МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Автотранспортної техніки ІДК-1Призначений для дегазації, дезактивації і дезінфекції автотракторної техніки з використанням стисненого повітря від компресора автомобіля або від насоса ручного накачування шин. До комплекту ІДК-1 входять: брандспойт з розпилювачем, щіткою і краником; ежекторна насадка; два гумотканих рукави завдовжки 2,5 м; спеціальна кришка для каністри з гумованим рукавом і фільтром, хомут, скребачок, ганчір'я; комплект ЗІП; укладальна сумка. Під час установки комплекту на машину, що не має пневмосистеми (УАЗ-469, артилерійський тягач АТ), він збирається і готується до роботи з використовуванням помпи (мал. 80 а).
Мал. 80 Розгортання комплекту ІДК-І для спеціальної обробки: а) від помпи; б) від пневмосистеми автомобіля
Резервуаром для спеціального розчину (рецептури) служить каністра місткістю 20 л, яка розміщена на машині. При цьому робота комплекту заснована на витисканні рецептури (розчину) з каністри тиском стисненого повітря, утвореного за допомогою помпи, і подачі її на оброблений об'єкт через систему рукавів, брандспойт і розпилювач. Порядок підготовки комплекту до роботи від помпи: наповнити каністру спеціальною рецептурою (або приготувати рецептуру в каністрі); закріпити хомут і помпу для ручного накачування шин на каністрі; установити кришку на горловину каністри; приєднати до вентиля з золотником рукав ручної помпи, а до штуцера – гумотканий рукав та брандспойт; установити на брандспойт розпилювач відповідно до виду обробки: при дегазації і дезінфекції – ковпачок з отвором діаметром 1,5 мм з осердям; За допомогою осереддя здійснюється більш якісне розпилювання рецептури, зменшується її витрата та збільшується ефективність дегазації і дезінфекції. Дезактивація проводиться шляхом інтенсивного змивання радіоактивного пилу та потребує більшої витрати рецептури, що досягається установкою ковпачка з великим отвором і без осереддя, для чого необхідно: накрутити на брандспойт щітку; утворити в каністрі за допомогою помпи тиск близько 1,0 кгс/см2. Створення підвищеного тиску в каністрі більше 1,2 кгс/см2 не допускається, тому що це може привести до роздування і розриву каністри на зварних швах. Нормальний тиск в повній каністрі (18 л) створюється 18-22 качаннями помпи, а в заповненій наполовину – 75-85 качаннями. Тиск можна проконтролювати за допомогою манометра для заміру тиску в шинах; відкрити кран брандспойта і переконатися, що розпилювач працює добре, а в місцях з'єднання немає підтікання рідини. Порядок зборки комплекту ІДК-1 для роботи від компресора автомобіля (мал.80, б). При цьому робота ІДК-1 заснована на всмоктуванні й розпилюванні рецептури повітрям, що надходить з пневмосистеми автомобіля в ежекторну насадку. Порядок підготовки комплекту до роботи: наповнити каністру рецептурою (або підготувати її в каністрі) для СО; установити кришку на горловину каністри, вивернувши золотник вентиля; установити на брандспойт ковпачок з отвором діаметром 1,5 мм без осереддя, нагвинтити ежекторну насадку до упору так, щоб боковий патрубок був в одній площині з кільцем брандспойта, і закріпити її контргайкою; нагвинтити на ежекторну насадку щітку; приєднати гумотканий рукав одним кінцем до штуцера кришки, а другим, пропустивши його через кільце брандспойта, до патрубка ежекторної насадки; зібрати повітряну комунікацію, для чого приєднати рукав для накачування шин до крану відбору повітря ресивера автомобіля, згвинтити з рукава головку наконечника і через перехідник приєднати гумовий рукав з краном; рукав із краном приєднати до брандспойта; запустити двигун автомобіля і встановити частоту обертання так, щоб тиск повітря в системі (за манометром) був 3-4 кгс/см2; відкрити кран брандспойта і переконатися, що з насадки надходить газорідинний струмінь. Кількість рідини, яка подається, зменшується з підйомом брандспойта вверх. Дегазація за допомогою комплекту ІДК-1 проводиться, як правило, методом зрошення з використанням дегазаційної рецептури РД-2. За відсутності рецептури РД-2 з комплекту ІДК-1 може використовуватися будь-який дегазаційний розчин з установкою відповідного розпилювача. Під час роботи комплекту від помпи швидкість зрошення поверхні 1м2/хв; для забезпечення інтенсивного розпилювання необхідно періодично підкачувати повітря в каністру. Після закінчення дегазації об'єкта і безпосередньо приладу його розбирання може проводитися тільки після стравлювання повітря з каністри шляхом вигвинчування золотника або обережним відкриванням кришки. Під час роботи від пневмосистеми швидкість зрошення поверхні 2-3 м2/хв. Витрата рецептури залежить від тиску повітря в пневмостемі (3-4 кгс/см3) і від розташування ємності з дегазаційною рецептурою. Під час переміщення ємкості з землі на підніжку або в кузов машини (угору) збільшується витрата рідини, а отже, і швидкість зрошення.
Читайте також:
|
||||||||
|