Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік використаних скорочень

6. Глушаков С.В. 1С:Предприятие 8.1 для бухгалтера/С.В. Глушаков, В.А.Исаев.- М:АСТ:АСТ МОСКВА,2010.-352 с.

7. Глушков И.Е. Бухгалтерский учёт на современном предприятии. Эффективное пособие по бухгалтерскому учёту. – Москва. - «КНОРУС», Новосибирск, «ЭКОР», 2003. - 797 с.

8. Гридасов А.Ю. Бухгалтерский учет в программе 1С: Бухгалтерия 8.0. Лабораторный практикум: учебное пособие/А.Ю. Гридасов, А.Г.Чурин, Л.И.Чурина.-2-е изд., стер.- М.: КНОРУС, 2010.-216 с.

2. Гусева Т.М., Шеина Т.Н. Бухгалтерский учет для практиков: 2000 тестов и ответов.- 3-е изд., перераб. и доп. - М.: ТК Велби, Проспект, 2008. — 280 с.

9. Ковалёва О.В. Бухгалтерский учёт и аудит бухгалтерской отчётности коммерческих предприятий. Серия «учебники и учебные пособия» Ростов – на - Дону: Феникс, 2002. - 512 с.

10. Козлова Е.П. Бухгалтерский учёт в организациях. - М.: Финансы и статистика, 2002. - 720 с.

11. Крюков А.В. Бухгалтерский учет с нуля. -М.: Эксмо, 2010. — 368 с.

12. Марамчина Е.Б., Адамченко А.Н. Ведение бухгалтерского учета в программе 1С: Бухгалтерия.- М.: «1С:Паблишинг»; СПб.:Питер,2006.-556с.

13. Рязанцева Н.А. 1С:Бухгалтерия 8.0 Секреты работы/ Н.А.Рязанцева, .- Д.Н.Рязанцев.- СПб: БХВ - Петербург, 2006-528 с.

14. Середа К.Н. Справочник бухгалтера и аудитора/Серия «Библиотека Суглобов Д.А., Жарылгасова Б.Г. Бухгалтерский учет и аудит. М.: КноРус, 2005.

15. www.practica.saldo.ru.

16. www.akdi.ru.

17. www.minfin.ru

18. www.cbr.ru

19. www.gks.ru

20. www.mosnalog.ru

21. www.gaap.ru

22. www.cima.ru

23. www.klerk.ru

24. www.o-fin.ru

 

 

ЗМІСТ

 

1. Тема 1. Теоретичні основи безпеки життєдіяльності. Державні заходи

щодо захисту життя людини. Концепція допустимого ризику.----------- 7

2. Тема 2. Негативні фактори природного, техногенного, соціально –

політичного і воєнного характеру в житті людини. Людина як елемент

системи людина – навколишнє середовище.--------------------------------- - 14

3. Тема 3. Захист населення в умовах надзвичайних станів. Засоби

індивідуального захисту людини. Реанімація.-------------------------------- 21

4. Тема 4. Колективні засоби захисту людини. Надання першої медичної

допомоги при пораненнях, кровотечах, закритих травмах, пошкодженнях

грудної клітки та черевної порожнини.------------------------------------------25

5. Тема 5. Радіаційна небезпека та ліквідація наслідків її впливу на людину.

Санітарна обробка.-------------------------------------------------------------------29

6. Тема 6. Ліквідація наслідків впливу на людину хімічних та біологічних

речовин.--------------------------------------------------------------------------------32

7. Тема 7. Надання першої медичної допомоги при переломах, опіках,

відмороженнях.-----------------------------------------------------------------------34

8. Тема 8. Засоби застосування лікарських речовин. Десмургія.--- ----------36

9. Додаток А ---------------------------------------------------------------------------- 40

10. Додаток Б------------------------------------------------------------------------ --- 42

Література ----------------------------------------------------------------- ---------- --43

 

 

Перелік використаних скорочень

АВНВ – аналіз видів і наслідків відмовлень

АВНКВ – Аналіз видів, наслідків і критичності відмовлень

АІ 2 – аптечка індивідуальна

ЗІЗ – засоби індивідуального захисту

ЗКЗ – засоби колективного захисту

ЗМХЗ – зона можливого хімічного забруднення

ІВ – іонізуюче випромінювання

ІПП 8 – індивідуальний протихімічний пакет

ЛЗР – легкозаймисті речовини

Л-Т-С – людина – техніка - середовище

НС –надзвичайні ситуації

НХР – небезпечні хімічні речовини

ПАН – попередній аналіз небезпек

ПЗХЗ – прогнозована зона хімічного забруднення

ПР – проникна радіація

РЗ – радіоактивне забруднення

РНО – радіаційно небезпечний об’єкт

РР – радіоактивні речовини

ХНО – хімічно небезпечний об’єкт

ОР – отруйні речовини

РОП – ризик-орієнтований підхід

 

 

ВСТУП

 

Безпека життєдіяльності (БЖД) як наука вивчає проблеми безпечного перебування людини в оточуючому середовищі (довкіллі) та спрямована на вирішення основної проблеми сучасного суспільства України – збереження здоров’я населення.

