Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдань

 

Кожен студент вибирає варіант завдання за номером у списку групи.

 

Завдання. Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен та програму для обробки вектора відповідно до заданого варіанта.

 

1. Відомі два вектори і . Знайти скалярний добуток векторів і кут між ними. При обчисленні застосувати формулу .

2. Відомі два вектори і . Знайти кут між ними та модуль векторного добутку векторів X і Y. При обчисленні застосувати формулу , де с - векторний добуток векторів X і Y.

3. Відомі два вектори і . Знайти суму векторів X+Y і різницю векторів X - Y та зберегти їх значення у векторах Z і F.

4. Відомі два вектори і . Знайти добуток векторів X і Y на число a і зберегти їх результат у векторах G і H.

5. Відомі два вектори і . Знайти лінійну комбінацію векторів aX+bY і зберегти її у векторі U.

6. Обчислити 20 значень функції на відрізку [a,b] і зберегти значення аргументу функції в масиві X, а відповідні значення функції - у масиві Y.

7. Обчислити 25 значень функції на відрізку [e,f] та зберегти їх у масиві Y. Знайти мінімальне і максимальне значення в цьому масиві.

8. Обчислити 12 значень функції на відрізку [e,f], зберегти їх у масиві Y і визначити, чи є функція спадною, зростаючою або немонотонною на цьому відрізку.

9. Обчислити 18 значень функції на відрізку [e,f], зберегти їх у масиві Y і визначити, чи має рівняння на відрізку [e,f] принаймні хоча б один корінь.

10. Обчислити 30 значень функції на відрізку [e,f], зберегти

їх у масиві Y. Негативні компоненти масиву Y скопіювати в масив Ynegative,

а позитивні - у масив Ypozitive.

11. Обчислити 30 значень функції на відрізку [e,f], зберегти результати у масиві Y. Обчислити кількість негативних і позитивних компонентів масиву.

12. У масиві Time(20) зберігаються результати (у секундах) забігу на 100 метрів для 20 спортсменів. Визначити кращий результат і швидкість кожного спортсмена.

13. У масиві Time(20) зберігаються результати (у секундах) забігу на 100 метрів для 20 спортсменів. Визначити середню швидкість пробігу для кожного спортсмена.

14. У масиві X зберігаються дані про вартість (у гривнях) кожного кілограма із семи основних продуктів харчування, а масиві Y – про добову потребу (у грамах) людини в цих продуктах. Визначити вартість добового раціону.

15. У масиві Mass зберігаються дані про результати 22 зважувань маси тіла. Визначити середнє значення маси тіла та оцінити помилку виміру.

16. У масиві Urogai(20) зберігаються дані про врожайність пшениці (у центнерах з гектара) сільгосппідприємства “Зоря” з 1981 по 2000 р. Визначити найбільш і найменш урожайні роки у господарстві.

17. У масиві Kurs1(7) зберігаються дані про курс купівлі долара стосовно гривні для семи різних банків, а в масиві Kurs2(7) - про курс продажу долара стосовно гривні для цих банків. Визначити найвигідниший курс обміну і банки, що працюють за цим курсом.

18. У масиві Meat(5) зберігаються дані про вартість (у гривнях) кілограма м'яса на п’яти різних ринках м. Дніпропетровська. Визначити середню, мінімальну і максимальну вартість м'яса. Вивести на екран “чорний список” ринків, де вартість м'яса вища середньої.

19. У масиві T(10) зберігаються дані про температуру повітря на 1 січня 2009 р. у 10 містах світу. Визначити кількість міст, в яких температура була від’ємною, додатною і нульовою.

20. У масиві G(10) зберігаються відомості про довжину гіпотенуз 10 прямокутних трикутників, а в масиві C(10) – про довжину відповідних їм катетів. Для кожного з трикутників знайти довжину другого катета і площу та записати ці значення в масиви з іменами B і S.

21. У масивах Tmin(15) і Tmax(15) зберігаються дані про мінімальну і максимальну температуру, прийнятну для життя 15 різних рослин. Визначити кількість тих, що загинуть при температурі t чи які перебуватимуть на грані загибелі. Гранню загибелі вважати температуру, що дорівнює межовій.

22. У масиві Tair(10) зберігаються відомості про середнє арифметичне значення температури води в Чорному морі за липень для 10 різних міст Криму, а в масиві Twater(10) – про середнє арифметичне значення температури повітря за липень в тих же містах. Визначити місто, в якому різниця між температурою повітря і води мінімальна.

23. У масиві Square(6) зберігаються відомості про площу шести областей України, а в масиві Population(6) – про кількість населення тих же областей. Визначити найбільш населену і найменш населену області.

24. У масиві T(12) містяться дані про дану про середньомісячну температуру для кожного з 12 місяців у Дніпропетровську. Визначити найбільшу від’ємну і найменш додатну температуру.

25. Записати 25 цілих чисел в масив Х. Переписати від’ємні з них підряд у масив P, а додатні - у масив N.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  9. Варіанти акультураційних стратегій
  10. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  11. Варіанти вибору ринкових сегментів
  12. ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ




Переглядів: 738

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота № 7 | Лабораторна робота № 8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.