МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Навчальна програма дисципліниМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ «ВИЩА ШКОЛА ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ» КАФЕДРА «ФІНАНСИ І ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА» НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК нормативної навчальної дисципліни циклу природничо-наукової та загальноекономічної підготовки ГРОШІ ТА КРЕДИТ Галузь знань: 0305 Економіка та підприємництво Напрями підготовки: 6.030508 Фінанси і кредит
Розглянуто на засіданні кафедри фінансів і економічної безпеки. Протокол № від __.__.____ р.
Затверджено на засіданні Навчально-видавничої ради ДонНТУ Протокол № від __.__.____ р.
Донецьк 2014 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ «ВИЩА ШКОЛА ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ» КАФЕДРА «ФІНАНСИ І ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА» НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК нормативної навчальної дисципліни циклу природничо-наукової та загальноекономічної підготовки ГРОШІ ТА КРЕДИТ Галузь знань: 0305 Економіка та підприємництво Напрями підготовки: 6.030508 Фінанси і кредит
Розглянуто на засіданні кафедри фінансів і економічної безпеки. Протокол № від __.__.____ р.
Затверджено на засіданні Навчально-видавничої ради ДонНТУ Протокол № від __.__.____ р.
Донецьк 2014 УДК 336.74 (076.5)+336.27 (076.5)
Конспект лекцій з нормативної навчальної дисципліни циклу природничо-наукової та загальноекономічної підготовки «Гроші та кредит» розроблено для студентів всіх форм навчання галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит»// Укл: Сорокіна Л.В., Устинова Л.М. – Донецьк: ДонНТУ, 2014. – 187 с.
Для студентів спеціальності напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит». Повне та часткове відтворення окремих розділів та всього матеріалу без письмового дозволу автора можливе тільки в навчальному процесі Навчально-наукового Інституту «Вища школа економіки та менеджменту» ДонНТУ
Конспект лекцій містить теоретичний матеріал згідно вимогам освітньо-професійної програми підготовки спеціалістів галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво.
Укладачі: к.е.н, доц. Сорокіна Л.В, к.е.н., доц. Устинова Л.М.
Відповідальний за випуск, зав. кафедри фінансів і банківської справи Вишневський В.М.
ЗМІСТ
ВСТУП
Розвиток ринкових відносин в Україні спричинив перебудову кредитно-грошових відносин. Це насамперед стосується розвитку грошової системи і грошового обігу, кредитної та валютної систем. Економіка України пройшла всі етапи реформування грошової системи, послідовного переходу до постійної грошової одиниці – гривні. Корінним змінам піддалася кредитна система, що тісно пов'язана з формуванням банківської системи. В даний час в Україні використовуються всі основні форми кредиту, розширені права комерційних банків у здійсненні комерційної діяльності. Осмислення та використання механізмів дії об’єктивних законів організації грошового обігу і кредиту роблять навчальний процес з дисципліни «Гроші та кредит» необхідним складовим елементом загальнотеоретичної та фахової підготовки фінансистів, формує базові знання для ґрунтовного вивчення комплексу професійно-орієнтованих і фахових дисциплін, практичного оволодіння інструментами ринкового господарювання, такими як ринок, гроші, ціноутворення, грошово-кредитний ринок і ринок позичкових капіталів. Згідно з програмою курсу «Гроші та кредит» мета вивчення дисципліни: оволодіння знаннями щодо теоретико-методологічних засад і організаційно-правового механізму функціонування грошей, кредиту і банків в ринковій економіці. Основними завданнями курсу «Гроші та кредит» є з’ясування сутності, функцій та ролі грошей і кредиту; механізму функціонування грошової системи в ринковій економіці; закономірностей функціонування валютного ринку і валютної системи, грошового ринку; засвоєння ролі, специфіки та практики використання грошово-кредитної політики центрального банку, напрямів діяльності банків та небанківських фінансових інститутів щодо грошово-кредитного обслуговування суб’єктів господарювання та населення України. Курс передбачає опанування студентами знань щодо закономipностей організації та функціонування грошово-кредитних відносин в умовах сучасного суспільного відтворення, а, саме: закономірностей грошово-кредитного обігу; принципів та форм організації сучасної грошово-кредитної системи; особливостей вітчизняної та зарубіжних ринкових моделей грошей i кредиту; характеристики ринку позичкових капіталів, грошового обігу, банків та банківської діяльності; функціонуванню спеціалізованих небанківських інститутів; сутності методів, принципів та інструментів грошово-кредитної політики. Розроблені матеріали допоможуть студенту оволодіти необхідними знаннями і вміннями використання операційного механізму грошово-кредитної сфери, проведення розрахунків ефективності прийнятих рішень та оцінки основоположних напрямів сучасної грошово-кредитної політики держави для своєї практичної діяльності. Навчальна програма дисципліни Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|