Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа 3. Визначте, яке з положень правильне, а яке помилкове.

 

1. Підприємницькі здібності – це сукупність знань про механізми функціонування ринкової економіки.

2. Поглиблення поділу праці збільшує залежність між економічними суб’єктами.

3. Поділ праці не впливає на підвищення її продуктивності.

4. Натуральне господарство – форма господарства, де продукти виробляються для задоволення суспільних потреб.

5. Усяка річ, здатна задовольнити ту чи іншу людську потребу, – товар.

6. Мінова вартість – це певне кількісне співвідношення, в якому споживні вартості одного роду обмінюються на споживні вартості іншого роду.

7. Бартер використовувати незручно через необхідність одночасного збігу потреб сторін, що обмінюються.

8. Гроші – це загальновизнаний в економічних відносинах засіб обміну.

9. Під час виплати заробітної плати гроші виконують функцію засобу обігу.

10. Існують тільки дві функції грошей: міра вартості і засіб нагромадження.

11. Сталість грошей супроводжується ефективним виконанням їх основних функцій.

12. Номінальна цінність грошей визначається кількістю товарів та послуг, які можна придбати за грошову одиницю.

13. Зростання реальної цінності грошей свідчить про інфляцію.

14. Цінність грошей перебуває в зворотній залежності від цін.

15. Лінія виробничих можливостей показує максимальні обсяги благ, які можна виробити в даній економічній системі з даними ресурсами.

16. Відношення між витратами ресурсів до обсягів товарів і послуг, створених у результаті використання цих ресурсів, – це економічна ефективність.

17. Екстенсивне економічне зростання не характерне для сучасного етапу економічного розвитку.

18. Нарощування виробничих можливостей суспільства шляхом збільшення кількості ресурсів свідчить про інтенсивний шлях розвитку.

19. Поліпшення організації виробництва відноситься до факторів інтенсивного зростання.

20. Інтенсивне економічне зростання пов'язане з більш ефективним використанням економічних ресурсів.

21. Категорії «праця» і «робоча сила» – синоніми.

22. Теза про людину як “головну продуктивну силу” не прийнятна в умовах роботизації, комп'ютеризації, кібернетизації виробництва і впровадження безлюдних технологій.

23. Вартість товару може існувати без споживної вартості.

24. Натуральне виробництво – це повністю вичерпаний спосіб організації виробництва.

 


Читайте також:

  1. Анатомо-біомеханічна характеристика положень і рухів тіла
  2. Визначте, в якому з фрагментів представлено пізнавальну позицію кантівського агностицизму.
  3. Визначте, в якому з фрагментів представлено пізнавальну позицію об’єктивного ідеалізму.
  4. Визначте, з якою метою і коли було створене реєстрове козацьке військо?
  5. Визначте, за часів правління яких князів Київська Русь досягла свого найвищого розвитку.
  6. Визначте, коли і чому Україна опинилася під гнітом литовських і польських феодалів.
  7. Визначте, коли і чому Україна опинилася під гнітом литовських і польських феодалів.
  8. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  9. Вправа 1
  10. Вправа 1
  11. Вправа 1
  12. Вправа 1 (c. 50)




Переглядів: 517

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 2. Знайдіть єдино правильну відповідь. | ТЕМА 3. ТИПИ ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ. ВІДНОСИНИ ВЛАСНОСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.