Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 5.

Змістовий модуль 5. Держава і право Стародавнього Риму. (Утворення Римської держави. Римська держава в період Республіки і Імперії). (2 год.).

Питання для обговорення:

1. Утворення Римської держави. Реформи Сервія Туллія.

2. Римська держава у період Республіки:

а) суспільний та державний лад;

б) судова система.

3. Римська держава в період Імперії:

а) причини падіння республіки Диктатора Цезаря;

б) суспільний і державний лад.

 

Практичне завдання :

1. Перевірка основних понять та категорій.

2. Навчальні та контролюючі тести.

3. Кросворди з теми.

Джерела до змістового модуля: Основні: 1,2,7,8,11,12,13,14. Додаткова:20,21,26,33,36,49,56,58,59,78,92,99,108,119,134,136,142,150,152,153.

 

Самостійно розглянути наступні питання:

1. Етапи у монархічному періоді розвитку Риму та відмінність між ними.

2. Суспільний лад Стародавньої Італії.

3. Органи управління римським суспільством у додержавний період.

4. Реформи Гракхів, Діоклетіана, Констянтина.

5. Риси інституту магістратури.

6. Суть принципату як форми правління.

7. Суть домінанту як форми правління.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Іменний покажчик. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.