МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перелік використаних скорочень6. Глушаков С.В. 1С:Предприятие 8.1 для бухгалтера/С.В. Глушаков, В.А.Исаев.- М:АСТ:АСТ МОСКВА,2010.-352 с. 7. Глушков И.Е. Бухгалтерский учёт на современном предприятии. Эффективное пособие по бухгалтерскому учёту. – Москва. - «КНОРУС», Новосибирск, «ЭКОР», 2003. - 797 с. 8. Гридасов А.Ю. Бухгалтерский учет в программе 1С: Бухгалтерия 8.0. Лабораторный практикум: учебное пособие/А.Ю. Гридасов, А.Г.Чурин, Л.И.Чурина.-2-е изд., стер.- М.: КНОРУС, 2010.-216 с. 2. Гусева Т.М., Шеина Т.Н. Бухгалтерский учет для практиков: 2000 тестов и ответов.- 3-е изд., перераб. и доп. - М.: ТК Велби, Проспект, 2008. — 280 с. 9. Ковалёва О.В. Бухгалтерский учёт и аудит бухгалтерской отчётности коммерческих предприятий. Серия «учебники и учебные пособия» Ростов – на - Дону: Феникс, 2002. - 512 с. 10. Козлова Е.П. Бухгалтерский учёт в организациях. - М.: Финансы и статистика, 2002. - 720 с. 11. Крюков А.В. Бухгалтерский учет с нуля. -М.: Эксмо, 2010. — 368 с. 12. Марамчина Е.Б., Адамченко А.Н. Ведение бухгалтерского учета в программе 1С: Бухгалтерия.- М.: «1С:Паблишинг»; СПб.:Питер,2006.-556с. 13. Рязанцева Н.А. 1С:Бухгалтерия 8.0 Секреты работы/ Н.А.Рязанцева, .- Д.Н.Рязанцев.- СПб: БХВ - Петербург, 2006-528 с. 14. Середа К.Н. Справочник бухгалтера и аудитора/Серия «Библиотека Суглобов Д.А., Жарылгасова Б.Г. Бухгалтерский учет и аудит. М.: КноРус, 2005. 15. www.practica.saldo.ru. 16. www.akdi.ru. 17. www.minfin.ru 18. www.cbr.ru 19. www.gks.ru 20. www.mosnalog.ru 21. www.gaap.ru 22. www.cima.ru 23. www.klerk.ru 24. www.o-fin.ru
ЗМІСТ
1. Тема 1. Теоретичні основи безпеки життєдіяльності. Державні заходи щодо захисту життя людини. Концепція допустимого ризику.----------- 7 2. Тема 2. Негативні фактори природного, техногенного, соціально – політичного і воєнного характеру в житті людини. Людина як елемент системи людина – навколишнє середовище.--------------------------------- - 14 3. Тема 3. Захист населення в умовах надзвичайних станів. Засоби індивідуального захисту людини. Реанімація.-------------------------------- 21 4. Тема 4. Колективні засоби захисту людини. Надання першої медичної допомоги при пораненнях, кровотечах, закритих травмах, пошкодженнях грудної клітки та черевної порожнини.------------------------------------------25 5. Тема 5. Радіаційна небезпека та ліквідація наслідків її впливу на людину. Санітарна обробка.-------------------------------------------------------------------29 6. Тема 6. Ліквідація наслідків впливу на людину хімічних та біологічних речовин.--------------------------------------------------------------------------------32 7. Тема 7. Надання першої медичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях.-----------------------------------------------------------------------34 8. Тема 8. Засоби застосування лікарських речовин. Десмургія.--- ----------36 9. Додаток А ---------------------------------------------------------------------------- 40 10. Додаток Б------------------------------------------------------------------------ --- 42 Література ----------------------------------------------------------------- ---------- --43
Перелік використаних скорочень АВНВ – аналіз видів і наслідків відмовлень АВНКВ – Аналіз видів, наслідків і критичності відмовлень АІ 2 – аптечка індивідуальна ЗІЗ – засоби індивідуального захисту ЗКЗ – засоби колективного захисту ЗМХЗ – зона можливого хімічного забруднення ІВ – іонізуюче випромінювання ІПП 8 – індивідуальний протихімічний пакет ЛЗР – легкозаймисті речовини Л-Т-С – людина – техніка - середовище НС –надзвичайні ситуації НХР – небезпечні хімічні речовини ПАН – попередній аналіз небезпек ПЗХЗ – прогнозована зона хімічного забруднення ПР – проникна радіація РЗ – радіоактивне забруднення РНО – радіаційно небезпечний об’єкт РР – радіоактивні речовини ХНО – хімічно небезпечний об’єкт ОР – отруйні речовини РОП – ризик-орієнтований підхід
