МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОРГАНИ, ТКАНИНИ І КЛІТИНИ ІМУННОЇ СИСТЕМИОСНОВИ ІМУНОЛОГІЇ ЛАБОРАТОРНИЙ ПРАКТИКУМ для студентів напряму підготовки 6.051401 “Біотехнологія” денної та заочної форм навчання
Київ НУХТ 2012 І.В. Лич, І.А. Твердохліб.Основи імунології: лабораторний практикум для студентів напряму підготовки 6.051401 “Біотехнологія” денної та заочної форм навчання. – К.: НУХТ, 2012. – 89 с.
Рецензент Мартиненко О.І., к.б.н.
І.В. Лич, к.б.н., доц. І.О.Твердохліб,асистент
Видання подається в авторській редакції
© І.В. Лич, І.О. Твердохліб, © НУХТ, 2012
ЗМІСТ
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 1
ОРГАНИ, ТКАНИНИ І КЛІТИНИ ІМУННОЇ СИСТЕМИ Мета роботи:вивчити будову та функціонування органів, тканин і клітин імунної системи, видів імунітету; навчитися готувати фіксований препарат крові, навчитися проводити мікроскопіювання з імерсією, навчитися визначати співвідношення окремих видів лейкоцитів в крові людини або лабораторних тварин (лейкограма, формула крові).
План: 1. Правила роботи в мікробіологічній лабораторії. Порядок та правила ведення протоколів занять. 2. Визначення поняття «імунітет». Види імунітету. 3. Захисні бар’єри організму: фізичні та фізіологічні. 4. Структурна організація імунної системи. Взаємозв’язок органів імунної системи. 5. Центральні лімфоїдні органи. Кістковий мозок як джерело стовбурових клітин. 6. Тимус, сумка Фабриція, морфологічна структура, функції. 7. Периферичні лімфоїдні органи: лімфатичні вузли, селезінка, лімфоїдна тканина та її взаємозв’язок зі слизовими оболонками та шкірою, структура і функції. 8. Кров. Функції крові. Групи крові. 9. Плазма крові та її основні функції Матеріали та обладнання:світловий мікроскоп, імерсійне масло, предметні скельця, кров людини або лабораторних тварин (або готові препарати крові для підрахунку лейкоцитарної формули), фарба Романовского-Гімзе, фарба Мая-Грюнвальда, етиловий спирт.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|