МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Етапне управлінняПЛАН ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБОЧИХ КРЕСЛЕНЬ. Як і для ескізу, можна виділити дві стадії виконання робочого креслення деталі за допомогою креслярських інструментів. Підготовча стадія виконання робочого кресленика 1.Проаналізувати ескіз деталі: · прочитати ескіз деталі та уявити собі зовнішні та внутрішні форми деталі; · перевірити наявність необхідного і достатнього числа зображень; · упевнитися у доцільності нанесенні розмірів з врахуванням конструктивних і технологічних факторів; · перевірити вірність виконання знаків шорсткості поверхні, покриття та термообробки ; · прочитати та продумати заповнення основного напису, технічних вимого тощо. 2.У відповідності з ГОСТ 2.302 – 68 вибрати масштаб зображення. Рекомендується виконувати робочі креслення у масштабі 1:1. 3.Намітити кінцеве компонування робочого креслення (місця розташування основних і додаткових зображень, основного напису та технічних вимог, площу, яка потрібна для нанесення розмірів тощо).
Рисунок 8.4 – Приклада виконання ескізу Виконавча стадія виконання робочого кресленика 1.Викреслити рамку, відокремити місце для основного напису, провести вісі симетрії та центрові лінії, викреслити тонкими лініями видимий контур зображення , намітити невидимий контур, виконати розрізи, перерізи, додаткові зображення, виносні елементи. Провести виносні і розмірні лінії. 2.Перевірити виконання побудови та видалити допоміжні лінії. Тонкою штрих пунктирною лінією навести центрові та осьові лінії, а суцільною товстою – видимий контур зображення. Заштрихувати розрізи та перерізи. Оформити виносні і розмірні лінії та проставити розмірні числа. Нанести знаки шорсткості поверхні, позначення термообробки та покриття. Заповнити основний напис та технічні вимоги
Рисунок 8.5 – Приклада виконання робочого креслення за наданим ескізом ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ 1.Що називають робочим креслеником деталі? 2.Поясніть які моменти потрібно вказати на робочому кресленику деталі обов’язково . 3.Назвіть загальні вимоги до робочого кресленика. 4.Поясніть у скільки стадій виконують робочий кресленик. 5.Опишіть кожну стадію виконання робочого кресленика.
ЛІТЕРАТУРА 1. 1 Б.Г. Міронов, Р.С. Міронова Креслення К.: Машинобудування. 1991 (200) 2.Інтернет джерела. Вікіпедія. 1. Мета, об'єкт і види управління. 2. Контроль в спортивному тренуванні. 3. Мета, об'єкт і види контролю.
1. Основи управління в системі підготовки спортсменів. Мета, об'єкт і види управління. У найзагальнішому вигляді управління може бути визначене як впорядкування системи, тобто приведення її у відповідність з об'єктивною закономірністю, що діє в даній сфері. Метою управління процесом підготовкиє оптимізація поведінки спортсмена, доцільний розвиток тренованості і підготовленості, що забезпечує досягнення найвищих спортивних результатів. Об'єктом управлінняв спортивному тренуванні є поведінка спортсмена і його стан - оперативний, поточний, етапний, що є наслідком застосованих тренувальних і змагальних навантажень, всього комплексу дій в системі спортивної підготовки. Управління процесом тренування здійснюється тренером при активній участі спортсмена і передбачає три групи операцій: • збір інформації про стан спортсменів, включаючи показники фізичної, техніко-тактичної, психічної підготовленості, реакції різних функціональних систем на тренувальні і змагальні навантаження, параметри змагальної діяльності і ін.; • аналіз цієї інформації на основі зіставлення фактичних і заданих параметрів, розробка шляхів планування і корекції характеристик тренувальної або змагальної діяльності в напрямі, що забезпечує досягнення заданого ефекту; • прийняття і реалізація рішень шляхом розробки і впровадження цілей і Відповідно до необхідності управління різними станами спортсмена в процесі тренування виділяють декілька видів управління: • етапне, направлене на оптимізацію підготовки в крупних структурних утвореннях тренувального процесу (етапах багаторічної підготовки, макроциклах, періодах); • поточне, що забезпечує оптимізацію поведінки спортсмена в мікро- і • оперативне, ставить за мету оптимізацію реакцій організму, режиму роботи і Етапне управління передбачає таку побудову процесу підготовки яке забезпечувало б досягнення цілей і вирішення основних завдань конкретного елементу макроструктури - етапу багаторічної підготовки, окремого роду підготовки, макроциклу, періоду або етапу. Ефективність етапного управління в найзагальнішому вигляді визначається наступними чинниками: • наявністю чітких уявлень про рівень тренованості і підготовленості, якого • відбором і раціональним застосуванням в часі засобів і методів вирішення • наявністю об'єктивної системи контролю за ефективністю процесу підготовки Кожний з етапів багаторічної підготовки, макроцикл, період і т.п. через поставлені цілі і завдання обумовлює зміст системи управління. На першому етапі багаторічного вдосконалення - початкової підготовки - процес управління направлений на формування різносторонньої технічної підготовленості; досягнення певних характеристик найважливіших фізичних якостей - швидкісно-силових, витривалості, гнучкості, координації, можливостей найважливіших для даного виду спорту функціональних систем. На етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей, коли стоїть завдання підготовки до вищих досягнень і їх демонстрації в змаганнях, процес управління набуває іншої спрямованість і підпорядковується необхідності формування такого рівня підготовленості, який забезпечив би досягнення запланованого результату, демонстрацію вищого рівня спортивної майстерності. Читайте також:
|
||||||||
|