МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Загальні методичні вказівкиВ. В. Бандура
Архітектура та проектування програмного забезпечення Лабораторний практикум
УДК 004.2+004.4 ББК 32.973 Рецензент: доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри інформатики Тимків Д.Ф.
Рекомендовано методичною радою університету (протокол № від р.)
Бандура В.В. Б 23Архітектура та проектування програмного забезпечення: лабораторний практикум. – Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2013. – с.
МВ
Розроблений відповідно до робочої програми навчальної дисципліни “Архітектура та проектування програмного забезпечення”. Містить завдання та вправи для проектування програмного забезпечення з використанням структурного підходу та CASE-технології. Може бути використаний студентами денної та заочної форм навчання. Призначено для підготовки фахівців за напрямом 6.050103 “Програмна інженерія”.
УДК 004.2+004.4 ББК 32.973 Завідувач кафедри програмного забезпечення автоматизованих систем д-р.т.наук, професор В.М.Юрчишин
Член експертно-редакційної комісії університету, канд. тех. наук, доцент М. Й. Федорів
Нормоконтролер О. О. Петрів
Інженер І категорії НТБ Л. Я. Тимчишин
МВ© Бандура В.В. © ІФНТУНГ, 2013
Зміст
ВСТУП
Метою дисципліни «Архітектура та проектування програмного забезпечення» є навчити студента володіти сучасними методами і засобами проектування програмного забезпечення, які базуються на міжнародних стандартах і використанні CASE-технології, а також формування навичок їх самостійного практичного застосування. Для цього необхідно: · дати студентам уявлення про кожен етап життєвого циклу програми від проектування, до впровадження та супроводу; · врахувати офіційно затверджені і визнані де-факто міжнародні та вітчизняні стандарти в галузі програмної інженерії і перш за все стандарт ISO 12207, на якому базуються майже всі сучасні промислові технології створення ПЗ; · розглянути особливості проектування програмного забезпечення при структурному підході; · розглянути методології структурного аналізу та проектування; · розглянути сучасний стан розвитку CASE-засобів і промислових технологій проектування ПЗ. Дана дисципліна сприяє фундаменталізації освіти, формуванню наукового світогляду і розвитку системного мислення. Знання та практичні навички, отримані в курсі, використовуються для подальшої дипломної роботи бакалавра. В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати: · технології розробки ПЗ; · структуру та архітектуру ПЗ; · стратегії та методи проектування ПЗ; · нотації та засоби підтримки проектування. · вміти: · вибирати потрібну для розробки модель життєвого циклу; · вибирати потрібну технологію для проектування програмного забезпечення; · проектувати архітектуру ПЗ з використанням методології структурного аналізу та проектування; · використовувати потрібні знання при виконанні проектів і випускних кваліфікаційних робіт, а також в ході наукових досліджень. мати: · навички проектування, оцінки якості і аналізу ефективності програмного забезпечення; · навички роботи з CASE-засобом Bpwim4.1. Для освоєння дисципліни будуть задіяні такі види навчальних занять: лекції, лабораторні заняття, самостійна та індивідуальна робота. Контроль і оцінювання знань буде здійснюватись як протягом семестру – шляхом поточного тестування, приймання лабораторних робіт, так і за його підсумками у вигляді екзамену. Загальні методичні вказівки
До початку виконання роботи викладач знайомить студентів з системою оцінювання знань з кожної лабораторної роботи, згідно з робочою програмою. Порядок виконання роботи: 1. Підготовка до виконання роботи (попереднє опрацювання теоретичного матеріалу за конспектом лекцій і рекомендованою літературою). 2. Виконання типового навчального завдання. 3. Захист роботи. Захист роботи: Захист лабораторної роботи полягає у: – контролі досягнення студентом мети роботи; – контролі наявності знань у студента з даної роботи. Загальні вимоги до оформлення звітів з лабораторних робіт: Звіт повинен включати: 1. Титульний аркуш. 2. Мету та завдання до лабораторної роботи. 3. Результати виконаної роботи. 4. Висновки. 5. Перелік посилань на джерела. 6. Додатки (при необхідності). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|