МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СТРУКТУРА ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОЇ дисципліниМЕТА І ЗАДАЧІ ДИСЦИПЛІНИ
Важливим завданням є вивчення специфіки інноваційної діяльності та інноваційних процесів у галузі виробництва біопалива як процесів створення і поширення нововведень, втілення інтелектуальних об’єктів (ідей, знань) в реальних продуктах і процесах; вивчення структури інноваційної діяльності у сфері біоенергетики, що об’єднує в собі технопаркові структури (інкубатори, технопарки і технополіси) та інформаційно-технологічні системи. Мета дисципліни полягає у вивченні механізмів інноваційного забезпечення виробництва біопалива в Україні та в світі. Предметом науки є вивчення конкретних форм прояву економічних законів і механізмів їх дії в специфічних умовах виробництва біопалива та впровадження інновацій у цю сферу з метою отримання найбільшого економічного ефекту, досягнення зменшення енергозалежності держави і підвищення її інноваційного потенціалу. Дисципліна є комплексною і охоплює знання таких дисциплін як «Економіка природокористування», «Біопаливо: ефективність виробництва і споживання в АПК України», «Інноваційний менеджмент менеджмент», тощо. Після вивчення дисципліни студент повинен знати: - сутність і характеристику інноваційних процесів та інноваційної діяльності; - еволюцію теорії інновацій і сучасні тенденції розвитку інноваційних теорій; - особливості створення інновацій і формування попиту на них в біопаливній галузі; - систему управління інноваційними процесами в біопаливному виробництві. Студент повинен вміти: - комплексно оцінювати ефективність інноваційної діяльності фірми; - забезпечувати механізм ефективного функціонування кластерів агропромислового виробництва та біоенергетики регіону; - формувати структуру регіонального центру розвитку інноваційного підприємництва в біопаливному виробництві.
СТРУКТУРА ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОЇ дисципліни
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|