Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа 3. Визначте, яке з положень правильне, а яке помилкове

 

1. Предметом економічної теорії є суспільство на різних стадіях його розвитку.

2. Економічна теорія вивчає всі сфери життєдіяльності людини.

3. В основі проблеми вибору лежить протиріччя між безмежністю потреб і взаємозамінністю ресурсів.

4. Фізіократи вважали торгівлю джерелом багатства нації.

5. Потреби мають незмінний характер.

6. Найвищі запити людини можуть виступати на перший план тоді, коли не задоволені найнагальніші.

7. Як правило, зростання потреб збігається з рівнем фактичного споживання.

8. Зростання та розвиток потреб завжди випереджують можливості виробництва.

9. Виробництво задовольняє наявні та створює нові потреби.

10. Економічні інтереси суб’єктів економічних відносин спрямовані на максимізацію прибутку.

11. Суперечлива взаємодія потреб та виробництва є рушійною силою соціально-економічного розвитку.

12. Блага – це засоби задоволення людських потреб.

13. Матеріальну основу задоволення потреб складає обмін.

14. За характером виникнення розрізняють первинні та нематеріальні потреби.

15. За формою задоволення виділяють кінцеві і проміжні потреби.

16. В основі піраміди потреб за А.Маслоу знаходяться соціальні потреби.

17. Основною властивістю економічних ресурсів є обмеженість.

18. Гіпотеза – попереднє судження, яке потребує перевірки на фактах.

19. Якщо гіпотеза підтверджена практично, то використані в ній теоретичні судження завжди правильні.

20. Абстрагування – навмисне спрощення досліджуваного об'єкта.

21. Виховна функція економічної теорії не сприяє формуванню життєвих принципів громадян.

22. Економічна політика, здійснювана з успіхом в одних умовах, може бути помилковою в інших.

23. Між економічними законами та законами природи немає ніяких відмінностей.

24. Економічні закони і закони природи мають спільні риси.

25. Економічні закони на відміну від законів природи залежать від свідомості людей та їх діяльності.

26. Економічні категорії – це об'єктивні стійкі, повторювані причинно-наслідкові зв'язки між економічними явищами.

 



Читайте також:

  1. Анатомо-біомеханічна характеристика положень і рухів тіла
  2. Визначте, в якому з фрагментів представлено пізнавальну позицію кантівського агностицизму.
  3. Визначте, в якому з фрагментів представлено пізнавальну позицію об’єктивного ідеалізму.
  4. Визначте, з якою метою і коли було створене реєстрове козацьке військо?
  5. Визначте, за часів правління яких князів Київська Русь досягла свого найвищого розвитку.
  6. Визначте, коли і чому Україна опинилася під гнітом литовських і польських феодалів.
  7. Визначте, коли і чому Україна опинилася під гнітом литовських і польських феодалів.
  8. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  9. Вправа 1
  10. Вправа 1
  11. Вправа 1
  12. Вправа 1 (c. 50)




Переглядів: 477

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 2. Знайдіть єдино правильну відповідь | ТЕМА 2. СУСПІЛЬНЕ ВИРОБНИЦТВО ТА ФОРМИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.