МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальна структура Кодекс АліментаріусКодекс Аліментаріус включає 13 томів: Том 1 А – загальні вимоги; Том 1 В – загальні вимоги (гігієна харчових продуктів ); Том 2 А – залишковий рівень пестицидів у продуктах харчування (загальний текст); Том 2 В – залишковий рівень пестицидів у продуктах харчування (граничні норми залишкового вмісту); Том 3 – залишкові рівні ветеринарних лікарських препаратів у харчових продуктах; Том 4 – продукти спеціального харчування (включаючи продукти для новонароджених і дітей); Том 5 A – перероблені та свіжозаморожені фрукти й овочі; Том 5 В – свіжі фрукти й овочі; Том 6 – фруктові й овочеві соки, нектари; Том 7 – зернові, бобові й продукти з них, а також білки рослинного походження; Том 8 – олії і жирові продукти; Том 9 – риба і вироби з риби; Том 10 – м’ясо і м’ясні продукти, супи і бульйони; Том 11 – цукор, какао-продукти, шоколад та інші продукти; Том 12 – молоко і молочні продукти; Том 13 – методи аналізу і відбору проб. Зміст кожного тому добре упорядкований для зручності користування. Наприклад, том 1А (загальні вимоги) містить визначення основних принципів і мети Кодекс Аліментаріус, а також загальні вимоги до харчових продуктів, їхнього продажу й інспектування та включає такі розділи: – основні принципи Кодекс Аліментаріус; – визначення мети Кодекс Аліментаріус; – етичні норми міжнародної торгівлі продовольством; – етикетування продуктів; – харчові добавки; – контамінанти в харчових продуктах; – опромінені продукти; – імпорт і експорт харчових продуктів; – системи інспектування і сертифікації. Комісія Кодекс Аліментаріус відповідає за надання пропозицій Генеральним директорам ФАО і ВООЗ, які, у свою чергу, зобов’язані консультуватися з нею з усіх питань, що стосуються виконання Спільної програми ФАО/ВООЗ зі стандартів на харчові продукти. Головна мета діяльності Комісії полягає у створенні погоджених на міжнародному рівні правил національної системи контролю продуктів. Основою створення таких правил є захист здоров’я споживача, дотримання норм міжнародної торгівлі та урахування особливостей кожної країни. При цьому головним пріоритетом Комісії є захист інтересів споживачів, що передбачає виконання мінімально необхідних вимог до продукту, які забезпечують його безпечність (відсутність ризику для здоров’я людини) і якість. Стратегічні завдання Комісії включають: – розвиток міжнародних харчових стандартів; – застосування наукового підходу до аналізу ризиків; – розвиток зв’язків Кодексу з іншими регулюючими організаціями; – забезпечення можливостей швидкого й ефективного реагування на виникаючі проблеми і нові розробки в харчовій галузі; – залучення нових учасників до роботи в Комісії; – максимально можливе поширення та впровадження стандартів Кодексу. Читайте також:
|
||||||||
|