Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2. Організація грошових розрахунків підприємств

Сутність і значення грошових розрахунків у діяльності під­приємств. Принципи організації розрахунків. Порядок відкриття підприємствами поточного, валютного, по­зичкового, депозитного та інших рахунків у банку. Використання коштів з поточного рахунку. Форми безготівкових розрахунків. Розрахунки платіжними дорученнями, платіжними вимогами-дорученнями, акредитива­ми, чеками, векселями, платіжними вимогами. Розрахунки при наданні факторингових послуг підприємст­вам. Вимоги до їх проведення і сфера використання. Готівково-грошові розрахунки на підприємствах і сфера їх­нього застосування. Організація грошово-готівкових розрахунків. Розрахунково-платіжна дисципліна, її зміст і значення для за­безпечення господарської діяльності. Порядок пред'явлення претензій по розрахунках. Економічні і фінансові санкції в системі грошових розрахунків і платежів.

Тема 3. Грошові надходження підприємств

Економічна характеристика, склад і класифікація грошових надходжень підприємств. Виручка від реалізації продукції (робіт, послуг). Фактори, які впливають на величину виручки. Особливості формування виру­чки від реалізації на підприємствах окремих галузей економіки. Розрахунок та планування виручки. Формування виручки від реалізації продукції в часі. Визна­чення моменту реалізації. Розподіл виручки від реалізації продукції. Формування та роз­поділ валового і чистого доходу. Грошові надходження від іншої реалізації: основних засобів, матеріалів, нематеріальних активів, інші надходження. Надходження від фінансових інвестицій: дивіденди від воло­діння корпоративними правами, від державних цінних паперів. Проценти, що нараховані підприємствам по депозитним ра­хункам. Надходження коштів від здачі в оренду основних засобів, від застосованих фінансових санкцій. Бюджетні дотації, субвенції. Отримання фінансової допомоги. Страхові відшкодування.


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Організація перевезень
  4. II. Організація перевезень
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. IV група- показники надійності підприємства
  7. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  8. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  9. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  10. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  11. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.
  12. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.




Переглядів: 452

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФОРМИ І МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ | Тема 4. Формування і розподіл прибутку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.