Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Укладач: к.е.н., доцент Повод Т.М.

Кафедра «Фінанси і кредит»

 

Рег. № __________________  
   
   

 

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Та тематика контрольних робіт для студентів заочної форми навчання

 

 

з дисципліни «ФІНАНСИ ПІДПРИЄМСТВ»
напряму підготовки 6.030508 «Фінанси та кредит»
за професійним спрямуванням «Фінанси»
галузь знань 0305 – Економіка та підприємництво

 

 

Херсон 2014

Методичні рекомендації та тематика контрольних робіт для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит» за професійним спрямуванням «Фінанси» з дисципліни «Фінанси підприємств»

 

Укладач: к.е.н., доцент Повод Т.М.

 

Кількість сторінок: 53.

 

Рецензент: Коваленко М.А., д.е.н., професор, завідувач кафедри „Фінанси і кредит”

 

Затверджено на засіданні кафедри фінанси і кредит

        2014 р.
         

Протокол №____

 

 

Завідувач кафедри фінанси і кредит, д.е.н., професор Коваленко М.А.

Відповідальний за випуск д.е.н., проф. Коваленко М.А.
ВСТУП

 

Метою викладання навчальної дисципліни «Фінанси підприємств» є формування системи базових знань з теорії і практики фінансових відносин суб’єктів господарювання, формування фінансових ресурсів, фінансового планування, організації фінансової діяльності підприємств, отримання студентами базових знань з питань теорії і практики фінансових відносин суб’єктів господарювання.

 

Основним завданням вивчення дисципліни «Фінанси підприємств» є з'ясування сутності фінансових ресурсів підприємств, методів і джерел їхнього формування, організації фінансової діяльності підприємств; здобуття навичок здійснення розрахунків грошових надхо­джень, прибутку, його розподілу, впливу оподаткування на вико­ристання прибутку;визначення потреби в оборотних коштах, джерелах фінансу­вання відтворення основних виробничих засобів, їх ефективного використання; оволодіння методами оцінки фінансового стану, фінансово­го планування, санації підприємств.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

 

знати: сутність і особливості фінансів підприємств різних форм власності; систему державного регулювання фінансової діяльності підприємств, нормативні та законодавчі документи; методи і підходи до фінансового планування і прогнозування діяльності підприємств; показники оцінки фінансового стану підприємства, необхідність і значення оцінювання фінансового стану ; методи оцінки результатів діяльності для прийняття ефективних управлінських рішень.

вміти: визначати сутність і функції фінансів підприємств, фінансових ресурсів та джерел їх формування; проводити фінансові розрахунки; використовувати методи фінансового планування; оцінювати фінансовий стан підприємств.

 

Метою виконання контрольної роботи є закріплення у студентів теоретичних знань щодо організації діяльності кожного суб’єкта господарювання.

Структура контрольної роботивключає:

ü відповідь на п’ять теоретичних питань у вигляді доповіді;

ü розв’язання задач, які собою представляють типові ситуації в галузі управління фінансами підприємств.

 

Порядок зарахування контрольної роботи.Контрольна робота оцінюється викладачем з урахуванням повноти відповіді на теоретичне питання і кількості вірно розв’язаних задач.

 

Форма закріплення варіанта. Номер варіанту до рішення практичних завдань (якщо задача передбачає різні варіанти) обираються студентом виходячи з останньої цифри його порядкового номеру у навчальному журналі групи (табл. 1):

Таблиця 1.

Форма закріплення варіанта для виконання теоретичного питання

Порядковий номер студента у журналі Номер теоретичного питання
1, 11, 21, 31 1, 11, 21, 31, 41
2, 12, 22, 32 2, 12, 22, 32, 42
3, 13, 23, 33 3, 13, 23, 33, 43
4, 14, 24, 34 4, 14, 24, 34, 44
5, 15, 25, 35 5, 15, 25, 35, 45
6, 16, 26, 36 6, 16, 26, 36, 46
7, 17, 27, 37 7, 17, 27, 37, 47
8, 18, 28, 38 8, 18, 28, 38, 48
9, 19, 29, 39 9, 19, 29, 39, 49
10, 20, 30, 40 10, 20, 30, 40, 50

Читайте також:

  1. Аналіз утворення та поводження з відходами на підприємстві
  2. Безпека при зберіганні, поводженні з лікарськими дезінфікуючими засобами та отрутохімікатами.
  3. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання
  4. Девіз та завдання біхевіоризму.Закони навчання.Формули поводження.
  5. Доцент Л.К. Лазарєва
  6. За редакцією кандидата юридичних наук доцента Опалинського Ю.В.
  7. Злочини, що посягають на встановлений порядок поводження зі зброєю та порядок експлуатації військової техніки.
  8. Злочини, що посягають на встановлений порядок поводження із засобами або речовинами, що можуть викликати наркоманію.
  9. Кандидатом юридичних наук, доцентом Лінник Н.В.
  10. Кандидатом юридичних наук, доцентом Лінник Н.В.
  11. Класифікація мінеральних матеріалів залежно від їх поводження в агресивних середовищах
  12. Насильство, жорстоке поводження з дітьми і інцест в сім'ї




Переглядів: 547

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПЕРЕЛІК ТЕОРЕТИЧНИХ ПИТАНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.