МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Автомобільний комплект для спеціальної обробки військової техніки ДК-4КПризначений для дегазації, дезактивації і дезінфекції вантажних автомобілів, автопоїздів, спеціальних шасі, БТР з карбюраторними двигунами. До комплекту ДК-4К належать: газорідинний прилад; набір дегазаційних і дезактивуючих речовин; комплект ЗІП та кріпильні деталі; металевий ящик (або дві брезентові торби) для укладки і транспортування комплекту. Ящик комплекту кріпиться на озброєнні й військовій техніці в установленому місці. Час розгортання комплекту – 3-4 хв. Під час дезактивації сухих, не замаслених поверхонь, а також внутрішніх поверхонь кабін і кузовів використовується метод відсмоктування радіоактивного пилу (мал. 81), а в решті випадків обробка проводиться газорідинним методом (мал. 82). Мал. 81 Схема зборки газорідинного приладу для дезактивації методом відсмоктування радіоактивного пилу: 1 – кришка з запобіжним клапаном; 2 – ежектор; 3 – газорідинний рукав;4 – брандспойт; 5 – щітка; 6 – продовжувач; 7 – паронітові прокладки; 8 – гайка Газорідинний прилад складається з ежектора, газорідинного і рідинного рукавів, брандспойта з подовжувачем та щіткою, газовідбірного пристрою. За допомогою газовідбірного пристрою (кришки з клапаном і газовідбірником) вихлопні гази подаються до ежектора під тиском 0,9-0,1 кгс/см, де створюють розрідження, за рахунок якого відбувається відсмоктування радіоактивного пилу методом пилевідсмоктування або забирання і подача через брандспойт на оброблену поверхню робочої рецептури при газорідинному методі. Порядок підготовки приладу до дезактивації методом відсмоктування радіоактивного пилу: приєднати газорідинний рукав до бокового патрубка ежектора; на вільний патрубок ежектора надіти тканий мішок для збору радіоактивного пилу або установити автомобіль так, щоб викинутий з ежектора пил удруге не забруднив оброблений об'єкт. Рідинний рукав і ємність з розчином при цьому варіанті розгортання приладу не використовуються. Мал. 82 Схема зборки газорідинного приладу для газорідинного методу обробки: 1 – кришка з запобіжним клапаном; 2 – ежектор; 3 – газорідинний рукав; 4 – брандспойт; 5 – щітка; 6 – продовжувач; 7 – паронітові прокладки; 8 – рідинний рукав; 9 – ємність; 10 – гайка Для підготовки приладу до дегазації (дезактивації, дезінфекції) газорідинним методом необхідно: установити ежектор на газовідбірник, приєднати до газорідинного рукава; з'єднати брандспойт з подовжувачем, нагвинтити на нього щітку і закріпити її гайкою, приєднати брандспойт до газорідинного рукава; приєднати рідинний рукав до бокового патрубка ежектора, а інший кінець рукава опустити в ємність з розчином; установити кришку з газовідбірником на кінець випускної труби глушника і поворотом праворуч зафіксувати її (у процесі складання приладу необхідно установити в місцях з'єднань відповідні паронітові прокладки); повернувши вентиль, відкрити запобіжний клапан на кришці, пустити заздалегідь прогрітий двигун автомобіля (бронетранспортера) і після установлення стійкої частити обертання колінчатого валу закрити клапан; поступово збільшувати частоту обертання колінчатого валу до моменту спрацювання запобіжного клапана і зафіксувати дросельну заслонку в цьому положенні. Значне підвищення частоти обертання колінчатого валу двигуна після спрацювання запобіжного клапана забороняється. Справно працюючий прилад забезпечує подачу через брандспойт газорідинної суміші. Тривала робота приладу без рідини недопустима, тому що призводить до прогоряння газорідинного рукава. Якщо в