Мета дисципліни «Інформаційні технології в юридичній практиці» – засвоєння теоретичних знань та набуття практичних навичок із ефективного застосування сучасних інформаційних технологій для розв’язання різноманітних задач у юридичній діяльності, використання можливостей комп’ютерних мереж, формування високого рівня інформаційної культури майбутніх юристів.
Завданнями дисципліни «Інформаційні технології в юридичній практиці» є розуміння студентами основних принципів побудови, методів і способів створення інформаційних систем; ефективне використання в юридичній діяльності існуючих інформаційних технологій; організація методології розв’язання задач юридичної діяльності в установах різного типу, а також теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців.
У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:
- термінологію та призначення основних компонентів інформаційних систем та їх використання у юридичній діяльності;
- концептуальні питання побудови і функціонування інформаційних систем і комп’ютерних технологій;
- проблеми правового регулювання процесу інформатизації в Україні;
- засоби автоматизації ділових процесів та організації електронного документообігу.
У результаті вивчення дисципліни студенти повинні вміти:
- застосовувати інформаційні технології для реалізації прикладних завдань;
- використовувати ефективні методи обробки юридичної інформації;
- ефективно застосовувати інформаційні технології при роботі з юридичними базами даних;
- аналізувати правові інформаційні системи й визначати їх відповідність специфіці конкретного економічного об’єкта;
- виконувати ефективний пошук правової інформації в інформаційних системах;
- формувати склад і зміст інформаційної бази для вирішення правових задач;
- здійснювати ефективний захист інформації.
Дисципліна «Інформаційні технології в юридичній практиці» ґрунтується на базових знаннях із курсу інформатики. Набуті студентами в результаті навчання знання та вміння забезпечать їм ефективне використання можливостей інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення дисциплін даної предметної галузі.