МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Exercise 19Choose the most suitable word or phrase underlined in each sentence. a) Waiter, could you bring me my account / bill / addition please? b) It’s a very popular restaurant – we should apply for / book / keep a table. c) If you’re hungry, why not ask for a large dish / plate / portion? d) Please help / serve / wait yourself to salads from the salad bar. e) Waiter, can I see the catalogue / directory / menu, please? f) This fish is not what I called / commanded / ordered. g) This dish / plate / serving is a speciality of our restaurant. h) Have you tried the crude / raw / undercooked fish at the new Japanese restaurant? i) Paul never eats meat, he’s a vegetable / vegetarian / vegetation. j) Have you decided what to have for your main course / food / helping? k) Can you give me the prescription / instructions / recipe for this pie? It’s delicious. l) Waiter, I can’t eat this meat. It’s under- done / developed / nourished. m) Is the hamburger for you to eat here or to go out / take away / carry on? n) That was fantastic! Could I have a second course / service / helping, please?
Listening You will hear two conversations that take place in a restaurant. In conversation 1, a woman is ordering a meal, and in conversation 2, a man is ordering a meal. Listen to both conversations and answer this question: Who cares more about health, the man or the woman? Fill in the following lists of foods and drinks, writing M next to the foods or drinks that the man orders and W next to the foods or drinks that the woman orders.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|