МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Етапне управлінняПЛАН ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБОЧИХ КРЕСЛЕНЬ. Як і для ескізу, можна виділити дві стадії виконання робочого креслення деталі за допомогою креслярських інструментів. Підготовча стадія виконання робочого кресленика 1.Проаналізувати ескіз деталі: · прочитати ескіз деталі та уявити собі зовнішні та внутрішні форми деталі; · перевірити наявність необхідного і достатнього числа зображень; · упевнитися у доцільності нанесенні розмірів з врахуванням конструктивних і технологічних факторів; · перевірити вірність виконання знаків шорсткості поверхні, покриття та термообробки ; · прочитати та продумати заповнення основного напису, технічних вимого тощо. 2.У відповідності з ГОСТ 2.302 – 68 вибрати масштаб зображення. Рекомендується виконувати робочі креслення у масштабі 1:1. 3.Намітити кінцеве компонування робочого креслення (місця розташування основних і додаткових зображень, основного напису та технічних вимог, площу, яка потрібна для нанесення розмірів тощо).
Рисунок 8.4 – Приклада виконання ескізу Виконавча стадія виконання робочого кресленика 1.Викреслити рамку, відокремити місце для основного напису, провести вісі симетрії та центрові лінії, викреслити тонкими лініями видимий контур зображення , намітити невидимий контур, виконати розрізи, перерізи, додаткові зображення, виносні елементи. Провести виносні і розмірні лінії. 2.Перевірити виконання побудови та видалити допоміжні лінії. Тонкою штрих пунктирною лінією навести центрові та осьові лінії, а суцільною товстою – видимий контур зображення. Заштрихувати розрізи та перерізи. Оформити виносні і розмірні лінії та проставити розмірні числа. Нанести знаки шорсткості поверхні, позначення термообробки та покриття. Заповнити основний напис та технічні вимоги
Рисунок 8.5 – Приклада виконання робочого креслення за наданим ескізом ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ 1.Що називають робочим креслеником деталі? 2.Поясніть які моменти потрібно вказати на робочому кресленику деталі обов’язково . 3.Назвіть загальні вимоги до робочого кресленика. 4.Поясніть у скільки стадій виконують робочий кресленик. 5.Опишіть кожну стадію виконання робочого кресленика.
ЛІТЕРАТУРА 1. 1 Б.Г. Міронов, Р.С. Міронова Креслення К.: Машинобудування. 1991 (200) 2.Інтернет джерела. Вікіпедія. 1. Мета, об'єкт і види управління. 2. Контроль в спортивному тренуванні. 3. Мета, об'єкт і види контролю.
1. Основи управління в системі підготовки спортсменів. Мета, об'єкт і види управління. У найзагальнішому вигляді управління може бути визначене як впорядкування системи, тобто приведення її у відповідність з об'єктивною закономірністю, що діє в даній сфері. Метою управління процесом підготовкиє оптимізація поведінки спортсмена, доцільний розвиток тренованості і підготовленості, що забезпечує досягнення найвищих спортивних результатів. Об'єктом управлінняв спортивному тренуванні є поведінка спортсмена і його стан - оперативний, поточний, етапний, що є наслідком застосованих тренувальних і змагальних навантажень, всього комплексу дій в системі спортивної підготовки. Управління процесом тренування здійснюється тренером при активній участі спортсмена і передбачає три групи операцій: • збір інформації про стан спортсменів, включаючи показники фізичної, техніко-тактичної, психічної підготовленості, реакції різних функціональних систем на тренувальні і змагальні навантаження, параметри змагальної діяльності і ін.; • аналіз цієї інформації на основі зіставлення фактичних і заданих параметрів, розробка шляхів планування і корекції характеристик тренувальної або змагальної діяльності в напрямі, що забезпечує досягнення заданого ефекту; • прийняття і реалізація рішень шляхом розробки і впровадження цілей і Відповідно до необхідності управління різними станами спортсмена в процесі тренування виділяють декілька видів управління: • етапне, направлене на оптимізацію підготовки в крупних структурних утвореннях тренувального процесу (етапах багаторічної підготовки, макроциклах, періодах); • поточне, що забезпечує оптимізацію поведінки спортсмена в мікро- і • оперативне, ставить за мету оптимізацію реакцій організму, режиму роботи і Етапне управління передбачає таку побудову процесу підготовки яке забезпечувало б досягнення цілей і вирішення основних завдань конкретного елементу макроструктури - етапу багаторічної підготовки, окремого роду підготовки, макроциклу, періоду або етапу. Ефективність етапного управління в найзагальнішому вигляді визначається наступними чинниками: • наявністю чітких уявлень про рівень тренованості і підготовленості, якого • відбором і раціональним застосуванням в часі засобів і методів вирішення • наявністю об'єктивної системи контролю за ефективністю процесу підготовки Кожний з етапів багаторічної підготовки, макроцикл, період і т.п. через поставлені цілі і завдання обумовлює зміст системи управління. На першому етапі багаторічного вдосконалення - початкової підготовки - процес управління направлений на формування різносторонньої технічної підготовленості; досягнення певних характеристик найважливіших фізичних якостей - швидкісно-силових, витривалості, гнучкості, координації, можливостей найважливіших для даного виду спорту функціональних систем. На етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей, коли стоїть завдання підготовки до вищих досягнень і їх демонстрації в змаганнях, процес управління набуває іншої спрямованість і підпорядковується необхідності формування такого рівня підготовленості, який забезпечив би досягнення запланованого результату, демонстрацію вищого рівня спортивної майстерності. Читайте також:
|
||||||||
|