МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа 2. Знайдіть єдино правильну відповідь
1. Економічна теорія – це наука про:
а) суспільство на різних стадіях його розвитку; б)відносини в суспільстві з приводу раціонального використання обмежених ресурсів; в) управління підприємствами для досягнення максимального прибутку; г) вибір ефективної державної політики для рішення актуальних соціальних проблем.
2. Проблема вибору, з якою постійно зустрічаються економічні суб’єкти, зумовлена тим, що:
а) люди прагнуть якнайкраще задовольнити свої потреби; б) люди мають різні смаки та уподобання; в) потреби людей безмежні, а ресурси обмежені; г) люди прагнуть досягти вищого рівня добробуту.
3. Обмеженість економічних ресурсів означає, що:
а) для виробництва товарів з метою задоволення потреб вони наявні в недостатній кількості; б) ресурсів вистачає тільки на виробництво засобів виробництва; в) ресурсів вистачає тільки на виробництво предметів споживання; г) правильна відповідь відсутня.
4. З перерахованих властивостей для ресурсів не характерна:
а) обмеженість; б) різноманітність; в) безмежність; г) корисність.
5. Економічне вчення, яке відстоює абсолютно достатні можливості ринку для ефективного регулювання економічних процесів – це:
а) меркантилізм; б) класична економічна теорія; в) кейнсіанство; г) правильна відповідь відсутня.
6. Представники якого напрямку в економічній науці вважали торгівлю джерелом багатства суспільства?
а) неокласика; в) класична політекономія; б) меркантилізм; г) теорія соціального ринкового господарства.
7. Хто першим увів до наукового вжитку термін «Політична економія»?
а) Ф. Кене; б) А.де Монкретьєн; в) Арістотель; г) А. Сміт.
8. Представником класичної політекономії є:
а) Арістотель; б) А.де Монкретьєн; в) А. Сміт; г) Д. Кейнс.
9. Сукупність прийомів, засобів та принципів, за допомогою яких досліджуються категорії і закони функціонування та розвитку економічних систем:
а) причинно-наслідкові зв’язки; б) методи економічної теорії; в) економічне моделювання; г) правильно – пп. а, б.
10. До методів економічної теорії не входить:
а) індукція; б) наукове абстрагування; в) дедукція; г) правильна відповідь відсутня.
11. Яке з визначень точніше передає суть індуктивного методу пізнання:
а) це навмисне спрощення досліджуваного об'єкта для більш глибокого вивчення його визначених сторін; б) це висування попередніх формулювань економічних законів і наступна їхня перевірка на фактах; в) це рух від окремих фактів до загальних висновків, узагальнень; г) це проведення лабораторного експерименту, на підставі якого формулюється певна залежність між економічними явищами.
12. Яке з визначень точніше передає сутність дедуктивного методу пізнання?
а) це рух від окремих фактів до загальних висновків; б) це висування гіпотез та подальша їх перевірка на фактах; в) це перевірка на достовірність фактів; г) правильно – пп. а, б, в.
13. Яке з визначень передає суть методу абстрагування?
а) висування попередніх формулювань економічних законів та їх подальша перевірка; б) навмисне спрощення досліджуваного об'єкта для більш глибокого вивчення його окремих сторін; в) рух від окремих фактів до загальних висновків та узагальнень; г) це проведення лабораторного експерименту, на підставі якого формулюється певна залежність між економічними явищами.
14. Формування у громадян економічної культури, логіки сучасного економічного мислення – це функція економічної теорії:
а) прогнозна; б) світоглядна; в) пізнавальна; г) правильна відповідь відсутня.
15. Зайва серед функцій економічної теорії:
а) пізнавальна; б) методологічна; в) практична; г) правильна відповідь відсутня.
16. Економічна політика:
а) заходи, спрямовані на вирішення економічних проблем; б) конкуренція різних економічних ідей; в) здатність управляти економічними процесами; г) здатність приймати ефективні господарські рішення.
17. Об'єктивні, стійкі, повторювані причинно-наслідкові зв'язки між економічними явищами – це:
а) виробничі відносини; б) економічні категорії; в) економічні закони; г) економічна політика.
18. Правильно визначені економічні закони відбивають:
а) лише приблизний хід економічних подій; б) найбільш імовірний хід економічних подій; в) єдино можливий хід економічних подій; г) не відбивають можливого розвитку економічних подій.
19. За визначенням економічний закон – це:
а) об’єктивно існуючі виробничі відносини; б) зв’язки між економічними процесами та явищами; в) теоретичний вираз реальних виробничих відносин. г) причинно-наслідкові зв’язки між економічними чинниками, які постійно повторяються.
20. Що не можна вважати особливістю економічних законів?
а) менша строгість і точність; б) фінкціонування тільки у людському суспільстві; в) більша історична змінність; г) об’єктивність.
21. На відміну від законів природи економічні закони:
а) мають об'єктивний характер; б) мають історичний характер; в) пізнаються та використовуються людьми у тій чи іншій діяльності; г) правильно – пп. а, б.
22. Схожість економічних законів і законів природи полягає:
а) в об'єктивному характері; б) в історичному характері; в) у незмінності їх дії; г) виявляються через економічну діяльність людей.
23. Об'єктивність економічних законів означає, що вони:
а) завжди виступають як закони суспільного прогресу; б) з розвитком суспільства не тільки не сходять з історичної арени, але й відіграють зростаючу роль; в) виникають та існують незалежно від волі та свідомості людей; г) приймаються абсолютною більшістю людей.
24. Економічна категорія - це:
а) поняття, що відбиває сутнісний бік економічного явища; б) слово іноземного походження, яке характеризує відповідний стан економіки; в) поняття, включене до економічної енциклопедії; г) слово, використовуване в економічній науці.
Читайте також:
|
||||||||
|