МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Автотранспортної техніки ІДК-1Призначений для дегазації, дезактивації і дезінфекції автотракторної техніки з використанням стисненого повітря від компресора автомобіля або від насоса ручного накачування шин. До комплекту ІДК-1 входять: брандспойт з розпилювачем, щіткою і краником; ежекторна насадка; два гумотканих рукави завдовжки 2,5 м; спеціальна кришка для каністри з гумованим рукавом і фільтром, хомут, скребачок, ганчір'я; комплект ЗІП; укладальна сумка. Під час установки комплекту на машину, що не має пневмосистеми (УАЗ-469, артилерійський тягач АТ), він збирається і готується до роботи з використовуванням помпи (мал. 80 а).
Мал. 80 Розгортання комплекту ІДК-І для спеціальної обробки: а) від помпи; б) від пневмосистеми автомобіля
Резервуаром для спеціального розчину (рецептури) служить каністра місткістю 20 л, яка розміщена на машині. При цьому робота комплекту заснована на витисканні рецептури (розчину) з каністри тиском стисненого повітря, утвореного за допомогою помпи, і подачі її на оброблений об'єкт через систему рукавів, брандспойт і розпилювач. Порядок підготовки комплекту до роботи від помпи: наповнити каністру спеціальною рецептурою (або приготувати рецептуру в каністрі); закріпити хомут і помпу для ручного накачування шин на каністрі; установити кришку на горловину каністри; приєднати до вентиля з золотником рукав ручної помпи, а до штуцера – гумотканий рукав та брандспойт; установити на брандспойт розпилювач відповідно до виду обробки: при дегазації і дезінфекції – ковпачок з отвором діаметром 1,5 мм з осердям; За допомогою осереддя здійснюється більш якісне розпилювання рецептури, зменшується її витрата та збільшується ефективність дегазації і дезінфекції. Дезактивація проводиться шляхом інтенсивного змивання радіоактивного пилу та потребує більшої витрати рецептури, що досягається установкою ковпачка з великим отвором і без осереддя, для чого необхідно: накрутити на брандспойт щітку; утворити в каністрі за допомогою помпи тиск близько 1,0 кгс/см2. Створення підвищеного тиску в каністрі більше 1,2 кгс/см2 не допускається, тому що це може привести до роздування і розриву каністри на зварних швах. Нормальний тиск в повній каністрі (18 л) створюється 18-22 качаннями помпи, а в заповненій наполовину – 75-85 качаннями. Тиск можна проконтролювати за допомогою манометра для заміру тиску в шинах; відкрити кран брандспойта і переконатися, що розпилювач працює добре, а в місцях з'єднання немає підтікання рідини. Порядок зборки комплекту ІДК-1 для роботи від компресора автомобіля (мал.80, б). При цьому робота ІДК-1 заснована на всмоктуванні й розпилюванні рецептури повітрям, що надходить з пневмосистеми автомобіля в ежекторну насадку. Порядок підготовки комплекту до роботи: наповнити каністру рецептурою (або підготувати її в каністрі) для СО; установити кришку на горловину каністри, вивернувши золотник вентиля; установити на брандспойт ковпачок з отвором діаметром 1,5 мм без осереддя, нагвинтити ежекторну насадку до упору так, щоб боковий патрубок був в одній площині з кільцем брандспойта, і закріпити її контргайкою; нагвинтити на ежекторну насадку щітку; приєднати гумотканий рукав одним кінцем до штуцера кришки, а другим, пропустивши його через кільце брандспойта, до патрубка ежекторної насадки; зібрати повітряну комунікацію, для чого приєднати рукав для накачування шин до крану відбору повітря ресивера автомобіля, згвинтити з рукава головку наконечника і через перехідник приєднати гумовий рукав з краном; рукав із краном приєднати до брандспойта; запустити двигун автомобіля і встановити частоту обертання так, щоб тиск повітря в системі (за манометром) був 3-4 кгс/см2; відкрити кран брандспойта і переконатися, що з насадки надходить газорідинний струмінь. Кількість рідини, яка подається, зменшується з підйомом брандспойта вверх. Дегазація за допомогою комплекту ІДК-1 проводиться, як правило, методом зрошення з використанням дегазаційної рецептури РД-2. За відсутності рецептури РД-2 з комплекту ІДК-1 може використовуватися будь-який дегазаційний розчин з установкою відповідного розпилювача. Під час роботи комплекту від помпи швидкість зрошення поверхні 1м2/хв; для забезпечення інтенсивного розпилювання необхідно періодично підкачувати повітря в каністру. Після закінчення дегазації об'єкта і безпосередньо приладу його розбирання може проводитися тільки після стравлювання повітря з каністри шляхом вигвинчування золотника або обережним відкриванням кришки. Під час роботи від пневмосистеми швидкість зрошення поверхні 2-3 м2/хв. Витрата рецептури залежить від тиску повітря в пневмостемі (3-4 кгс/см3) і від розташування ємності з дегазаційною рецептурою. Під час переміщення ємкості з землі на підніжку або в кузов машини (угору) збільшується витрата рідини, а отже, і швидкість зрошення.
Читайте також:
|
||||||||
|