МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПедагогіціКонфлікт як константа педагогічного соціуму, ставлення до нього у різних педагогічних парадигмах. Сучасний погляд на конфлікт як ситуацію, що допомагає виявити різноманітність точок зору, дає додаткову інформацію, допомагає виявити більшу кількість альтернатив або проблем. Безконфліктні керівники. Гуманна педагогіка (толерантна, педагогіка ненасилля) і авторитарна(імперативна, педагогіка примусу) у поглядах на конфлікт. Порівняльна характеристика педагогіки примусу і педагогіки ненасилля за метою, специфікою управління, позицією учня, технікою впливу і результатами. Поняття конфлікту у філософії, соціології, психології. Дослідження вітчизняних конфліктологів у системі освіти. Конфлікт як зіткнення і протиборство протилежно спрямованих психологічних чинників у взаємодії між особистостями, групами або всередині особистості, які породжені значущими протиріччями. Формула конфлікту. Об’єкт, предмет конфлікту, конфліктна ситуація, інцидент. Ситуація як об’єктивні обставини в суб’єктивній інтерпретації. Педагогічна ситуація, поняття складної педагогічної ситуації, її типи. Види конфліктів (за В.С.Лозницею):соціальні, військові , інтелектуальні, моральні, внутріособистісні, міжособистісні , міжгрупові. Конфлікти конструктивні і деструктивні, їх відмінність. Ділова й особистісна основа виникнення конфліктів. Основні поняття:гуманістична педагогіка, авторитарна педагогіка, педагогіка ненасилля, конфлікт, конфліктна ситуація, конструктивні конфлікти, деструктивні конфлікти; внутріособистісні, міжособистісні, міжгрупові конфлікти.
ЛІТЕРАТУРА:
1. Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание. – М.: Прогресс, 1986. – С. 322-332. 2. Гришина Н.В. Психология конфликта. – СПб: Питер, 2000. – С.161-177. 3. Декларація принципів толерантності. – Ст. 1,4 // Педагогіка толерантності. – 1999.- №3/4. – С.177-179. 4. Ковалев А.Г. Коллектив и социально-психологические проблемы руководства. -2-е изд., доп. –М.: Политиздат, 1978. -279 с. 5. Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті(соц.-психолог. аспект).- К: МАУП, 2000. – С.128-131. 6. Левин К. Типы конфликтов //Психология личности / Под ред. Ю.Б. Гиппенрейтер, А.А. Пузырев. – М.: Изд-во МГУ, 1982. – С. 93-96. 7. Лозниця В.С. Психологія менеджменту: Навч. посібник. – К.:КНЕУ, 1997. – С. 130-168. 8. Лукашонок О.М., Щуркова Н.Е. Конфликтологический етюд для учителя. – М.: Рос. пед. агентство, 1998.– С. 25-31. 9. Мескон М.Х., Альберт М., Ф.Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М: Дело, 1992. – 702 с. 10. Мільто Л.О. Методика розв’язання педагогічних задач: Навч. посібник. – 2-е вид., переробл. і доп. – Харків: Ранок-НТ, 2004. – 152 с. 11. Моделирование педагогических ситуаций / Под ред. Ю.Н.Кулюткина, Г.С.Сухобской. – М.: Педагогика,1981.– С.15-16,26-29. 12.Огурцов О. Антипедагогіка: виклик постмодернізму// Вища школа. – 2003. -№4-5. – С. 90-103. 13. Орлов Ю.М. Проблемы педагогики ненасилия //Педагогика. – 1993. - №4.- С.121-126. 14. Росс Л., Нисбетт Р. Человек и ситуация. Уроки социальной психологии /Пер. с англ. – М.: Аспект Пресс, 2000. – С. 42-55. 15. Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педагогическом процессе: Кн. для учителя. – М: Просвещение, 1991. – С. 3-23. 16. Рыданова И.И. Основы педагогики общения. – Мн.: Беларуская навука, 1998. – С. 134-139. 17. Семиченко В.А. Психологія педагогічної діяльності: Навч. посіб., 2004.- С. 164-192. 18. Сухомлинський В.О. Сто порад учителеві. Порада 89. // Вибрані твори : В 5-ти т. – Т. 2. – К.: Рад. школа, 1976. – С.624-626. 19. Хасан Б.И. Конструктивная психология конфликта. – СПб: Питер, 2003.- С. 5-7. 20. Чернышев А.С. Практикум по решению конфликтных педагогических ситуаций. – М: Пед. общество России, 1999. – С. 3-11. 21. Чистякова Т.А. Социально-педагогические условия подготовки молодого учителя к поведению в сложной воспитательной ситуации. – Автореф. канд. дис. – Л, 1988.- 24 с. 22. Щуркова Н.Е. Педагогическая технология. –М.: Пед. общество России, 2002. – С. 88-96.
Читайте також:
|
||||||||
|