підрозділі є комплекти ДК-4 різних модифікацій, то вони визначаються маркою автомобіля (бронетранспортера), на якому комплект встановлений, і відрізняються конструкцією газовідбірного пристрою. На автомобілях типу ГАЗ і ЗІЛ установлюється комплект ДК-4К, газовідбірний пристрій якого складається з кришки з внутрішнім діаметром 76 мм і газовідводником. Для кріплення кришки на випускну трубу глушника діаметром 63,5 мм приварюється ніпель на заводі-виробнику або у військах. У тому випадку, якщо випускна труба має діаметр 44,5 або 51 мм, приварюється ніпель малий, до якого кришка кріпиться за допомогою перехідника. На автомобілі типу Урал-375 установлюють комплект ДК-4КУ. На БТР установлюється комплект ДК-4КБ, який відрізняється від комплекту ДК-4К укладкою. Газорідинний прилад і рукави пакуються в дві брезентові торби. Поряд із комплектами ДК-4К у військах є комплекти ДК-4, в яких газовідбірник встановлений не на кришці з клапаном, а окремо. Для обладнання випускної системи автомобіля (бронетранспортера) необхідно приварювати ніпель на кінець випускної труби, а газовідбірник на приймальну трубу глушника. Газовідбірник закривається заглушкою. Комплект має також декілька модифікацій: ДК-4, ДК-4У, ДК-4Б, відповідних ДК-4К, ДК-4КУ, ДК-4КБ. На автомобілях із дизельними двигунами типу МАЗ і КрАЗ установлюється комплект ДК-4Д. Газовідбірник приварюється на приймальну трубу глушника, а на автомобілях МАЗ-537, МАЗ-543 може бути установлений безпосередньо на кришці з клапаном (аналогічно комплекту ДК-4К). Правильна робота комплекту забезпечується тільки при надійній герметизації випускної системи автомобіля, особливо в місцях з'єднання приймальної і випускної труб з глушником. У військах будь-який комплект ДК-4 комплектується набором дегазаційних та дезактивуючих речовин: 0,8 кг порошку нейтрального гіпохлориту кальцію (НГК) в поліетиленовій банці та 0,4 кг порошку СФ-2У в паперовому пакеті. Часткова дегазація бронетранспортера проводиться за допомогою табельного комплекту ДК-4КБ. Збирається комплект для роботи газорідинним методом і готується в каністрі з водою 1% суспензією НГК. Взимку воду можна отримати з снігу, використовуючи для його таїння гарячу воду з системи охолодження двигуна. Щоб не допускати замерзання рідини в рукавах під час перерв у роботі, необхідно продувати їх гарячими випускними газами до повного вилучення рідини. Під час проведення дегазації обробляються: кришки люків, частина бортової броні, використаної для входу й виходу екіпажу і десанту; скоби, підніжки, озброєння; тяглово-зчіплений пристрій. Місця, недоступні для протирання щіткою, обробляються газорідинним струменем. У процесі роботи приладу не допускається: "прикипіння" клапана, перегинання газорідинного рукава, тривала робота без рідини, порушення нормального температурного режиму двигуна за рахунок підвищення частоти обертання. Металеві частини приладу сильно нагріваються під час роботи, тому брандспойт необхідно тримати тільки за пластмасові ручки. Швидкість обробки повинна бути приблизно 1 м2/хв. При частковій дегазації автомобіля порядок роботи з комплектом ДК-4 такий самий, що й при дегазації бронетранспортера (мал. 83). Мал. 83Основні ділянки автомобільної техніки, які підлягають частковій дегазації
Основна увага звертається на обробку дверей, кабіни, підніжок, бампера, тяглово-зчіпленого пристрою, радіатора, частини капоту, горловин паливних баків. На автомобілях з кузовом-фургоном, крім того, обробляються ящики з комплектом ЗІП, драбина і задні двері фургону, частина запасного колеса і люки.
Читайте також:
|
||||||||
|