Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Формула ширини розвитку аптечної мережі

Ефективною формою реалізації завдань лікарського забезпечення населення і лікувально-профілактичних закладів є аптечні мережі, організовані як виробниками й оптовими фірмами, так і підприємствами, діяльність яких має на меті лише роздрібну реалізацію лікарських засобів. Аптечні мережі можуть бути власністю підприємства(фірмова аптечна мережа), організовані на принципах франчайзингу(мережа аптек-ліцензіатів, що має право використовувати на договірних засадах відому товарну марку)або за змішаним типом.

Аптечні мережі мають різну структуру, а саме: одна аптека й система аптечних кіосків, одна аптека й система аптечних пунктів та аптечних кіосків, дві та більше аптек і система аптечних пунктів та/або аптечних кіосків.

Крім товарообігу для порівняльної характеристики аптечних мереж важливе зна­чення має показник ширини їх розвитку, який пропонуємо визначити за формулою:

Wc.n.=(qc-1)+0,75qc+0,5qk

Де Wc.n.- показник ширини розвитку аптечної мережі;


 

qc,qs та qk — кількість аптек, аптечних пунктів і аптечних кіосків у мережі;

1,0,75 і 0,5 - питома вага кожного учасника мережі.

У табл. 2.2 подані дані про провідні національні аптечні мережі.

Як видно з даних табл. 2.2, п'ять провідних мереж (1,2, 5,10 і 13) є комунальними. Підприємствами. При цьому показник розвитку аптечної мережі краще корелюється з питомою вагою в роздрібному фармацевтичному ринку, ніж просі а сума аптечних оди­ниць.

Таблиця

Провідні аптечні мережі України на 1.01.2008 р. (на підставі даних компанії "SMD")

 

 

 

 

 

 

Приналежність аптечної мережі* Кількість Усього аптечних одиниць Показник ширини розвитку Питома вага в роз­дрібному ринку, %
аптек аптечних
Пунктів кіосків
і КП "Фармація", Київ 2,85
КП "Луганська обласна "Фармація" 513,75
ТзОВ "Арніка", Донецьк 66,75 2,06
Аптеки групи компаній "Аптечний холдинг" (у т. ч. аптеки Здравиця), Донецьк 351,5 1,84
ОКП "Фармація", Дніпропетровськ 199,5 1,80
6 ТзОВ "Медсервіс", Дніпропетровськ 1,75
ЗАТ "Ліки Кіровоградщини" 44' 108,25 1,71
Аптеки ФК "Фалбі", Київ 116,25 1,48
Аптека гормональних препаратів, Київ 5,25 1,21
ОКП "Ліки України", Чернігів 144,5 1,10

 

11 ТзОВ "Республіканська" компанія "Крим-Фармація", Севастополь 235,5 1,06
ТзОВ "Волиньфарм"Луцьк 0,95
Закарпатське ОВО ''Фармація,, Ужгород 156,25 0,93
ОКП"Полтавафарм",Полтавафарм 221,5 0,87
ВАТ "Фармація", Одеса 185,5 0,87
Умовні позначення: КП - комунальне підприємство, ТзОВ - товариство з обмежено відповідальністю, ФК - фармацевтична компанія, ОКП - обласне комунальне підприємство. ЗАТ - закрите акціонерне товариство, ОВО - обласне виробниче об'єднання, ВАТ - відкрите акціонерне товариство
                 

Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  8. Абонентський стик ISDN мережі
  9. Абсолютні й відносні посилання у формулах
  10. Автоматичне налагодження їх індуктивності на ємність мережі для забезпе1
  11. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  12. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства




Переглядів: 885

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок відкриття і діяльності структурних підрозділів аптеки | Реалізація лікарських засобів населенню через сільські заклади охорони здоров'я

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.