МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Exercise 4You would like to invite your friend to a restaurant but he/she doesn’t want to go because he/she is not sure in his/her table manners. Test your friend using this questionnaire.
Speaking Answer the questions: · Why are some manners neither bad nor good? · Is it necessary to know and follow table manners? Why?
Exercise 5 Put the verbs in brackets in active or passive voice where necessary. Thick soup and broth …. (serve) in special cups, first should…. (eat) with a spoon and when it… (get) cool enough you can drink it right from the cup. In spite of existing opinion poultry and game… (eat) with hands. Reasonable hosts at least… (cut) poultry into appropriate bites which can …. (easily eat) with a knife and fork. What is impossible… (separate) from the bones with the above mentioned instruments better to leave on the plate. Fish … (eat) with a fork separating the meat with the help of the special fish knife or other fork. On the left from the main serving dish as a rule, there is a little plate. From the bread lying on it one should divide little bits needed for one time. If they … (spread) with butter one should hold it carefully on the little plate. Served sandwiches … (eat) with a knife and fork. Butter and jam which … (serve) to … (spread) on bread … first (put) on the bread plate and then … (take) with a knife. The only thing which is possible to take with either knife or fork is cheese.
Exercise 6 Translate into English: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|