МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 21. Олег Ольжич – поет і громадянин(1907-1944) План 1. Життєпис поета і громадянина. 2. Поетична історіософія Олега Ольжича. 3. “Поезія чину“ збірки “Вежі“. 4. Філософський характер збірки “Підзамча“.
Література
Бойко Ю. О.Ольжич як поет // Бойко Ю. Вибрані праці. – К., 1992. – С. 286-297. Державин В. О.Ольжич – поет національного героїзму // Українське слово: Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ ст. – К.: Рось, 1994. – С. 534-542. Жулинський М.Г. О.Ольжич і О.Теліга: Нариси про життя і творчість. Вибр. твори. – К.: Вид-во ім. О.Теліги. – 2001. – 144 с. Іванишин П. Олег Ольжич – герольд нескореного покоління. – Дрогобич, 1996. – 221 с. Ільницький М. Ідея циклічності культур і доля України в творчості Олега Ольжича // Сучасність. – 1994. - № 11. – С. 138-142. Ковалів Ю. Героїчний епос Олега Ольжича // Слово і час. – 1994. - № 6. – С. 7-12. Куник І. “Хай збереже його доля…“ // Слово і час. - №7. – С. 12-17. Моклиця М. Олег Ольжич // Моклиця М. Модернізм в творчості письменників ХХ ст. Кн. 1.- Луцьк, 1999. – С. 125-137. Моравкова А. Празька поетична школа. Олег Ольжич. // Ш Міжнар. Конгрес україністів. – К.: Обереги, 1996. – С. 176-182. Мушинка М. Лицар нескореного покоління // Дукля. – 1997. - № 4. – С. 24-29. Неврлий М. Муза мужності і боротьби // Дивослово. – 1994. - № 29. – С. 10- ОУН: минуле і майбуття. – К., 1993. – С. 68-81. Тарнавський О. Міт про поета жорстокої доби // Тарнавський О. Відоме й позавідоме. – К.: Час, 1999. – С. 296. Череватенко Л. Я камінь з Божої пращі // Ольжич О. Незнаному воякові. – К., 1994. – С. 351-424. Шпак В.П. О.Ольжич //Гроно нездоланих співців: Літературні портрети українських письменників ХХ сторіччя, твори яких увійшли до оновлених шкільних програм. – К., 1998. – С. 212-226. Яременко В. Передчуття зустрічі з Ольжичем // Дніпро. – 1994. - № 1. – С. 100-114.
Тема 22. Антитоталітарний дискурс творчості Івана Багряного (Лозов’ягіна) (1907-1963) План 1. Життєвий і творчий подвиг письменника. 2. Естетичне кредо митця. Періодизація творчості. 3. Особливості поезії І.Багряного. 4. Гуманізм та вітаїстичний пафос романістики І. Багряного: a) ідейно-тематичні та жанрові параметри пригодницького роману «Тигролови»; b) роман «Сад Гетсиманський» - “справжня енциклопедія радянської політичної в’язниці” (Ю. Шерех); c) іспит людяність у романі І.Багряного «Людина біжить над прірвою»; d) відображення трагедії українського народу в Другій світовій війні в романі «Огненне коло». 5. І. Багряний-публіцист.
Читайте також:
|
||||||||
|