МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант № 31.Методи наукових досліджень. Проблеми методології наукових досліджень. 2. Оберіть правильну відповідь на поставлене питання: 2.1. Основними видами наукової інформації є: а) книжки; б) періодичні видання; в)неопубліковані документи; г)рукописні звіти; д)курсові роботи. 2.2.Процес такого усвідомлення людиною факторів реальної чи вигаданої дійсності шляхом об’єктивного і безпристрасного пізнання в них змісту, форми, ознак, функцій і сутності, у процесі якого поєднуються практична діяльність (експериментальне отримання фактів), моделювання з теоретичним мисленням (формування гіпотез, аналіз, синтез тощо) – це ... а)практична свідомість; б) художня свідомість; в)наукова свідомість. 2.3. Спостереження – це ...а) за якого об’єкт вивчають без втручання у нього: фіксують, вимірюють лише якості об’єкта, характер його зміни; б) логічний загальнонауковий метод, що полягає в змалюванні тих ознак чи аспектів об’єкта вивчення, які перешкоджають розгляду його в "чистому вигляді";в) полягає у виявленні спільних рис, особливостей й на їх основі розробка висновків у формі загальних положень. 2.4. Синтез – це...а) осмислення наукових фактів; б) відбір наукових фактів; в) за якого об’єкт вивчають без втручання у нього: фіксують, вимірюють лише якості об’єкта, характер його зміни. 2.5. Узагальнення - це ... а) полягає у виявленні спільних рис, особливостей й на їх основі розробка висновків у формі загальних положень; б) логічний загальнонауковий метод, що полягає в змалюванні тих ознак чи аспектів об’єкта вивчення, які перешкоджають розгляду його в "чистому вигляді"; в) змалювання чогось мовними засобами 2.6. Дедукція – це... а) логічний умовивід від "загального до часткового", від загальних суджень до часткових; б) логічний умовивід "від часткового до загального", від окремих фактів до узагальнення; в) осмислення наукових фактів. 2.7. Система точок зору, яка диктує тип поведінки. Позиції бувають часові, просторові, матеріальні, соціальні, етикетні, моральні. Звичаєві, правові, політичні, філософські, ідеологічні, естетичні, педагогічні та ін. – це ...а) світогляд людини; б) точка зору; в) позиція;. г) принцип 2.8. Семіотичний метод передбачає розгляд художнього твору як а) цілісного предмету; б) знакової системи; в) видової системи. 2.9. Динаміку сприйняття художніх текстів, перебіг художніх тенденцій бере за основу а) історико–порівняльний метод; б) історико-функціональний метод; в) формальний метод. 3. Прореферувати наукову статтю.
Читайте також:
|
||||||||
|