Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдань

 

Кожен студент вибирає варіант завдання за номером у списку групи.

Завдання. Скласти схему алгоритму, таблицю символічних імен і програму для обробки текстового файла відповідно до заданого варіанта.

 

1. У текстовому файлі - дані про довжини сторін 20 прямокутних паралелепіпедів. Обчислити об’єми цих паралелепіпедів. Результати розрахунку записати у файл як таблицю, що містить стовпці: довжину першої, другої та третьої сторін паралелепіпеда, об’єм паралелепіпеда. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

2. У текстовому файлі - дані про довжини сторін 15 прямокутників. Обчислити периметри і площі цих прямокутників. Результати розрахунку записати у файл як таблицю, що містить стовпці: довжину першої та другої сторін прямокутника, периметр та площу прямокутника. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

3. У текстовому файлі - дані про радіуси 12 кіл. Обчислити довжину кіл і площу кругів, обмежених цими колами. Результати розрахунку записати у файл як таблицю, що містить стовпці: радіус і довжину кола, площу круга. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора. Указівка: , .

4. У текстовому файлі - дані про радіуси основ і висоти 12 циліндрів. Обчислити об’єм і площу бічної поверхні цих циліндрів. Результати розрахунку записати у файл як таблицю, що містить стовпці: радіус основи, висоту, об’єм та площу бічної поверхні циліндра. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора. Указівка: , .

5. У текстовому файлі - дані про радіуси основ і висоти 15 конусів. Обчислити об’єм і площу бічної поверхні цих конусів. Результати розрахунку записати у файл як таблицю, що містить стовпці: радіус основи, висоту, об’єм та площу бічної поверхні конуса. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора. Указівка: , .

6. У текстовому файлі - дані про катети 18 прямокутних трикутників. Обчислити гіпотенузи і площі цих трикутників. Результати розрахунку записати у файл як таблицю, що містить стовпці: перший та другий катети трикутника, а також гіпотенузу та площу трикутника. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

7. У текстовому файлі - дані про довжини трьох сторін 14 трикутників. Обчислити площі і периметри цих трикутників. Результати розрахунку записати у файл як таблицю, що містить стовпці: довжину, другої та третьої сторін трикутника, площу та периметр трикутника. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

8. У текстовому файлі - дані про довжини основ і висоти 19 трапецій. Обчислити площі цих трапецій. Результати розрахунку записати у файл як таблицю, що містить стовпці: довжину нижньої та верхньої основи трапеції, висоту та площу трапеції. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

9. У текстовому файлі - дані про довжини сторін 15 рівносторонніх трикутників. Обчислити площі і периметри цих трикутників. Результати розрахунку записати у файл як таблицю, що містить стовпці: довжину сторони, периметр та площу трикутника. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

10. У текстовому файлі - дані про кількість сторін, довжини сторін і радіуси вписаних кіл для 14 правильних багатокутників. Обчислити площі і периметри цих багатокутників. Результати розрахунку записати у файл як таблицю, що містить стовпці: кількість сторін, довжину сторони, периметр та площу багатокутника, а також радіус вписаного у багатокутник кола. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора. Указівка: .

11. У текстовому файлі - дані про довжини сторін і кути між ними для 18 паралелограмів. Обчислити площі і периметри цих паралелограмів. Результати розрахунку записати у файл як таблицю, що містить стовпці: довжину першої та другої сторін паралелограма, кут між сторонами, периметр та площу паралелограма. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

12. У текстовому файлі - дані про довжини сторін і кутів між ними для 18 паралелограмів. Вибрати паралелограми, що є прямокутниками, і записати у файл таблицю, що містить таку інформацію: довжину першої та другої сторін прямокутника, периметр та площу прямокутника. Записати відповідні заголовки для стовців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

13. У текстовому файлі - дані про кількість сторін, довжини сторін і радіуси вписаних кіл для 14 правильних багагокутників. Вибрати багатокутники з парною кількістю сторін і записати у файл таблицю, що містить таку інформацію: кількість сторін багатокутника, довжину його сторони, радіус вписаного в нього кола, периметр та площу багатокутника. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за

допомогою текстового редактора. Указівка: .

14. У текстовому файлі - дані про довжини сторін 15 рівносторонніх трикутників. Вибрати трикутники зі стороною, більшою одиниці і меншою трьох, і записати у файл таблицю, що містить таку інформацію: довжину сторони трикутника, периметр та площу трикутника. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

15. У текстовому файлі - дані про довжини основ і висоти 19 трапецій. Вибрати трапеції з висотою, меншою верхньої основи, і записати у файл таблицю, що містить таку інформацію: довжину нижньої та верхньої основ трапеції, висоту та площу трапеції. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

16. У текстовому файлі - дані про довжини трьох сторін 14 трикутників. Вибрати рівносторонні трикутники і записати у файл таблицю, що містить таку інформацію: довжину сторони трикутника, площу та периметр трикутника. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

17. У текстовому файлі - дані про катети 18 прямокутних трикутників. Вибрати рівнобічні трикутники і записати у файл таблицю, що містить таку інформацію: катет, гіпотенузу, та площу трикутника. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

18. У текстовому файлі - дані про радіуси основ і висоти 15 конусів. Вибрати конуси, радіус основи яких більше висоти, і записати у файл таблицю, що містить таку інформацію: радіус основи, висоту, об’єм конуса та площу його бічної поверхні. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора. Указівка: , .

19. У текстовому файлі - дані про радіуси основ і висоти 12 циліндрів. Вибрати циліндри, радіус основи яких дорівнє висоті, та записати у файл таблицю, що містить таку інформацію: радіус основи, висоту, об’єм циліндра та площу його бічної поверхні. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора. Указівка: , .

20. У текстовому файлі - дані про радіуси 12 кіл. Вибрати кола, довжина яких більше семи, але менше 10, і записати у файл таблицю, що містить таку інформацію: радіус і довжину кола та площу круга. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора. Указівка: , . У текстовому файлі - дані про довжини сторін 15 прямокутників. Вибрати прямокутники, що є квадратами, і записати у файл таблицю, що містить таку інформацію: довжину сторони, периметр та площу квадрата. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

21. У текстовому файлі - дані про довжини сторін 20 прямокутних паралелепіпедів. Вибрати паралелепіпеди, що є кубами, і записати у файл таблицю, що містить таку інформацію: довжину сторони та об’єм куба. Записати відповідні заголовки для стовпців. Файл із вихідними даними сформувати за допомогою текстового редактора.

22. У текстовий файл записані масиви А(2х2), B(2х2), С(3х3) і D(3х3). Обчислити ,

де det – визначник ;

Tr – слід матриці (Tr(A) = ).

Обчислення визначника і сліду матриці оформити за допомогою функцій.

23. У текстовий файл записані матриці А(5х3), B(2х6) ,С(4х4) і D(3х5). Дописати в цей файл кількість додатних і від’ємних елементів масивів. Для виведення масивів та обчислення кількості зазначених елементів застосувати функції.

24. У текстовий файл записані матриці А(4х4), В(3х3) і С(5х5). Додати до діагональних елементів кожної з них значення мінімального за модулем ненульового елемента масиву. Отримані в такий спосіб матриці вивести в інший текстовий файл. Для введення, виведення і додавання до діагональних елементів числа застосувати функції, а також використати функцію при визначенні зазначеного мінімального елемента.

 

______________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  9. Варіанти акультураційних стратегій
  10. Варіанти вибору ділової їжі (буфет або a la carte).
  11. Варіанти вибору ринкових сегментів
  12. ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГНОЗІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ




Переглядів: 631

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 13

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.