Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управління залученням банківського кредиту

БАНКІВСЬКИЙ КРЕДИТ –це економічні відносини між банком і позичальником з приводу надання коштів на умовах строковості, платності, повернення, матеріального забезпечення, цільової спрямованості. Найпоширенішими схемами надання позик є кредитна лінія, револьверний (автоматично поновлювальний) кредит, контокорентний рахунок, овердрафт. Про їх сутність і економічний зміст можна прочитати у [9, c.234-240].

Мета управління залученням банківського кредиту – розробка ефективних умов залучення позикових засобів, їх використання і обслуговування.

Основні завдання управління залученням банківського кредиту такі:

1) обґрунтування мети використання банківського кредиту, що залучається;

2) оцінка кредитоздатності підприємства;

3) вибір видів кредиту;

4) вивчення і оцінка умов здійснення банківського кредитування;

5) забезпечення умов ефективного використання банківського кредиту;

6) організація контролю за поточним обслуговуванням банківського кредиту.

 


 

Рис. 7.5 Класифікація зобов'язань

 

Розглянемо зміст цих завдань.

 

Метою залучення банківського кредиту може бути:

· поповнення необхідного обсягу оборотних активів;

· формування інвестиційних ресурсів підприємства;

· забезпечення соціально-побутових потреб своїх працівників;

· покриття інших тимчасових потреб.

 

Для оцінки кредитоздатності можна використати відповідні банківські методики, які враховують об'єктивні показники діяльності підприємства, а саме:

· обсяг реалізації, прибуток або збитки;

· рентабельність;

· коефіцієнти ліквідності;

· коефіцієнти фінансової стійкості;

· грошові потоки;

· склад та динаміку дебіторсько-кредиторської заборгованості;

· ділову активність тощо.

У кінцевому підсумку визначається інтегральний показник, який характеризує кредитоздатність підприємства, тобто його надійність, як клієнта банку.

Згідно з рекомендацією НБУ позичальники можуть бути поділені банком за рейтингом надійності на п'ять класів (табл. 7.2).

Таблиця 7.2


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. ISO9000. Як працює система управління якістю
  6. Oracle Управління преміальними
  7. А. Видання прав актів управління
  8. Автоматизація управління діяльністю готелю
  9. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  10. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  11. Автоматизовані станції управління насосними станціями водопостачання першого, другого і третього підйомів
  12. Адаптивні організаційні структури управління.




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
УПРАВЛІННЯ БОРГОМ | Рейтинг надійності позичальника

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.