МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант № 41. Наукова термінологія. Специфіка термінології філологічних наук. 2.Оберіть правильну відповідь на поставлене питання: 2.1. Система точок зору, яка диктує тип поведінки. Позиції бувають часові, просторові, матеріальні, соціальні, етикетні, моральні. Звичаєві, правові, політичні, філософські, ідеологічні, естетичні, педагогічні та ін. – це ...а) світогляд людини; б) точка зору; в) позиція;г) принцип. 2.2. Формальний метод передбачає вивчення а) структури тексту; б) окремих елементів тексту; в) форму тексту. 2.3. Дослідження тексту як знакової системи, що перебуває у зв’язку з іншими системами, а також взаємодії різних кодів, дискурсів, які переплітаються у тексті передбачає: а) семіотичний метод; б) історико-генетичний; в) інтертекстуальний метод. 2.4. Мову літературного тексту як вияв авторського "я", що поширюється на всіх рівнях тексту основним об’єктом аналізу має ...а) інтертекстуальний метод; б) феноменологічний; в) герменевтичний метод. 2.5. Постановка певних завдань, у складі якої виділяються окремі розділи та узагальнення формульованих наукових питань становить а)наукове питання; б) наукову гіпотезу; в) наукову проблему. 2.6. Те, що знаходиться в межах об’єкта дослідження в певному аспекті розгляду, називається: а) предмет дослідження; б)об’єкт дослідження; в) аспект дослідження. 2.7. Науковий напрямок досліджень – це... а) сукупність основних правил в якій-небудь ділянці людської діяльності; б) вихідні положення якої-небудь галузі науки, початкова форма систематизації знань; в) стійка сформована сфера досліджень, що включає певну кількість дослідницьких проблем однієї наукової дисципліни, включно з галуззю її використання. 2.8. Галузь літературознавства, яка вивчає літературу в процесі її розвитку, літературний процес у різноманітних проявах - це ... а)теорія літератури ; б)історія літератури; в) літературна критика. 2.9. Літературна мова — це: а) національна мова; б) унормована, відшліфована форма загальнонародної мови, що обслуговує найрізноманітніші сфери 3.Написати рецензію на прочитану книгу.
Читайте також:
|
||||||||
|