної геометрії та інженерної графіки». Розділ ІІ «Інженерна графіка» для груп ВВГ, ЛЛГ…………………………………………………………………………......4 Зміст контрольної роботи (КР – 2) з дисципліни «Нарисна геометрія та інженерна графіка» Розділ ІІ «Інженерна графіка» для групи 1ЕМ …….…5 Зразок титульних аркушів для КР – 2, КР – 3………………...…………...6 Зразок основних написів………………………………………..……….…...8 РОЗДІЛ 1. ПРОЕКЦІЙНЕ КРЕСЛЕННЯ. 1.1. Вимоги стандартів до оформлення креслеників…………………..………9 1.1.1. Масштаби……………………………………………………………….9 1.1.2. Формати і основні написи……………………………………………..9 1.1.3. Лінії…………………………………………………………………....10 1.1.4. Нанесення розмірів……………………………………...……………12 1.2. Пояснення до побудови аркуша № 1 КР – 2: «Побудова рейки, швелера, двотавра»………………………………………………………13 1.2.1. Ухил, конусність та спряження……………………………………...13 Перелік варіантів завдань до аркуша №1 КР-2………………………15 Зразок виконання аркуша №1 КР – 2: «Побудова рейки, швелера, двотавра»…………………………………………….……………….…22 1.3. Пояснення до побудови аркуша №2 КР – 2: «Побудова 3-х виглядів за наочним зображенням деталі»……………………………………………...23 1.3.1. Вигляди……..……………….………………………………………….23 Перелік варіантів завдань до аркуша №2 КР-2……………………...26 Зразок виконання аркуша № 2 КР – 2 «Вигляди»………….……..26 1.4. Пояснення до побудови аркуша №3 КР – 2 «Побудова 3-х виглядів з розрізами та аксонометричним зображенням за описом»..…….……..28 1.4.1. Розрізи…………………………………………..……………………..29 Перелік варіантів завдань до аркуша №3 КР-2………………………31 Зразок виконання аркуша № 3 КР – 2 «Побудова 3-х виглядів з розрізами та аксонометричним зображенням»…………………….…33 1.4.2. Поділ кола на рівні відрізки……………………………..…………...36 1.4.3. Побудова аксонометричних проекцій плоских фігур……………....37 1.5. Пояснення до побудови аркуша № 4 і № 5 КР – 2: «Побудова 3-х виглядів деталей з нахильними перерізами»……………...…………...41 1.5.1. Перерізи….………………………………………………………….…41 1.5.2. Порядок виконання кресленика аркушів № 4 і № 5 КР–2…..….…..43 1.5.3. Умовності та спрощення при виконанні кресленика деталі…….....43 Перелік варіантів завдань до аркуша №4 і №5 КР-2………………...45 Зразок виконання аркуша №4 КР-2: «Побудова 3-х видів деталей з нахильними перерізами» ………………………………………….....47 Зразок виконання аркуша №5 КР-2: «Побудова 3-х видів деталей з нахильними перерізами»……………………………………………..48
Читайте також:
|
|||||||||||
|