Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТРУКТУРА ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОЇ дисципліни

МЕТА І ЗАДАЧІ ДИСЦИПЛІНИ

 

Важливим завданням є вивчення специфіки інноваційної діяльності та інноваційних процесів у галузі виробництва біопалива як процесів створення і поширення нововведень, втілення інтелектуальних об’єктів (ідей, знань) в реальних продуктах і процесах; вивчення структури інноваційної діяльності у сфері біоенергетики, що об’єднує в собі технопаркові структури (інкубатори, технопарки і технополіси) та інформаційно-технологічні системи.

Мета дисципліни полягає у вивченні механізмів інноваційного забезпечення виробництва біопалива в Україні та в світі.

Предметом науки є вивчення конкретних форм прояву економічних законів і механізмів їх дії в специфічних умовах виробництва біопалива та впровадження інновацій у цю сферу з метою отримання найбільшого економічного ефекту, досягнення зменшення енергозалежності держави і підвищення її інноваційного потенціалу.

Дисципліна є комплексною і охоплює знання таких дисциплін як «Економіка природокористування», «Біопаливо: ефективність виробництва і споживання в АПК України», «Інноваційний менеджмент менеджмент», тощо.

Після вивчення дисципліни студент повинен знати:

- сутність і характеристику інноваційних процесів та інноваційної діяльності;

- еволюцію теорії інновацій і сучасні тенденції розвитку інноваційних теорій;

- особливості створення інновацій і формування попиту на них в біопаливній галузі;

- систему управління інноваційними процесами в біопаливному виробництві.

Студент повинен вміти:

- комплексно оцінювати ефективність інноваційної діяльності фірми;

- забезпечувати механізм ефективного функціонування кластерів агропромислового виробництва та біоенергетики регіону;

- формувати структуру регіонального центру розвитку інноваційного підприємництва в біопаливному виробництві.

 


СТРУКТУРА ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОЇ дисципліни

Модуль Тема Навчальні заняття (підготовка та виконання) год. Всього годин
лекції практичні самостійна робота
1.Вступ до курсу    
2.Сутність і характеристика інноваційних процесів
3. Еволюція теорії інновацій і сучасні тенденції розвитку інноваційних теорій  
4. Особливості створення інновацій і формування попиту на них
5. Інноваційна політика підприємства
Всього за модуль 1
6. Система управління інноваційними процесами
7.Сучасні організаційні форми реалізації інновацій
  8. Фінансування інноваційних процесів
9. Регулювання та стимулювання інноваційної діяльності  
Всього за модуль 2
  10. Комплексне оцінювання ефективності інноваційної діяльності фірми
  11.Виробництво біопалива як детермінанта енергетичної безпеки та потенційних можливостей виробництва
  12. Інформаційно-консультаційне забезпечення виробництва біопалива
Всього за модуль 3
  13.Інвестиційні проекти у розвитку біопаливної галузі
  14.Інституціональне забезпечення розвитку інноваційної діяльності у виробництві біопалива.
  15. Концептуальні засади створення інституціональних умов ефективності інноваційної діяльності в аграрній сфері  
  16.Стратегічні напрями розвитку інноваційної діяльності в сільському господарстві України та у виробництві біопалива.  
Всього за модуль 4
Всього годин навчального навантаження

 



Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  4. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  5. IY.3. Общество и его структура.
  6. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  7. VІ. План та організаційна структура заняття
  8. А) Структура економічних відносин.
  9. Агропромисловий комплекс та його структура
  10. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  11. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  12. Алфавіт мови і структура програми




Переглядів: 219

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПЕРЕЛІК ТЕМ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.