Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 2. Дослідження системи крові

Організація роботи на практикумі “Дослідження системи крові”

На великому практикумі студенти досліджують систему крові, використовуючи гематологічні (дослідження крові), серологічні, цитохімічні і цитологічні, біохімічні, імунологічні методи. Лабораторія, в якій проводиться великий практикум, поділена на кілька робочих місць (лабораторних столів), окремо відведене місце для зберігання реактивів, для миття посуду, для зважування реактивів. У лабораторії є нормальне освітлення. Світильники розташовані над лабораторними столами. Лабораторія обладнана припливно-витяжною вентиляцією, витяжними шафами. Витяжна шафа розділена на три секції: перша, для зберігання концентрованих кислот і лугів; друга, для нагрівання та проведення реакцій на киплячій водяній бані; третя, для фіксації та забарвлення цитологічних і гістохімічних мазків.

На практикумі “Дослідження системи крові” студенти проводять такі роботи:

§ виготовлення реактивів;

§ забір крові;

§ клінічне лабораторне дослідження показників крові;

§ спектрофотометричне дослідження крові;

§ виготовлення і забарвлення препаратів;

§ мікроскопічне дослідження клітин крові;

§ миття посуду і дезінфекція відпрацьованого матеріалу.

Під час роботи в лабораторії необхідно строго дотримуватися правил техніки безпеки та охорони праці.

Студенти в обов’язковому порядку повинні користуватися засобами індивідуального захисту (халати, гумові рукавиці, захисні окуляри, шапочки, фартухи).

У приміщенні лабораторії забороняється їсти, пити, курити.

Студенти повинні організувати свою роботу так, щоб досягнути високої продуктивності праці з раціональними затратами сил і засобів.

На робочому місці повинні перебувати тільки необхідні для виконання даного дослідження реактиви, обладнання, прилади і т. д.

Концентровані кислоти необхідно зберігати у товстостінному скляному посуді з притертими скляними корками у витяжній шафі. Всі роботи з леткими кислотами, легкозаймистими речовинами слід проводити лише у витяжній шафі. При розведенні концентрованих кислот, кислоту лити у воду, а не навпаки.

При роботі з реактивами використовувати піпетки з гумовими грушами або спеціальні відсмоктувачі. Відпрацьовані кислоти слід нейтралізувати, розвести їх і тільки тоді утилізувати.

Легкозаймисті речовини не можна нагрівати на відкритому вогні. Для цього необхідно використовувати водяну баню з закритим електричним підігрівом.

Всі електроприлади повинні бути заземлені. Заземлення перевіряють один раз на різ з видачею сертифікату. Працювати можна лише зі справною апаратурою, яка завірена Держстандартом України.

У лабораторії повинен бути протипожежний інвентар: вогнегасники, ящики з засобами пожежогасіння.

Студенти повинні пам’ятати про ймовірність зараження при роботі з інфікованим матеріалом, тому слід працювати в захисному одязі, особливо в гумових рукавичках.

Відпрацьований матеріал, використаний посуд, поверхню лабораторного столу та приміщення дезінфікують розчинами хлораміну, хлорного вапна, фенолу, перекису водню та ін.

За порушення правил техніки безпеки студенти несуть адміністративну та кримінальну відповідальність.


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  9. VI. Філогенез нервової системи
  10. А) Заробітна плата її форми та системи.
  11. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  12. А) Поліпшення системи зворотного зв’язку.




Переглядів: 442

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення ретракції кров’яного згустка | Обов’язки студентів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.