Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдань

 

Кожен студент вибирає варіант завдання за номером у списку групи.

Завдання.Скласти схему алгоритму, таблицю симолічних імен та програму для обчислення необхідного значення за формулою відповідного варіанта:

1. Відомі два числа. Замінити друге число нулем, якщо воно більше першого, і залишити незмінним, якщо це не так.

2. Знайти найменше з трьох відомих чисел.

3. Знайти найбільше з трьох відомих чисел.

4. Відомі три числа. Від’ємне з них число залишити без зміни, а інші – піднести до квадрата.

5. Відомі три числа , і . З'ясувати правильність умови . Відповідь вивести на екран у текстовій формі: «Правильно» або «Неправильно».

6. Відомі два числа і , менше з яких замінити їх півсумою, а більше – їхнім подвоєним добутком.

7. Відомі три числа , і . Якщо виконується умова , подвоїти кожне з цих чисел, а в противному разі замінити їх значення модулями.

8. Відомі два числа і . Якщо і – від’ємні, то кожне число замінити його модулем; якщо від’ємне одне з них, кожне число збільшити на 0,5; якщо і – невід’ємні, кожне число збільшити в 10 разів.

9. Дано позитивні числа , , . З'ясувати, чи існує трикутник із довжинами сторін , , . Відповідь вивести на екран у вигляді тексту.

10. Визначити, чи матиме квадратне рівняння хоча б один дійсний розв’язок. Відповідь вивести на екран як текст.

11. Знайти найбільше і найменше з двох відомих чисел.

12. Продаж книг у книгарні здійснюється за допомогою ЕОМ. Скласти програму, що запитує вартість книг; суму грошей, внесену покупцем; а потім визначає належну здачу (якщо грошей внесено більше); друкує “Спасибі за покупку!”, якщо здачі не потрібно, або видає повідомлення про нестачу внесеної суми.

13. Відомі числа і . Поміняти їх місцями так, щоб виконувалося співвідношення .

14. Відомі координати трьох точок , і . З'ясувати, чи лежать ці точки на одній прямій. Відповідь вивести на екран

як текст.

15. Відомі координати точки . З'ясувати, чи належить точка кільцю

з центром на початку координат із радіусами: зовнішнім і внутрішнім

.

16. Відомі координати точки . З'ясувати, чи належить точка колу одиничного радіуса з центром у точці .

17. На площині задані пряма і точка . З'ясувати, чи належить точка цій прямій.

18. На площині задані прямі і . Визначити взаємне їх розташування на площині. Указівки: умова паралельності двох прямих ; умова перпендикулярності двох прямих .

19. Відомі координати вершин трикутника , і . Визначити, чи трикутник рівнобедрений. При обчисленні застосувати формулу відстані між двома точками і : .

20. Відомі координати вершин трикутника , і . Визначити, чи трикутник рівнобічний. При обчисленні застосувати формулу відстані між двома точками і :

.

21. Сторони трикутника задані рівняннями прямих , і . Визначити, чи трикутник прямокутний. При обчисленні застосувати умову перпендикулярності прямих , де і – коефіцієнти прямих, заданих рівняннями ; .

22. На площині задані коло радіуса із центром у точці і точка . З'ясувати, нележить точка цьому колу, кругу чи лежить поза колом.

23. Відомі координати вершин чотирикутника , , і . Визначити, чи цей чотирикутник – ромб. При обчисленні застосувати формулу відстані між двома точками і : .

24. Відомі координати вершин чотирикутника , , і D . Визначити, чи цей чотирикутник – квадрат. При обчисленні застосувати формулу відстані між двома точками і : .

25. Відомі два вектори і . Обчислити довжину цих векторів і визначити, у скільки разів вектор довший або коротший від вектора .

 

 

——————————————————————————————————————————-


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  9. Варіанти акультураційних стратегій
  10. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  11. Варіанти вибору ринкових сегментів
  12. ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ




Переглядів: 415

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Для компіляторів Borland C | Лабораторна робота № 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.