Традиційно розрізняють три рівні управління в керуючій частині об’єкта: вищий, середній і нижчій. Кожний з них характеризується власним набором функцій, рівнем компетенції і потребує відповідної інформації. На вищому рівні управління реалізується стратегічне управління, визначається місія організації, цілі управління, довгострокові плани, стратегія і реалізації тощо. Середній рівень управління – це рівень тактичного управління. Тут складаються тактичні плани, здійснюється контроль за їх виконанням, відстежується оперативне управління, реалізується об’ємно-календарні плани, оперативний контроль та облік.
Певний поділ праці на кожному з рівнів управління зумовлює закріплення за окремими елементами керуючої частини організацій управління: планування, організації, обліку й контролю, мотивації, аналізу й регулювання. Ці функції реалізуються в іншому обсязі на різних рівнях управління.