Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Узагальнення в області систематики

А. Для постиндустриального общества характерна ведущая роль науки, знаний и информации.

Б. В постиндустриальном обществе земля остаётся важнейшим фактором производства.

1)верно только А

2)верно только Б

3)верны оба суждения

4)оба суждения неверны

 

 

Лекція 3

Розвиток біології в XVIII - XIX ст

Узагальнення в області систематики

Досягнення в галузі фізіології рослин і їх значення для розвитку уявлень про живу природу

Формування біології як комплексної науки та її успіхи в першій половині XIX ст.

Успіхи розвитку біології в другій половині XIX ст. і її еволюційні напрямки

 

XVIII ст. характеризується поглибленням капіталістичних виробничих відносин і подальшим зростанням промисловості, розкріпаченням ідеології і ослабленням тиску церкви на науку. Активно розвиваються всі галузі природознавства, поглиблюються знання про живу природу. У селекції починається ера застосування методичного відбору, яка призвела до небачених успіхів у сорто-і породовиведеніі (Франція і Англія).

Розвиток культури та освіти завдяки діяльності видатних мислителів позначилося на підвищенні інтересу до науки, питань еволюції і доцільності організації життя. Звільнення від духовного поневолення церкви призвело до освіти суспільства, яке усвідомило необхідність вивчення законів розвитку природи і суспільства. Природознавство отримує заступництво суспільства. в. У XVIII ст. розширюється мережа університетів, природничих музеїв та ботанічних садів, що не сповільнило позначитися на успіху біології в різних країнах Європи.

Узагальнення в області систематики

в. Величезний матеріал по опису рослин і тварин, накопичений у попередніх епохах і його подальше зростання у XVIII ст. поставив ботаніків і зоологів перед необхідністю розробки системи класифікації.

Завершення систематизації накопиченого матеріалу здійснив К. Лінней (1707-1778), праці якого сприяли остаточному оформленню бінарної номенклатури та побудові системи організмів. К. Лінней виклав свої погляди у праці «Система природи» (1735) і в якості одиниці класифікації прийняв «вигляд», подібні види об'єднав в «пологи», «пологи» - у «порядки» (згодом «сімейства»), а потім в «класи». К. Лінней створив термінологію, позначив різні частини рослин точними назвами, ввів у ботаніку до 1000 термінів. Класифікація тварин, запропонована Ліннеєм була така. Так, тваринний світ був поділений на шість класів зурахуванням наявності крові та її забарвлення, будови серця: черв'яки, комахи, риби, земноводні, птахи та ссавці.

Особливою оригінальністю відрізнялася класифікація царств рослин з описом 24 класів і більше 60 порядків. Ця класифікація усунула плутанину при описі рослин. в. До кінця XVIII ст. з використанням системи Ліннея вже було описано понад 20000 видів (самим же К. Ліннеєм 10000).

При всій новизні і зручність системи К. Ліннея вона не гарантувала чітке визначення спорідненості видів у силу обмеженості і довільності використовуваних діагностичних ключів. Об'єднаними в одну групу нерідко виявлялися види, далекі в систематичному відношенні. Тим не менше система К. Ліннея була неперевершеною «в своїй витонченій простоті» (К. А. Тімірязєв, 1939, с. 21)


Читайте також:

  1. IV. Закріплення й узагальнення знань
  2. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  3. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  4. VI. Узагальнення та систематизація знань
  5. Або спеціаліста з профпатології міста (області), завідуючого відділен1
  6. АБСТРАГУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ
  7. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  8. ВАТУТІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  9. Виділення області в Photoshop.
  10. Вища нервова діяльність мавп. Основні особливості умовно-рефлекторної діяльності мавп. Рухові навички і інтелект мавп. Абстракція і узагальнення у мавп.
  11. Генерація і рекомбінація носіїв в області об’ємного заряду
  12. ГІС екологічного моніторингу Києва та Київської області (ЕкоГІС “Природокористування та екологія довкілля Києва та Київської області” як складова частина ГІС України).




Переглядів: 578

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оформлення звіту | Досягнення в галузі фізіології рослин і їх значення для розвитку уявлень про живу природу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.