Зміни, що відбуваються в нашій країні в умовах ринкової економіки, загострюють проблеми безпеки життєдіяльності людини.

Актуальність вивчення дисципліни ще більше зростає у зв’язку з існуванням аксіоми про потенційну небезпеку діяльності: в жодному виді діяльності неможливо досягнути абсолютної безпеки, будь-яка діяльність потенційно небезпечна.

Завданням „Безпеки життєдіяльності” є розробка методів прогнозування, вивчення та ідентифікації шкідливих факторів, їх впливу на людину і довкілля.

БЖД забезпечує загальну освіту в галузі безпеки формує понятійно – категорійні теоретичні та методологічні знання, необхідні студенту для опанування у подальшому інших дисциплін, які вивчають конкретні небезпеки та питання захисту людини. Основою забезпечення безпеки людини у всіх сферах життєдіяльності з урахуванням новітніх технологій, соціально-політичних процесів, які відбуваються у суспільстві, є ризик - орієнтований підхід (РОП) до оцінки всіх небезпек.

При вивченні даної дисципліни майбутній фахівець набуває знань з філософії безпеки екосоціосистеми, пізнає існуючі проблеми безпеки та заходищодо своєчасного їх усунення.

БЖД вчить основам захисту як особистості, так і всього колективу, суспільства, взагалі – держави.

Знання БЖД – є основою успішного існування людства, збереження здоров’я населення, а саме, запорукою успішного розвитку держави, всіх членів суспільства.

 

Метою вивчення дисципліни є:

· Визначення чинників, причин і параметрів, що сприяють виникненню надзвичайних ситуацій.

· Визначення принципів і способів захисту людей в умовах повсякденного життя, а також в умовах надзвичайних ситуацій.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

Знати:

- Основні положення концепції національної безпеки України, що стосуються безпеки життя та здоров’я людини.

- Джерела небезпеки та їх класифікацію.

- Причини та характер виникнення техногенних небезпек.

- Причини та характер виникнення абіотичних природних небезпек.

- Узагальнену модель забезпечення БЖД на основі ризик-орієнтованого

підходу, структуру державного управління, нормативні та правові акти з БЖД.

- Визначення загальних закономірностей виникнення і розвитку небезпечних подій, прогнозування та моделювання розвитку надзвичайних ситуацій.

- Основні заходи та засоби захисту людини від джерел випромінювання.

- Дію токсичних речовин на організм людини та засоби захисту.

- Методи запобігання, нещасних випадків, захворюваності та усунення

негативного впливу шкідливих факторів виробництва.

Уміти:

- Визначати профілактичні заходи щодо захисту населення від дії літосферних небезпек.

- Приймати рішення, що спрямовані на попередження руйнівних наслідків гідросферних небезпек.

- Застосовувати засоби захисту будівель і споруд від дії атмосферних небезпек.

- Визначати ефективні засоби захисту від бактеріальних та вірусних захворювань.

- Застосовувати засоби індивідуального та колективного захисту при виникненні небезпек.

- Надавати першу долікарську допомогу при різноманітних ураженнях на місці події для збереження життя та здоров’я людини.

 

 


Читайте також:

  1. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  2. Визначення переліку відходів, виходячи з матеріально – сировинного балансу
  3. Віднімання переліків
  4. Відповідно до Наказу МОЗ та Держкомітету України по нагляду за охороною праці (95р.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі
  5. Друк переліку
  6. Загальні відомості про ритм серцевих скорочень у дітей і дорослих
  7. Зміна частоти серцевих скорочень у дітей з віком (за А. Ф. Туру)
  8. Контекстне меню в режимі роботи з переліком документів
  9. Наказу МНС Ураїни «Про затвердження Примірного переліку документів з питань цивільного захисту» від 28.12.10 р. № 96.
  10. Небезпечні геологічні процеси, перелік факторів
  11. Орієнтований перелік подій після дати балансу
  12. ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ІНДИВІДУАЛЬНИХ УМОВ ЗДІЙСНЕННЯ БУДІВНИЦТВА




Переглядів: 590

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
WEB ПРОГРАММИРОВАНИЕ | ПРЕДИСЛОВИЕ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.