Рівень обслуговування клієнтів
Якість послуг оцінюється суб’єктивно споживачем. Це сприйняття залежить від рівня забезпеченості виробництва та рівня обслуговуванн клієнтів.
Рівень обслуговування – це відносна величина, яка визначається сукупністю факторів, що забезпечують можливість, якість та сприйняття обслуговування.
Рівень обслуговування залежить від забезпеченості умов та якості обслуговування. (мал.1.7)
Обмежена Максимальна якість
Читайте також: - II рівень
- АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
- Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
- Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
- Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
- Аналоговий рівень доведення
- Атомарний рівень будови речовини
- Багатоканальні системи масового обслуговування
- Базовий рівень
- Базовий рівень підготовки.
- Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
- Безробіття та його природний рівень
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|