Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Узагальнення в області систематики

А. Для постиндустриального общества характерна ведущая роль науки, знаний и информации.

Б. В постиндустриальном обществе земля остаётся важнейшим фактором производства.

1)верно только А

2)верно только Б

3)верны оба суждения

4)оба суждения неверны

 

 

Лекція 3

Розвиток біології в XVIII - XIX ст

Узагальнення в області систематики

Досягнення в галузі фізіології рослин і їх значення для розвитку уявлень про живу природу

Формування біології як комплексної науки та її успіхи в першій половині XIX ст.

Успіхи розвитку біології в другій половині XIX ст. і її еволюційні напрямки

 

XVIII ст. характеризується поглибленням капіталістичних виробничих відносин і подальшим зростанням промисловості, розкріпаченням ідеології і ослабленням тиску церкви на науку. Активно розвиваються всі галузі природознавства, поглиблюються знання про живу природу. У селекції починається ера застосування методичного відбору, яка призвела до небачених успіхів у сорто-і породовиведеніі (Франція і Англія).

Розвиток культури та освіти завдяки діяльності видатних мислителів позначилося на підвищенні інтересу до науки, питань еволюції і доцільності організації життя. Звільнення від духовного поневолення церкви призвело до освіти суспільства, яке усвідомило необхідність вивчення законів розвитку природи і суспільства. Природознавство отримує заступництво суспільства. в. У XVIII ст. розширюється мережа університетів, природничих музеїв та ботанічних садів, що не сповільнило позначитися на успіху біології в різних країнах Європи.

Узагальнення в області систематики

в. Величезний матеріал по опису рослин і тварин, накопичений у попередніх епохах і його подальше зростання у XVIII ст. поставив ботаніків і зоологів перед необхідністю розробки системи класифікації.

Завершення систематизації накопиченого матеріалу здійснив К. Лінней (1707-1778), праці якого сприяли остаточному оформленню бінарної номенклатури та побудові системи організмів. К. Лінней виклав свої погляди у праці «Система природи» (1735) і в якості одиниці класифікації прийняв «вигляд», подібні види об'єднав в «пологи», «пологи» - у «порядки» (згодом «сімейства»), а потім в «класи». К. Лінней створив термінологію, позначив різні частини рослин точними назвами, ввів у ботаніку до 1000 термінів. Класифікація тварин, запропонована Ліннеєм була така. Так, тваринний світ був поділений на шість класів зурахуванням наявності крові та її забарвлення, будови серця: черв'яки, комахи, риби, земноводні, птахи та ссавці.

Особливою оригінальністю відрізнялася класифікація царств рослин з описом 24 класів і більше 60 порядків. Ця класифікація усунула плутанину при описі рослин. в. До кінця XVIII ст. з використанням системи Ліннея вже було описано понад 20000 видів (самим же К. Ліннеєм 10000).

При всій новизні і зручність системи К. Ліннея вона не гарантувала чітке визначення спорідненості видів у силу обмеженості і довільності використовуваних діагностичних ключів. Об'єднаними в одну групу нерідко виявлялися види, далекі в систематичному відношенні. Тим не менше система К. Ліннея була неперевершеною «в своїй витонченій простоті» (К. А. Тімірязєв, 1939, с. 21)


Читайте також:

  1. IV. Закріплення й узагальнення знань
  2. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  3. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  4. VI. Узагальнення та систематизація знань
  5. Або спеціаліста з профпатології міста (області), завідуючого відділен1
  6. АБСТРАГУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ
  7. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  8. ВАТУТІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  9. Виділення області в Photoshop.
  10. Вища нервова діяльність мавп. Основні особливості умовно-рефлекторної діяльності мавп. Рухові навички і інтелект мавп. Абстракція і узагальнення у мавп.
  11. Генерація і рекомбінація носіїв в області об’ємного заряду
  12. ГІС екологічного моніторингу Києва та Київської області (ЕкоГІС “Природокористування та екологія довкілля Києва та Київської області” як складова частина ГІС України).




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оформлення звіту | Досягнення в галузі фізіології рослин і їх значення для розвитку уявлень про живу природу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.