МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інтерфейс програми
2. Задати робочі параметри елементів, що входять в електричне коло (таблиця 58.1). 3. За допомогою модуля Graph виміряти зміну струму у вхідному Іе і вихідному Ік колі (для цього потрібно виміряти максимальне і мінімальне значення та знайти їх різницю). Також виміряти зміну напруги у вхідному Uе та вихідному Uк колі.
Таблиця 58.1 –Варіанти завдань
4. За допомогою формули (58.2) обчислити коефіцієнт підсилення струму. За допомогою формули (58.6) обчислити коефіцієнт підсилення напруги. За допомогою формули (58.7) обчислити коефіцієнт підсилення потужності.
Завдання 2. Дослідження роботи транзистора у схемі включення зі спільним емітером. 1. У вікні програми “Crocodile Physics“ скласти електричну схему, як показано на рисунку 58.3. 2. Задати робочі параметри елементів, що входять в електричне коло (таблиця 58.2). 3. За допомогою модуля Graph виміряти зміну струму у вхідному Іе і вихідному Ік колі (для цього потрібно виміряти максимальне і мінімальне значення та знайти їх різницю). Також виміряти зміну напруги у вхідному Uе та вихідному Uк колі. Рисунок 58.3 4. За допомогою формули (58.8) обчислити коефіцієнт підсилення струму. За допомогою формули (58.9) обчислити коефіцієнт підсилення напруги. За допомогою формули (58.10) обчислити коефіцієнт підсилення потужності. Таблиця 2– Варіанти завдань
5. Проаналізувати отримані результати та записати висновки до лабораторної роботи, вказати у висновках отримані числові значення.
Контрольні запитання 1. Що таке транзистор? 2. Які є методи виготовлення транзисторів? 3. Опишіть принцип роботи транзистора на прикладі схеми зі спільною базою. 4. Чому у схемі зі спільною базою неможливо отримати підсилення струму? 5. Опишіть роботу транзистора у схемі зі спільним емітером. 6. Чому у схемі включення із спільним емітером відбувається підсилення струму? 7. Вкажіть, як використовуються транзистори. 8. Для чого в схемах з транзистором використовуються джерела постійної напруги?
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|