МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Іменний покажчик.Олександр Македонський (356-323 рр. до н.е.) – македонський цар і великий полководець. Завоював Персидську державу і Індію створив свою велику імперію. Одружився на донці персидського вельможи Роксане. Помер у Вавилоні від лихорадки у віці 32 років. Ашока (268-232 рр. до н.е.) – індійський цар із династії Маур’я, завершивший об’єднання майже всієї Індії у єдину державу (3 в. до н.е.). Намагався перетворити в державні закони деякі релігійні положення. У кінці життя Ашока прийняв монашество. Будда – ім’я засновника буддизму – Сиддхартхи Гаутами, народився у 560 році до нашої ери згідно легенди він був сином царя невеликої держави, розташованого у середній течії Ганга. Дружина царя Махамайя народила його у результаті непорочного зачаття. Став дорослім Гаутама прийшов до висновку о тому, що всяке існування є страждання. Помер він у 80-літньому віці. Конфуцій 551-479 рр. до н.е. – видатний мислитель Стародавнього Китаю. Він більше вивчав звичаї та традиції чжоуської династії. У своїй праці «Суждення і бесіди» (Луньюй) значне місце відводить питанням устрою суспільства і держави, між якими Конфуцій не проводив різкої межі бо держава ним мислилась, як одна велика сім’я. Ману – син бога сонця Вивасвата, перша людина, яка жила на землі, пращур і цар людей. У Ді (140-87 рр. до н.е.)– імператор Китаю, послабив ванів економічно, проголосив державною ідеологією конфуціанство, відкрив перший китайський «університет», започаткував оригінальну систему добору кадрів до адміністративного апарату, яка полягала у тому, що претендент на чиновницьку посаду мав заручитися рекомендаціями місцевого начальства та скласти конкурсний іспит. Каралися ті чиновники, чиї підопічні провалювалися на іспиті. Це нововведення відкрило доступ до управлінських посад вихідцям із низів, послабило корупцію. Звільнив державних рабів і рабинь з рабства. Цинь Шихуанди – перший імператор китайської династії Цинь (221-207 рр. до н.е.). Він домігся великих успіхів у об’єднанні усіх китайських земель і у удосконаленні законодавчої і адміністративної систем. Цинь Шихуанди реформував грошову систему, увів нові монети. У період його правління почалося будівництво Великої Китайської стіни, яка повинна була захистити Китай від набігів кочівників. Чандрагунта (322-297 рр. до н.е.) – керівник національно-визвольної війни проти А.Македонського і засновник великої держави у Північній Індії. Походив з касти шур. Його син Биндусар (297-272 рр. до н.е.) у склад Індії включив частину Афганістану. Яма – брат Ману, перша людина, яка померла, цар і суддя мертвих. Запитання і завдання для самоконтролю: 1.Як періодизується історія Стародавнього Китаю? 2.Характеристика держави Шан-Инь 3.Поясніть назви повстань «чорнобрових» та повстання жовтих пов’язок. 4.У чому полягала обмеженість влади правителів у країнах Стародавнього Сходу? 5.Із яких верств складається суспільний лад Стародавньої Індії? 6.Які органи влади складають структуру: а) вищих органів управління; б) місцевих органів влади Стародавньої Індії? 7.Назвіть та охарактеризуйте джерела стародавньоіндійського права. 8.Які види власності визначають «Закони Ману»? 9.Які питання регламентують «Закони Ману»? 10.Хто міг успадкувати батьківське майно у Стародавній Індії? 11.Які пережитки первісного ладу збереглися у кримінальному праві Стародавньої Індії? 12.Дайте класифікацію злочинів за Законами Ману. 13.Визначте мету та види покарань у Стародавній Індії. Суд і процес. 14.Державний апарат (за Законами Ману) Стародавньої Індії. 15.Вкажіть які із наведених нижче понять та визначень відповідають один-одному. Заповніть таблицю, наведену в кінці цього питання.
Тести – тренінги: 1. Які з перелічених періодів розвитку держави відносяться до Стародавнього Китаю? а) Нове царство; б) Ся; в) Цінь: г) Класичний період. 2. Як називали стародавні китайці свою державу? а) Піднебесна; б) Кемет; в) Бхарат; г) Середина квітуча. 3. Які з перелічених суспільних верств є складовими суспільного ладу Стародавнього Китаю? а) Авелуми; б) Дафу; в) Шужень; г) Кшатрії. 4. У якому з старокитайських царств Шан Ян провів свої реформи: а) Чжао; б) Цінь; в) Вей; г) Хань. 5. Племенами – завойовниками Індії були: а) Арії; б) Хетти; в) Лівійці; г) Урарти. 6. До суспільних верств Індії відносяться: а) Брахмани; б) Кшатрії; в) Шужень; г) Авілуми. 7. Визначіть, які із перелічених джерел права староіндійські: а) Закони Ману; б) Артхашастра; в) Книга законів царства Вей; г) Закони Гаутама. 8. За Законами Ману право на успадкування майна мали: а) Лише сини; б) Всі діти порівну; в) Доньки та сини від першої дружини; г) Усі з перелічених. 9. Судочинство у Стародавній Індії здійснювали: а) Царські та общинні суди; б) Сільські та міські суди; в) Центральні та місцеві суди: г) Жодна з перелічених.
Схеми. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|