Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕЛІК ТЕМ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

№ з/п Назва теми К-кість годин
Сутність і характеристика інноваційних процесів
Еволюція теорії інновацій і сучасні тенденції розвитку інноваційних теорій
Особливості створення інновацій і формування попиту на них
Інноваційна політика підприємства
Система управління інноваційними процесами
Сучасні організаційні форми реалізації інновацій
Фінансування інноваційних процесів
Регулювання та стимулювання інноваційної діяльності
Комплексне оцінювання ефективності інноваційної діяльності фірми
Виробництво біопалива як детермінанта енергетичної безпеки та потенційних можливостей виробництва
Інформаційно-консультаційне забезпечення виробництва біопалива
Інвестиційні проекти у розвитку біопаливної галузі
Формування інноваційної галузевої стратегії розвитку біопаливної галузі України
Інноваційна політика та роль біопаливної галузі в ній в країнах світу
Формування регіонального центру розвитку інноваційного підприємництва в біопаливному виробництві.
       

Модульно-рейтингова оцінка знань з дисципліни

(залік)

Вид контролю Модуль Змістовний модуль Тема Навчальні заняття (підготовка та виконання) Виконання індивідуаль-них завдань (розрахункова робота, реферат) Модуль-ний (змісто-вно-модуль-ний контроль) Всього балів
лекції прак-тичні
Поточний контроль Змістовний модуль 1
Модуль 1 Вступ до курсу        
Сутність і характеристика інноваційних процесів та інноваційної діяльності      
Еволюція теорії інновацій і сучасні тенденції розвитку інноваційних теорій      
Особливості створення інновацій і формування попиту на них      
Інноваційна політика підприємства      
Всього за модуль 1 -
Змістовний модуль2
Модуль 2 Система управління інноваційними процесами      
Сучасні організаційні форми реалізації інновацій      
Фінансування інноваційних процесів      
Регулювання та стимулювання інноваційної діяльності      
Всього за модуль 2
  Всього
  Додаткові бали        
  Всього за поточний контроль
Підсумковий контроль
Разом
                   

 

 



Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  4. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  5. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  6. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  7. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. Види індивідуальних занять
  12. Види навчальних занять.




Переглядів: 180

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТРУКТУРА ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОЇ дисципліни | Модульно-рейтингова оцінка знань з дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.