МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Укладач: к.е.н., доцент Повод Т.М.Кафедра «Фінанси і кредит»
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Та тематика контрольних робіт для студентів заочної форми навчання
Херсон 2014 Методичні рекомендації та тематика контрольних робіт для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит» за професійним спрямуванням «Фінанси» з дисципліни «Фінанси підприємств»
Укладач: к.е.н., доцент Повод Т.М.
Кількість сторінок: 53.
Рецензент: Коваленко М.А., д.е.н., професор, завідувач кафедри „Фінанси і кредит”
Затверджено на засіданні кафедри фінанси і кредит
Протокол №____
Відповідальний за випуск д.е.н., проф. Коваленко М.А.
Метою викладання навчальної дисципліни «Фінанси підприємств» є формування системи базових знань з теорії і практики фінансових відносин суб’єктів господарювання, формування фінансових ресурсів, фінансового планування, організації фінансової діяльності підприємств, отримання студентами базових знань з питань теорії і практики фінансових відносин суб’єктів господарювання.
Основним завданням вивчення дисципліни «Фінанси підприємств» є з'ясування сутності фінансових ресурсів підприємств, методів і джерел їхнього формування, організації фінансової діяльності підприємств; здобуття навичок здійснення розрахунків грошових надходжень, прибутку, його розподілу, впливу оподаткування на використання прибутку;визначення потреби в оборотних коштах, джерелах фінансування відтворення основних виробничих засобів, їх ефективного використання; оволодіння методами оцінки фінансового стану, фінансового планування, санації підприємств.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати: сутність і особливості фінансів підприємств різних форм власності; систему державного регулювання фінансової діяльності підприємств, нормативні та законодавчі документи; методи і підходи до фінансового планування і прогнозування діяльності підприємств; показники оцінки фінансового стану підприємства, необхідність і значення оцінювання фінансового стану ; методи оцінки результатів діяльності для прийняття ефективних управлінських рішень. вміти: визначати сутність і функції фінансів підприємств, фінансових ресурсів та джерел їх формування; проводити фінансові розрахунки; використовувати методи фінансового планування; оцінювати фінансовий стан підприємств.
Метою виконання контрольної роботи є закріплення у студентів теоретичних знань щодо організації діяльності кожного суб’єкта господарювання. Структура контрольної роботивключає: ü відповідь на п’ять теоретичних питань у вигляді доповіді; ü розв’язання задач, які собою представляють типові ситуації в галузі управління фінансами підприємств.
Порядок зарахування контрольної роботи.Контрольна робота оцінюється викладачем з урахуванням повноти відповіді на теоретичне питання і кількості вірно розв’язаних задач.
Форма закріплення варіанта. Номер варіанту до рішення практичних завдань (якщо задача передбачає різні варіанти) обираються студентом виходячи з останньої цифри його порядкового номеру у навчальному журналі групи (табл. 1): Таблиця 1. Форма закріплення варіанта для виконання теоретичного питання
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|