МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Узагальнення в області систематикиА. Для постиндустриального общества характерна ведущая роль науки, знаний и информации. Б. В постиндустриальном обществе земля остаётся важнейшим фактором производства. 1)верно только А 2)верно только Б 3)верны оба суждения 4)оба суждения неверны
Лекція 3 Розвиток біології в XVIII - XIX ст Узагальнення в області систематики Досягнення в галузі фізіології рослин і їх значення для розвитку уявлень про живу природу Формування біології як комплексної науки та її успіхи в першій половині XIX ст. Успіхи розвитку біології в другій половині XIX ст. і її еволюційні напрямки
XVIII ст. характеризується поглибленням капіталістичних виробничих відносин і подальшим зростанням промисловості, розкріпаченням ідеології і ослабленням тиску церкви на науку. Активно розвиваються всі галузі природознавства, поглиблюються знання про живу природу. У селекції починається ера застосування методичного відбору, яка призвела до небачених успіхів у сорто-і породовиведеніі (Франція і Англія). Розвиток культури та освіти завдяки діяльності видатних мислителів позначилося на підвищенні інтересу до науки, питань еволюції і доцільності організації життя. Звільнення від духовного поневолення церкви призвело до освіти суспільства, яке усвідомило необхідність вивчення законів розвитку природи і суспільства. Природознавство отримує заступництво суспільства. в. У XVIII ст. розширюється мережа університетів, природничих музеїв та ботанічних садів, що не сповільнило позначитися на успіху біології в різних країнах Європи. Узагальнення в області систематики в. Величезний матеріал по опису рослин і тварин, накопичений у попередніх епохах і його подальше зростання у XVIII ст. поставив ботаніків і зоологів перед необхідністю розробки системи класифікації. Завершення систематизації накопиченого матеріалу здійснив К. Лінней (1707-1778), праці якого сприяли остаточному оформленню бінарної номенклатури та побудові системи організмів. К. Лінней виклав свої погляди у праці «Система природи» (1735) і в якості одиниці класифікації прийняв «вигляд», подібні види об'єднав в «пологи», «пологи» - у «порядки» (згодом «сімейства»), а потім в «класи». К. Лінней створив термінологію, позначив різні частини рослин точними назвами, ввів у ботаніку до 1000 термінів. Класифікація тварин, запропонована Ліннеєм була така. Так, тваринний світ був поділений на шість класів зурахуванням наявності крові та її забарвлення, будови серця: черв'яки, комахи, риби, земноводні, птахи та ссавці. Особливою оригінальністю відрізнялася класифікація царств рослин з описом 24 класів і більше 60 порядків. Ця класифікація усунула плутанину при описі рослин. в. До кінця XVIII ст. з використанням системи Ліннея вже було описано понад 20000 видів (самим же К. Ліннеєм 10000). При всій новизні і зручність системи К. Ліннея вона не гарантувала чітке визначення спорідненості видів у силу обмеженості і довільності використовуваних діагностичних ключів. Об'єднаними в одну групу нерідко виявлялися види, далекі в систематичному відношенні. Тим не менше система К. Ліннея була неперевершеною «в своїй витонченій простоті» (К. А. Тімірязєв, 1939, с. 21) Читайте також:
|
||||||||
|