ВСТУП
Безпека життєдіяльності (БЖД) як наука вивчає проблеми безпечного перебування людини в оточуючому середовищі (довкіллі) та спрямована на вирішення основної проблеми сучасного суспільства України – збереження здоров’я населення. Зміни, що відбуваються в нашій країні в умовах ринкової економіки, загострюють проблеми безпеки життєдіяльності людини. Актуальність вивчення дисципліни ще більше зростає у зв’язку з існуванням аксіоми про потенційну небезпеку діяльності: в жодному виді діяльності неможливо досягнути абсолютної безпеки, будь-яка діяльність потенційно небезпечна. Завданням „Безпеки життєдіяльності” є розробка методів прогнозування, вивчення та ідентифікації шкідливих факторів, їх впливу на людину і довкілля. БЖД забезпечує загальну освіту в галузі безпеки формує понятійно – категорійні теоретичні та методологічні знання, необхідні студенту для опанування у подальшому інших дисциплін, які вивчають конкретні небезпеки та питання захисту людини. Основою забезпечення безпеки людини у всіх сферах життєдіяльності з урахуванням новітніх технологій, соціально-політичних процесів, які відбуваються у суспільстві, є ризик - орієнтований підхід (РОП) до оцінки всіх небезпек. При вивченні даної дисципліни майбутній фахівець набуває знань з філософії безпеки екосоціосистеми, пізнає існуючі проблеми безпеки та заходищодо своєчасного їх усунення. БЖД вчить основам захисту як особистості, так і всього колективу, суспільства, взагалі – держави. Знання БЖД – є основою успішного існування людства, збереження здоров’я населення, а саме, запорукою успішного розвитку держави, всіх членів суспільства.
Метою вивчення дисципліни є: · Визначення чинників, причин і параметрів, що сприяють виникненню надзвичайних ситуацій. · Визначення принципів і способів захисту людей в умовах повсякденного життя, а також в умовах надзвичайних ситуацій. У результаті вивчення дисципліни студент повинен: Знати: - Основні положення концепції національної безпеки України, що стосуються безпеки життя та здоров’я людини. - Джерела небезпеки та їх класифікацію. - Причини та характер виникнення техногенних небезпек. - Причини та характер виникнення абіотичних природних небезпек. - Узагальнену модель забезпечення БЖД на основі ризик-орієнтованого підходу, структуру державного управління, нормативні та правові акти з БЖД. - Визначення загальних закономірностей виникнення і розвитку небезпечних подій, прогнозування та моделювання розвитку надзвичайних ситуацій. - Основні заходи та засоби захисту людини від джерел випромінювання. - Дію токсичних речовин на організм людини та засоби захисту. - Методи запобігання, нещасних випадків, захворюваності та усунення негативного впливу шкідливих факторів виробництва. Уміти: - Визначати профілактичні заходи щодо захисту населення від дії літосферних небезпек. - Приймати рішення, що спрямовані на попередження руйнівних наслідків гідросферних небезпек. - Застосовувати засоби захисту будівель і споруд від дії атмосферних небезпек. - Визначати ефективні засоби захисту від бактеріальних та вірусних захворювань. - Застосовувати засоби індивідуального та колективного захисту при виникненні небезпек. - Надавати першу долікарську допомогу при різноманітних ураженнях на місці події для збереження життя та здоров’я людини.
Читайте також:
|
||||||||
|