Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток 1

 
 


Зразок виконання Арк. №5, КР-№3 «Будівельне креслення»

Зміст

 

Вступ …………………………………………………………………..…..…………3

Зміст контрольної роботи (КР – 2, КР – 3) з «Нарисної геометрії та

інженерної графіки». Розділ ІІ «Інженерна графіка» для груп ВВГ,

ЛЛГ…………………………………………………………………………......4

Зміст контрольної роботи (КР – 2) з дисципліни «Нарисна геометрія та

інженерна графіка» Розділ ІІ «Інженерна графіка» для групи 1ЕМ …….…5

Зразок титульних аркушів для КР – 2, КР – 3………………...…………...6

Зразок основних написів………………………………………..……….…...8

РОЗДІЛ 1. ПРОЕКЦІЙНЕ КРЕСЛЕННЯ.

1.1. Вимоги стандартів до оформлення креслеників…………………..………9

1.1.1. Масштаби……………………………………………………………….9

1.1.2. Формати і основні написи……………………………………………..9

1.1.3. Лінії…………………………………………………………………....10

1.1.4. Нанесення розмірів……………………………………...……………12

1.2. Пояснення до побудови аркуша № 1 КР – 2: «Побудова рейки, швелера, двотавра»………………………………………………………13

1.2.1. Ухил, конусність та спряження……………………………………...13

Перелік варіантів завдань до аркуша №1 КР-2………………………15

Зразок виконання аркуша №1 КР – 2: «Побудова рейки, швелера,

двотавра»…………………………………………….……………….…22

1.3. Пояснення до побудови аркуша №2 КР – 2: «Побудова 3-х виглядів за наочним зображенням деталі»……………………………………………...23

1.3.1. Вигляди……..……………….………………………………………….23

Перелік варіантів завдань до аркуша №2 КР-2……………………...26

Зразок виконання аркуша № 2 КР – 2 «Вигляди»………….……..26

1.4. Пояснення до побудови аркуша №3 КР – 2 «Побудова 3-х виглядів з розрізами та аксонометричним зображенням за описом»..…….……..28

1.4.1. Розрізи…………………………………………..……………………..29

Перелік варіантів завдань до аркуша №3 КР-2………………………31

Зразок виконання аркуша № 3 КР – 2 «Побудова 3-х виглядів з

розрізами та аксонометричним зображенням»…………………….…33

1.4.2. Поділ кола на рівні відрізки……………………………..…………...36

1.4.3. Побудова аксонометричних проекцій плоских фігур……………....37

1.5. Пояснення до побудови аркуша № 4 і № 5 КР – 2: «Побудова

3-х виглядів деталей з нахильними перерізами»……………...…………...41

1.5.1. Перерізи….………………………………………………………….…41

1.5.2. Порядок виконання кресленика аркушів № 4 і № 5 КР–2…..….…..43

1.5.3. Умовності та спрощення при виконанні кресленика деталі…….....43

Перелік варіантів завдань до аркуша №4 і №5 КР-2………………...45

Зразок виконання аркуша №4 КР-2: «Побудова 3-х видів деталей

з нахильними перерізами» ………………………………………….....47

Зразок виконання аркуша №5 КР-2: «Побудова 3-х видів деталей

з нахильними перерізами»……………………………………………..48

 


Читайте також:

  1. ДОДАТОК
  2. Додаток
  3. ДОДАТОК
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. Додаток
  10. Додаток
  11. ДОДАТОК
  12. Додаток 1




Переглядів: 969

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VII. МАШИНОБУДІВНЕ КРЕСЛЕННЯ | РОЗДІЛ 2. МАШИНОБУДІВНЕ ТА БУДІВЕЛЬНЕ КРЕСЛЕННЯ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.