МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Іменний покажчик.Агіс IV (244-241 рр. до н.е.) – цар Спарти, автор соціально-економічної реформи, яка передбачала роздачу земельних володінь, які належали знаті, безземельним; перегляд норм, регулюючих майнові відносини; повернення до суворих правилам життя поведінки, а також до суворому воєнному вихованню по традиції Лікурга, щоб укріпити економічне і політичне положення Спарти у Греції. Клеомен ІІІ (235-222 рр. до н.е.) – цар Спарти, провів перетворення не тільки конституційно-правового характеру, він реорганізував армію і перестроїв систему виховання юнацтва відповідно з принципа Лікурга. У 221 р. до н.е. військо Клеомена ІІІ було розбите, він утік до Єгипту де покінчив з собою. Лікург – легендарний законодавець Спарти. Нібито по велінню дельфійського оракула («Велика Ретра») або по зразку державної системи Крита між ІХ в. та першою половиною VII віку. до н.е. створив політичні інститути спартанського суспільства. Набіс – тиран Спарти з 207 по 192 рр. до н.е. Продовжив суспільно-політичну реформу, почату Агісом ІV і Клеоменом ІІІ; дав періекам та ілотам права громадянства. Був переможений коаліцією, організованою Римом, і у 192 р. був вбитий. З його смертю Спарта, остаточно втратила самостійність, вступила в Ахейський союз.
Запитання і завдання для самоконтролю: 1. Які реформи проводили: Агіс ІV, Клеомен ІІІ, Набіс. 2. На які суспільні верстви поділялося населення Стародавньої Спарти? 3. Які джерела права Стародавньої Спарти Ви можете назвати? 4. Які форми власності існували у Стародавній Спарті? 5. Назвіть органи влади та управління рабовласницької Спарти та їх повноваження. 6. Порівняйте особливості розвитку держави у Стародавній Спарті та Афінах.
7. Чи відрізнявся статус спартанки від: а) статусу афінянки; б) статусу індійки; в) статусу єгиптянки.
8. Вкажіть, які із наведених понять і визначень відповідають один одному. Заповніть таблицю, наведену в кінці питання.
Тести – тренінги: 1. Яке плем’я було першим населенням Спарти? а) ахеяни; б) латини; в) гунни; г) дорійці. 2. Криптії – це: а ) ритуал жертвоприношення; б) масове убивство спартанцями ілотів; в) спільні трапези; г) суд над кримінальними злочинцями. 3. Клер Стародавньої Спарти – це: а) земельна ділянка; б) орган державної влади; в) грошова одиниця; г) військова одиниця. 4. Хто був одним із найвизначніших законодавців Стародавньої Спарти: а) Лікург; б) Перікл; в) Клісфен; г) Гай Марій. Схеми. 1. Державний лад Стародавньої Спарти.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|